Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

2 Eyl 2012

Zeki Müren - Bir Sevdadir Sarkilarlar - 6 CD...





Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/17536719975043bcfeddfee

uploaded.to
http://linksave.in/8306951545043be66432b3
rar sifresi - derya


CD1 - Ayrildik Iste...

Zeki Müren - 1. Ayrildik Iste.mp3
Zeki Müren - 2. Bir Mektup Bir Resim.mp3
Zeki Müren - 3. Hep Sen Varsin.mp3
Zeki Müren - 4. Seni Sordum Yildizlara.mp3
Zeki Müren - 5. Keder Dolu Her Günüm.mp3
Zeki Müren - 6. A) Sastim Allah'im Da Sastim B) Mevlam Bir Çok Dert Vermis.mp3
Zeki Müren - 7. Gözlerin Yeter.mp3
Zeki Müren - 8. Gözyasi Bekleme.mp3
Zeki Müren - 09. Kanimda Kivillcim.mp3
Zeki Müren - 10. Bir Sen Bir Ben Bir Allah Bilir.mp3
Zeki Müren - 11. Aglamisim Gülmüsüm.mp3
Zeki Müren - 12. Seni Senden Istiyorum.mp3


CD2 - Batmayan Günes...

Zeki Müren - 1. Gözlerin Doguyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - 2. Sorma Ne Haldeyim.mp3
Zeki Müren - 3. Belalim.mp3
Zeki Müren - 4. Rüzgar Susmus Ses Vermiyor.mp3
Zeki Müren - 5. Dediler Zamanla Hep Azalirmis Sevgiler.mp3
Zeki Müren - 6. Öyle Özledimki.mp3
Zeki Müren - 7. Üzme Beni.mp3
Zeki Müren - 8. Dilek Çesmesi (Seni Diledim).mp3
Zeki Müren - 9. Iki Gözüm Iki Çesme.mp3
Zeki Müren - 10. Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete.mp3
Zeki Müren - 11. Aksam Olunca Yarelerim Sizlar.mp3
Zeki Müren - 12. Sastim Allahim'da Sastim (Maya).mp3


CD3 - Dilek Çesmesi...

Zeki Müren - 1. Elveda.mp3
Zeki Müren - 2. Dediler Zamanla Hep Azalirmis Sevgiler (Olsun).mp3
Zeki Müren - 3. Sana Bir Buse Vermedim Diye.mp3
Zeki Müren - 4. Sevme Beni.mp3
Zeki Müren - 5. Belalim.mp3
Zeki Müren - 6. Ayrilik (Azeri).mp3
Zeki Müren - 7. Öyle Özledim Ki.mp3
Zeki Müren - 8. Dilek Çesmesi.mp3
Zeki Müren - 9. Bir Garip Asigim Ben.mp3
Zeki Müren - 10. Gökyüzünde Duman Duman Bulutsun.mp3


CD4 - Doruktaki Nagmeler...

Zeki Müren - 1. Aksam Olmadan Gel.mp3
Zeki Müren - 2. Böyle Ayrilik Olmaz.mp3
Zeki Müren - 3. Beni Sevmeni Istiyorum.mp3
Zeki Müren - 4. Sen Sevgini Bana Sakla.mp3
Zeki Müren - 5. Karlar Düser.mp3
Zeki Müren - 6. Sende Basini Alip Gitme.mp3
Zeki Müren - 7. Nereye Gidiyorum.mp3
Zeki Müren - 8. Gözüm Kesmiyor.mp3
Zeki Müren - 9. Içimdeki Özlemi.mp3
Zeki Müren - 10. Hava Nasil Oralarda.mp3


CD5 - Gözlerin Doguyor Gecelerime...

Zeki Müren - 1. Gözlerin Doguyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - 2. Hiçbir Seyde Gözüm Yok.mp3
Zeki Müren - 3. O Çesme.mp3
Zeki Müren - 4. Anladim ki Daha Dolmamis Çilem.mp3
Zeki Müren - 5. Beni Kalbinde Ara.mp3
Zeki Müren - 6. Ne Olur Anla Beni.mp3
Zeki Müren - 7. Seviyorum Iste Var mi Diyecegin.mp3
Zeki Müren - 8. Günlerdir Içime Çöktü Ayrilik.mp3
Zeki Müren - 9. Neler Ettin Sen Neler.mp3
Zeki Müren - 10. Sana Olan Özlemim.mp3
Zeki Müren - 11. Al Mendilim.mp3
Zeki Müren - 12. Bir Sabah Istiyorum.mp3
Zeki Müren - 13. Gayri Dayanamam Bu Saatte Hasrete.mp3
Zeki Müren - 14. Aksam Olunca Yarelerim Sizlar.mp3
Zeki Müren - 15. Ben Zeki Müren.mp3


CD6 - Sorma...

Zeki Müren - 1. Sorma.mp3
Zeki Müren - 2. Iki Gözüm Iki Çesme.mp3
Zeki Müren - 3. Aglama Sevdam.mp3
Zeki Müren - 4. Isyanim Var.mp3
Zeki Müren - 5. Sen Benim Özledigim.mp3
Zeki Müren - 6. Kim Görecek Kim Bilecek.mp3
Zeki Müren - 7. Ne Olursun.mp3
Zeki Müren - 8. Ahimi Hicranimi.mp3
Zeki Müren - 9. Üzme Beni.mp3
Zeki Müren - 10. Kaderi Ben mi Yarattim.mp3
Zeki Müren - 11. Bitmez Bu Sarkilar.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë