Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 107...

Sabahin Seherinde.mp3
Yaraliyam - Aynur Gürkan.mp3
Gül Islattim Billura.mp3
Gürkan Özpeker - Kiziroglu.mp3
Iki Durnam Vardi.mp3
Beritan - Seher Dilovan.mp3
Nasip Olsa.mp3
Oyun Havasi - Yildiz.mp3
Mektup Attim Acele - Ahmet Güloglu.mp3
Mendil - Songül Karli.mp3
Haber Gönder (u.h).mp3
Destanlasan Turkuler - Eledim Eledim.mp3
Eledim Eledim - Aysun Gultekin.mp3
Yaziyam.mp3
Yasemin Yildiz -  Karadeniz Lazlari.mp3
Mihribanim - Songül Karli.mp3
Gitti Canimin Canani.mp3
Igdenin Daglari- Gülsen Kutlu.mp3
Aglama Yar Aglama - Bedri Ayseli.mp3
Barlara Gülüm(öksürük)! - Mahsun Kirmizigül.mp3
Potpori - 3.mp3
Dilber.mp3
Harput'tan Ötesine.mp3
Kalenin Dibinde - Koro.mp3
Gam Yeme.mp3
Karanfil Esti Nidemi - Mahsun Kirmizigül.mp3
Ben Melamet Hirkasini Giydim (leyli Leyli).mp3
Bir Elimde Sevdam Bir Elimde Saz - Orhan Hakalmaz.mp3
Bitliste Bes Minarei - Mahsun Kirmizigül.mp3
Vay Dünya.mp3
Iskender Ulus & Turan Ulus - Aglama Yar Aglama.mp3
Bir Sey Soyle - Gülay.mp3
Sibel Pamuk - Bitmez Mi.mp3
Uzundere Bari.mp3
Yandi Bagrim - Kardes Türküler.mp3
Dert Kervani - Songül Karli.mp3
Dümme.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/96103744750d8eaa2d5db8
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë