Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

23 Oca 2010

Turku Arsivi 44...

Seyrelle Güzel Kudret'i Mevla Neler Eyler - Armagan Elçi.mp3
Temir Aga (Enstrumantel).mp3
Tasa Caldim.mp3
Gemiler Posta Posta.mp3
Sevda Yüklü Kervanlar.mp3
Tercan Elleri.mp3
Narim.mp3
Siksara Horon Havasi.mp3
Raki Ictim.mp3
Raki Içtim - Güler ISIK.mp3
Oy benim Sevdicegim - Ismail Türüt.mp3
Halo - Türkü.mp3
Havvam - Ismail Türüt.mp3
Tövbe Ettim - Abdurrahman Degirmenci.mp3
Sapkamin Teregi - Ismail Türüt.mp3
Uregim Oynayir - Kardes Türküler.mp3
Türkü - Bize Harputlu Derler.mp3
Trt Thm Eserleri - Bahceye Gelki Gorum (Onur Karahalil).mp3
Yar Yuregim Yar - Mehmet Ozbek & Abdurrahman Kizilay.mp3
Kiz Asiye - Ferhat Saglam.mp3
Irgalanma Kavak.mp3
Yürü Bre Hizir Pasa - Emre Saltik.mp3
Gel Ha Böyle.mp3
Zamansiz Sehire Dönmek.mp3
Mavisim - Gülseren Gül.mp3
Kurban (Duaz).mp3
Ela Gozlerini Sevdigim Dilber - Muazzez Turing.mp3
Nani Nani - Bayar Sahin.mp3
Sansima - Songül Karli.mp3
Minaremin Alemi Aman Aman.mp3
Su Gelir Çaglar Aysem.mp3
Yanik Ömer - Tülin Kusoglu.mp3
Gölbasina Vardim (Salvarli Gelin) D.Bakir Mah.T.H.M Korosu.mp3
Nana Bgara - Birol Topaloglu.mp3


Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/153987109450cfbe22756e9
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë