Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ağu 2009

Agit ve Barak Muhabbetleri Albumleri - 8 Album





Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/996714090507f4e1a7027e
uploaded.to...
http://linksave.in/1485983603507f4e847f92e
Rar sifresi - deryaAgit Ve Barak - 1...

Ali Arslan - Neredeysen Karagözlüm Al Beni
Ankarali Yilmaz Yildiz - Ay Dost
Anonim - Arzuhalim
Baki Kilicaslan - Arabam Cikdida
Bülent Ayüner - Bölemedim
Cumali Sari - Aman Esmesin Yerler
Mehmet Eglen - Durnam
Selahattin Bölük - Hasretim Anam
Vedat Cöke - Zeynebim
Yildirim Babacan - Yar Olamadim


Agit Ve Barak - 2...

Anonim - Zamanidir
Cemile Akkuzu - Medet
Dilberay - Bana Düstü
Fahri Celebi - Görsene Beni
Halime Araboglu - Aman Geze Geze
Hüseyin Öksüz - Yaprak Gazel Olmus
Kahtali Mici - Zalimsin Firat
Mehmet Eglen - Asri Gurbet
Mehmet Kayik - Basinda Pare Pare
Pecenekli Süleyman - Ötmesin Bülbüller


Agit Ve Barak - 3...

Anonim - Dogma Günes
Anonim - Dostlar
Aziz Simsek - Ela Gözlüm
Halil Erkal - Sevdigim Nerede
Hasan Er - Gurbeti Mekan Eyledim
Hasan Meral - Ben Gidiyom
Hidir Dündar - Hasan Dagi
Hülya Yildiz - Ankarada Yedim Taze Meyvayi
Tufan Altas - Bize Mezar Oldu
Yilmaz Alper - Erzincan Girdim


Agit Ve Barak - 4...

Ali Direk - Nazli Sultanim
Anonim - Ezo Gelin
Bahri Altas - Meryem Gelin
Cemali Kaya - Bir Kus Konmus
Dilberay - Ruhumda Bir Sikinti Var
Dursun Ucar - Kader
Haci Ertürk - Ah Zalim
Halil Erkal - Konya Yolunda
Haydar Sanli - Cigdemin Özü
Latif Dogan - Evlerinin Önü


Barak Geceleri 1...

Barak Geceleri Cover
Cahit izci - salinir gelir kaladan
Cahit izci Aglama sevdigim
Fevzi çoban - kirpiklerim islak
Fevzi çoban - zeynebim
Kadir aslan - haco gelin
Kadir aslan - meleyi meleyi
Ömer gülcan - askerim
Ömer gülcan - ayrilik
Recep türkoglu - banim sevda çiçegim
Recep türkoglu - bozuldu baglar
Yusuf simsek - garip
Yusuf simsek - yüzün gülmesin


Barak Muhabbeti 1...

E.Sürmen - Sürmen
Gül Ahmet Yigit - Gelin Haco
H.Özel - Ceren
Izzet isk - Ben Bir Kilinç ogluyum
M Kemertas - Ezo Gelin
M.Seske - Çikam Yüce Daglarin basina
M.Seske - Evinin Önüne Oturmus
Mahalli - Gelin Kizlar Yanima Gelin
Mehmet Demir - Ben Gider Oldumda
Mehmet Demir - Bizim Elde
Muhammed Kadir - Aman Çiksam Oglum
Y.Degirmenci - Evlerinin Önü Kaya deligi


Barak Muhabbeti 2...

Asim - Seni Seven
B.Turan - Keten Gömlek Giymis
Fevzi Çoban Iskan - Kazanogluyumda
K.Aslan - Karadagin Boz Yilani
Karsidan Döne Gelin
M.Seske - Hastayim Yokus Çikamam
M.Seske - Kalkin Gidek Boru Sesi var
Mahali - Uçtu Göynüm
Mahalli - Geze Geze Yüregime
Mehmet Seske - Kurulmus Dügün
Mehmet Seske - Pinarin Basinda
R.Muhtar - Tibildin Çikti 12 Atli
R.Muhtar - Yetti Mola Sam Elinin


Efsane Barakcilar - Best Of Barak...

Ahmet Çiçek - Done Gelini Vermisler
Cahit Izci - Sari Cicek
Dilberay - Oturdum Mezar Tasina
Efsane Barakcilar Cover
Gönül Marasli - Sen Galipsin
Gül AHmet - Bey Mail
Halit Arapoglu - Neler Geldi Garip Basima
Hüseyin Findik - Badeli Nahsen
Hüseyin Öksüz - Nen Eyle
Kadir Aslan - Yuregime Koydun Sizi
Kahtali Hamido - Seni Seven Sevmesini Bilmemis
Yilmaz ALper - Garip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë