Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

6 Haz 2013

Isik Basel - THM Radyo Kayitlari

http://t4.pixhost.org/show/2396/17138402_isik-basel.png http://t4.pixhost.org/show/2396/17138403_isik-basel-_1.png

Isik Basel - Ardiçtandir Guyularin Govasi (Isparta).mp3
Isik Basel - Askin Beni Deleyledi (Kirsehir).mp3
Isik Basel - Atim Araptir Benim (Ankara).mp3
Isik Basel - Bir Güzelin Asigiyim Erenler (Erzincan).mp3
Isik Basel - Bu Maral Bakisin Ey Peri Suret (Malatya).mp3
Isik Basel - Bulut Bulut Üstüne (Içel-Mut).mp3
Isik Basel - Bulut Bulut Üstüne (Mersin-Mut).mp3
Isik Basel - Çayeli'nden O Yani-Mensure Dedikleri (Trabzon).mp3
Isik Basel - Denize Dalmayinca (Ankara).mp3
Isik Basel - Düsünün Halini Darda Kalanin (Tokat-Çamlibel-Aktepe Köyü).mp3
Isik Basel - Ekin Ektim Çöllere-Çit Çit Çedene (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Isik Basel - Ela Gözlüm Ben Bu Elden Gidersem (Erzurum).mp3
Isik Basel - Esimden Ayrildim Gözyasim Durmaz (Güneydogu Anadolu).mp3
Isik Basel - Garibim Atti Elimden (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Isik Basel - Geçti Ömrüm Yine Sensiz Neyleyim (Tokat).mp3
Isik Basel - Gezmedim Yorulmadim (Malatya).mp3
Isik Basel - Giresun'un Evleri (Giresun).mp3
Isik Basel - Havada Durna Sesi Gelir Ganedi Girma (Kütahya).mp3
Isik Basel - Iki Kiz Gider Dügüne (Adiyaman).mp3
Isik Basel - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak).mp3
Isik Basel - Karanfil Eken Bilir (Diyarbakir).mp3
Isik Basel - Okudun Mu Güzelim (Artvin-Arhavi).mp3
Isik Basel - Pinarin Basinda Ben Gördüm Onu (Sanliurfa).mp3
Isik Basel - Püsküllüdür Püsküllü (Giresun-Görele-Çavuslu Köyü).mp3
Isik Basel - Sabahin Seherinde Ötüyor Kuslar (Tokat).mp3
Isik Basel - Soguk Soguk Akayi (Trabzon-Maçka).mp3
Isik Basel - Su Dereler Su Düzler-Bombili (Orta Anadolu).mp3
Isik Basel - Su Yalan Dünyaya Geldim Geleli (Tunceli).mp3
Isik Basel - Yarim Istanbul'u Mesken Mi Tuttun (Kayseri).mp3
Isik Basel - Yesil Ördek Gibi Daldim Göllere (Sivas-Zara).mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?

Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/137148962051afbefcbcc48
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë