Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

19 Şub 2010

Aziz Simsek(Yetimi) 6 Full Albüm...



Aziz Simsek - 2 Yeni Stereo 164...


Aziz Simsek - Actia Su
Aziz Simsek - Benim Sevdigim
Aziz Simsek - Bizim Komsu (Fakir Mestan)
Aziz Simsek - Coban Sülü
Aziz Simsek - Doldur Meyhaneci
Aziz Simsek - Fakir Gibi
Aziz Simsek - Gericiler Tefeciler
Aziz Simsek - Gönül
Aziz Simsek - Hani Ya (U.H)
Aziz Simsek - Icim Kan Agliyor
Aziz Simsek - Köylü
Aziz Simsek - Kurt Kisim Cikmis
Aziz Simsek - Su Hanimlar
Aziz Simsek - Su Salinik Giden Dilber
Aziz Simsek - Toplanmasak Bütün Gibi
Aziz Simsek - Yavrular Kuzular (U.H)

Aziz Simsek - Bakan Efendi Uzelli 440...

01 - Bakan Efendi
02 - Gelinde Görün Köyümü
03 - Sarilmis Silaha Yigitler
04 - Yirtik Carik
05 - Murtaza
06 - Suc Bizim
07 - Ben Halkima Kurban
08 - At Kazigi
09 - Ulas Kardes
10 - Bizi Yildiramazlar
11 - Ne Bekler
12 - Kosasim Gelir
13 - Kavgamiza Gel

Aziz Simsek - Mapushane Hücreleri...

Aziz Simsek - Ates Eritmedi Seni
Aziz Simsek - Benim Sevdicegim
Aziz Simsek - Bir Zaman Baglandim
Aziz Simsek - Bunca Yillar
Aziz Simsek - Deli Deli
Aziz Simsek - Dirildi Yar
Aziz Simsek - Gel Gönül
Aziz Simsek - Gönülden Bagliyim
Aziz Simsek - Mapushane Hücreleri
Aziz Simsek - Ocaklarda Alev Olduk
Aziz Simsek - Sorma Gardas

Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Nerdesin...

Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Bir Guzeli Yazmadi
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Can Kara Gözlum
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Doldur Ver Ayrani
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Gözlerini Sevdigim
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Gunes Yuzlu Nazli
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Kapimizin Önu
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Kara Bahtim Gulmez
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Merhaba
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Ne Guzel
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Nerdesin
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Pinar Senin
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Sevdigim
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Suna Gelin
Aziz Simsek & Riza Aslandogan - Yoksulluk

Aziz Simsek (Yetimi) - Götürün Dara Beni...



Aziz Simsek - 01 Tastan Tasa.mp3
Aziz Simsek - 02 Servan.mp3
Aziz Simsek - 03 Anam Gözü Yasli.mp3
Aziz Simsek - 04 Seri Çiyan Berf Ü Baran E.mp3
Aziz Simsek - 05 Senin Eserin.mp3
Aziz Simsek - 06 Götürün Dara Beni.mp3
Aziz Simsek - 07 Bizim Eller.mp3
Aziz Simsek - 08 Babalar Gasp Eylemis.mp3
Aziz Simsek - 09 Yüregim Parça Parça.mp3
Aziz Simsek - 10 Dünyayi Baska Tanirdim.mp3
Aziz Simsek - 11 Belali Basim.mp3


Aziz Simsek - Son Günlerde...


Aziz Simsek(Yetimi) - Bozuk Duzen Kara Bahtim
Aziz Simsek(Yetimi) - Bu Gun Efkarliyim
Aziz Simsek(Yetimi) - Dert Ile Doluyum
Aziz Simsek(Yetimi) - Dost Elinden Gelen Turnam
Aziz Simsek(Yetimi) - Fakiri Cennete Layik Görsele
Aziz Simsek(Yetimi) - Gunesin Önune Cekildi Bulut
Aziz Simsek(Yetimi) - Meyil Verdim Bir Dilbere
Aziz Simsek(Yetimi) - Son Gunlerde
Aziz Simsek(Yetimi) - Usandim Bir Daha

1 yorum:

  1. Ozanımız Aziz ŞİMŞEK'in plağa okuduğu türkülerini hiç bir albümde göremedim. Kayıp mı oldu; yoksa kendisi izin mi vermiyor? Mesela:
    Efkârlanma Dertli gönül
    Bana Gül diyorlar nasıl güleyim
    Sevdiğim beni sorarsa
    Yalancı yar yalancı

    YanıtlaSil

ë