Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

12 May 2010

Deniz Seki Albumleri......

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/17938210284be9db7cd4299
rar sifresi - derya

1-Deniz Seki - Anlattim 1999...

Deniz Seki - Ask.mp3
Deniz Seki - Askima Ait.mp3
Deniz Seki - Bir Ayrilik Sarkisi.mp3
Deniz Seki - Bu Sarkim Sana Sevgilim.mp3
Deniz Seki - Ciglik Cigliga.mp3
Deniz Seki - Degerini Bilemedim.mp3
Deniz Seki - Dile Kolay.mp3
Deniz Seki - Eger Isterse.mp3
Deniz Seki - Maaalesef Sevgilim.mp3
Deniz Seki - Sana Siginiyorum.mp3
Deniz Seki - Zor Mu.mp3


2-Deniz Seki - Ask Denizi  2005...

Deniz Seki - Affedemem.mp3
Deniz Seki - Aglamak Yok.mp3
Deniz Seki - Aman Aman.mp3
Deniz Seki - Bir Avuc Ask.mp3
Deniz Seki - Birakma Beni.mp3
Deniz Seki - Bu Sehre Sonbahar Geldi.mp3
Deniz Seki - Buyuyemedim.mp3
Deniz Seki - Doyamadìm.mp3
Deniz Seki - Masal.mp3
Deniz Seki - Mutsuzum.mp3
Deniz Seki - Pasiflora.mp3
Deniz Seki - Tutma Kendini.mp3
Deniz Seki - Uzgunum Askim.mp3
Deniz Seki - Zuluf.mp3


3-Deniz Seki - Asklarin En Guzeli 2003...

Deniz Seki-Anlamadim gitti.mp3
Deniz Seki-Ask dedigin laftir.mp3
Deniz Seki-Askina doyum olmaz.mp3
Deniz Seki-Boyle Gelmis Boyle Gider.mp3
Deniz Seki-Kalbimi Kim Caliyor.mp3
Deniz Seki-Olsem De Bir Kalsam Da Bir.mp3
Deniz Seki-Rüzgar gibi gectin.mp3
Deniz Seki-Sen Bensiz Ben Sensiz.mp3
Deniz Seki-Sensiz Saadet.mp3
Deniz Seki-Yarim kalan ask (2).mp3


4-Deniz Seki - Hiç Kimse Degilim 1977...

Deniz Seki - 01 - Ahmet.mp3
Deniz Seki - 02 - Ey kalbim.mp3
Deniz Seki - 03 - Destur cek.mp3
Deniz Seki - 04 - Benim derdim.mp3
Deniz Seki - 05 - Dile Benden.mp3
Deniz Seki - 06 - Yeterki Sev.mp3
Deniz Seki - 07 - Kop Gel Günahlarindan.MP3
Deniz Seki - 08 - Hiç Kimse Deilim.mp3
Deniz Seki - 09 - Gülüme Hasret.mp3
Deniz Seki - 10 - Uslanmam.mp3
Deniz Seki - 11 - Birakip Gidersen.MP3


5-Deniz Seki - Sahici 2008...

Deniz Seki Adaletsiz Secim.mp3
Deniz Seki Aptal.mp3
Deniz Seki Bu Senin Secimin.mp3
Deniz Seki Eski Bir Sarki Gibi.mp3
Deniz Seki Gurur.mp3
Deniz Seki Icimi Döktüm.mp3
Deniz Seki Imkansiz.mp3
Deniz Seki Kayboldum.mp3
Deniz Seki Oyun.mp3
Deniz Seki Pisman Olmadim.mp3
Deniz Seki Sahici.mp3
Deniz Seki Saka Degil.mp3
Deniz Seki Yeter.mp3
Deniz Seki Yine Hüzün.mp3
Deniz Seki Zirve.mp3


6-Deniz Seki - Seffaf 2002...

Deniz Seki - Acele.mp3
Deniz Seki - Aynaya gülümse.mp3
Deniz Seki - Gidelim buralardan.mp3
Deniz Seki - Gidenler aglatirlar.mp3
Deniz Seki - Nasihat-unutursun.mp3
Deniz Seki - Sakinim.mp3
Deniz Seki - Sanami kaldi.mp3
Deniz Seki - Son nefesine dair.mp3
Deniz Seki - Su Akustik versiyon.mp3
Deniz Seki - Su.mp3
Deniz Seki - Yakamoz.mp3



http://linksave.in/17938210284be9db7cd4299
sifre : derya


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë