Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 86...

Babamin Kiziyam (remix) - Songül Karli.mp3
Irafa Koydum Nari.mp3
Gozle Gel.mp3
Erikten Kestim Deynek.mp3
Mavi Yelek - Seher Dilovan.mp3
Sevdadan Gelir - Songül Karli.mp3
Tibildin Çikti 12 Atli - R.muhtar.mp3
Sewe (sevim) Seher Dilovan.mp3
Dogar Yaz Aylari (bozlak).mp3
Gücüm Yetene Kadar- Sükrüye Tutkun.mp3
Fincanin Etrafi Yesil.mp3
Nazar Degilde Nedir - Abdurrahman Degirmenci.mp3
Meryem Mii - Mahsun Kirmizigül.mp3
Benbir Yakup Idim Kendi Halinde.mp3
Hasta Düstüm Gurbet Elde.mp3
Degirmen Basinda Vurdular Beni_0.mp3
Yalan Dünya- Seher Dilovan.mp3
Oy Daglar - Herem.mp3
Elma Attim Denize.mp3
Evlerine Varamadim Gazelden.mp3
Pencereden Bakiyor.mp3
Penceredenbakiyor.mp3
Bedir - Yavuz Bingöl.mp3
Sakine - Izzet Yildizhan.mp3
Yarali Gönlüm.mp3
Aha - Hülya Polat.mp3
Adalardan Çiktim Yayan  Muzaffer Akgün.mp3
Ezel Bahar Geldi.mp3
Ezel Bahar Geldi - Pinar Sag.mp3
Urfa'liyam Dagliyam.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/28689161150d8e15fd32b1
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë