Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 113...

Azeri - 22.mp3
Baglama Solo - Muazzez Turing.mp3
Ayas Yollari - Oguz Yilmaz.mp3
Bebek Uyur Besikte - Ülkü Yörükoglu.mp3
Agri Dagi'nda Uçtum - Kina Gecesi Türküleri.mp3
Dut Yedim Tuttu Beni - Nuran.mp3
Dimme - Mustafa Topaloglu.mp3
Degirmen Üstü Çiçek.mp3
Bir Bela Dost - Mahsun Kirmizigül.mp3
Dert Ortagim (u.h.) - Izzet Yildizhan.mp3
Bakkal Amca - Mahmut Tuncer.mp3
Divana.mp3
Azeri (u.h) - Nizamettin Ariç.mp3
Ah Neyleyim Gönül Senin Elinden -çoskun Gök.mp3
Dert Sinemi (u.h.)- Mahsun Kirmizigül.mp3
Derrule  Arzu.mp3
Dut Agaci Dut Verir- Gülsen Kutlu.mp3
Berde - Halay (enstrumantal).mp3
Ayrildim Gülermiyim.mp3
Bahçalarda Barim Var - Zehra Ganioglu.mp3
Bagda Gor - Mehmet Ozbek & Abdurrahman Kizilay.mp3
Ah Neyleyim- Seher Dilovan.mp3
Dirmil Dagi Meseli.mp3
Doyulur Mu.mp3
Bitlis'te Bes Minare - Selahattin Alpay.mp3
Baglamamin Dügümü - Tülin Berbergil.mp3
Ay Dogar Sini Sini -  Hüsamettin Subasi.mp3
Ayna Ayna Ellere - Ismail Türüt.mp3
Dasli Gala - Cavit Tebrizli.mp3
Dersim - Arif Sag.mp3
Dingo.mp3
Bahcada Güller Acmis -  Hüsamettin Subasi.mp3
Deli Horan Oyun Havasi (azeri).mp3
Ben Olum - Mahsun Kirmizigül.mp3
Dehlenk.mp3
Bablekan (enst.halay).mp3
Bablekan - Halay (enstrumantal).mp3
Dolana Ay Dolana - Aynur Gürkan.mp3
Bilmem Ben.mp3
A Istanbul.mp3
Acis.mp3
Dirmilcikten Gider Yaylanin Yolu.mp3
Bir Oda Yaptirdim Hurma Dalindan.mp3
Ben Ölürsem - Edip Akbayram -.mp3
Dün Gece Yar Hanesinde -  Hüsamettin Subasi.mp3
Bacana - Balkan Yolculugu.mp3
Dediler Ki.mp3
Deget Bayburt.mp3
Ata Bari - Halay (enstrumantal).mp3
Bir Elimde Sevdam Bir Elimde Sazim - Balaban Acis ( Ertan Tekin ) - Orhan Hakalmaz.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/190549304150d8ecfb94260
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë