Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

30 Ağu 2010

Turk Halk Muziginden Ezgiler...13 Bolum...

14767860_turk-halk-muzigi.jpg

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...
http://linksave.in/14284667604c7ace429e684
Rar sifresi - derya


Bolum 1....

[enstrümantel_1].mp3
[enstrümantel_3].mp3
Acem kizi-osman kalay-kirsehir.mp3
Agri dagi'ndan uçtum-zehra ganioglu-agri.mp3
Ak güvercin olaydim (oy ramo)-hüseyin mustafa ari-rumeli.mp3
Al yanak allaniyor-enstrümantel-kirsehir.mp3
Asmanin tepesinde kuru üzüm olur mu-koro-sivas.mp3
Baglamam Var Üç Telli-Nuri Esentürk-Mugla.mp3
Ben bir yesil fenerim-meryem senocak-denizli.mp3
Bir yildiz dogdu yüceden-tülay agagil-nigde.mp3
dislerin incidendir-meryem ün-azerbaycan.mp3
Durnadir durna telleri burma-beyhan karsli-azerbaycan.mp3
Enstrümantel-8.mp3
Esimden ayrildim gözyasim durmaz-nilgün abiska osma-güneydogu anadolu (tsm sazlariyla).mp3
Gitme gidenlerinen-nursel ercan-yozgat.mp3
Giyinmis Kusanmis Yayladan Gelir-Arzu Aldemir-Mut.mp3
Gönül arzuluyor tokat elini-mihrican bahar-resadiye.mp3
Gule uyan sabahtir-lütfi ortakale-van.mp3
Kandilli yazmayi kaldir yüzünden-koro-kayseri.mp3
Kayalarin arini-tülay örten-ankara.mp3
Kömürlük dagina yagiyor yagmur-sibel güzel-bulancak.mp3
Lale sümbül bagina-güven yapar-kivrikli_ceyhan.mp3
Mavilim maviselim-saime cantürk-keskin.mp3
Mendilim isle yolla-adile kurt karatepe-elazig.mp3
Oy çalamadim gitti-koro-sürmene.mp3
sevda gitmiyor serde-zeynep cihan-kirsehir.mp3
Tren gelir hos gelir-güven yapar-malatya.mp3
Urfaliyam dagliyam-ali haydar gül-sanliurfa.mp3
usandim senin elinden-mahmud erdal.mp3
Yamadan gel yamadan-koro-samsun.mp3
Yardan ayrilan bir gün de kavusur-saadet yilmaz bircan-fethiye.mp3
yayla çimeni budur-bülent aslan-giresun.mp3
yeni hamamin üstüyem-gülsen kutlu-d.anadolu.mp3


Bolum 2....

aglama kazibe'm sizlama kazibe'm-hüseyin yaltirik-edirne.mp3
Ardiçliktir Evleri-Fatma Topçu-Acipayam.mp3
Çay kenarinda inadina bitiyor kestane-sabahattin gülümser-sandikli.mp3
Çek Deveci Develeri Nadastan-Tülin Berbergil-Dirmil.mp3
Çiçekten harman olmaz-mehmet seske-malatya.mp3
Dereye indim dere derindir-güven yapar-dogu anadolu.mp3
Dondurmam buz gibi buz-özgür eren-istanbul.mp3
Elinde oya gidiyor toya (mensure hanim)-zülküf altan-ercis.mp3
Erik dali gevrektir basmaya gelmez-adile kurt karatepe-burdur.mp3
Gidiyom Gidemiyom-Bahattin Turan-Zonguldak.mp3
Gine gördüm Elif kizin yüzünü-tekin büyükkaya-akdagmadeni.mp3
Gönül niçin ahvalimi bilmezsin-mahmud erdal.mp3
Halimi arz ettim daglara tasa-koro-alaca.mp3
Ireyhan eker misin-koro-sivas.mp3
Kahveyi kavururlar-mustafa özcan-eskisehir.mp3
Kale kaleden yüce-tülay yasar-sanliurfa.mp3
karanfil ekecegim-zeynep cihan-sabanözü.mp3
Kaya dibi kar imis-sivas.mp3
Köprünün baslarinda-zülküf altan-erzurum.mp3
Oy tombulum tombulum-ahmet turan san-erbaa.mp3
Sandik üstünde sandik-hediye hüseyin-bergama.mp3
Yayla yaylaya bakar-ibrahim can-ordu.mp3
Yayladan ki Yürüdüm-Bülent Aslan-Hemsin.mp3
Yenice yollari bükülür gider-adana.mp3
Yumak yumak olmus saçinin teli-mihrican bahar-resadiye.mp3


Bolum 3....

[enstrümantel_5].mp3
[enstrümantel_7].mp3
Ay Dogar Giresun'dan-Sibel Güzel-Orta Anadolu.mp3
Baglamam perde perde-enstrümantel-giresun.mp3
Bahça baga girmisem-köksal coskun-azerbaycan.mp3
Basimda tülbendim yar-iclal akkaplan-bogazliyan.mp3
basindaki pusu mudur-coskun gök-d.bakir.mp3
Basindaki yazmayi da sariya mi boyadin-mihrican bahar-resadiye.mp3
Bastim da kirildi igdenin dali-iclal akkaplan-orta anadolu.mp3
Bir evler yaptirdim sazdan samandan(ramizem)-havva karakas-rumeli (kina hv.).mp3
Bir ok attim viziladi-ahmet sezgin-mucur.mp3
Biter biter Kirsehir'in gülleri biter-hacer bulus-kirsehir.mp3
Büyük cevizin dibi-güven yapar-kuruçay.mp3
Dagdan Kesitm Degenek-Diyarbakir.mp3
gas gabagim yelle gedir-adile kurt karatepe-azerbaycan.mp3
giderim yolum dagdir-mete çelenk-kop.mp3
Gine gam yükünün kervani geldi-divrigi.mp3
Ilimonum galburda-zehra ganioglu-çankiri.mp3
indim dere beklerim-koro-kastamonu.mp3
Karsidan gel karsidan-güven yapar-bulancak.mp3
Kirmizi gül goncasini baglarlar deste-tülin berbergil-darende.mp3
kirmizi kurdele körolasin emine-lütfi ortakale-s.urfa.mp3
Men Baharin Giziyam-Sükriye Tutkun-Azerbaycan.mp3
taze karlar yagmis karin üstüne-gülsen altun-sivas.mp3


Bolum 4....

[enstrümantel_2].mp3
Al yesil giyinmis geline bakin-ali ibicek-malatya.mp3
Al Yesil Giyinmis Geline Bakin-Nursaç Öner Günhan-Malatya.mp3
aman aman bagdatli-hasan özel-hatay.mp3
Amani oyunhavasi-enstrümantel-safranbolu (tanbura-zeki adsiz).mp3
Asagidan aci poyraz acilar-dilek karadag-sarkisla.mp3
Askin sarabini içerler dilber-ali haydar gül-ovacik.mp3
Aslim paktir hiç kin yoktur özümde-semra bagci asan-çubuk.mp3
Bahçe duvarini astim-koro-kayseri.mp3
Bahçe duvarini astim-mehmet ali çakar-kayseri.mp3
Beklerim selamini seher zamani-makbule kaya-sivas.mp3
Ben de bu dünyaya geldim geleli-mahmud erdal.mp3
Ben havada uçar idim-ahmet turan san-yalvaç.mp3
Dursunbey'in hanlari-koro-balikesir.mp3
ela gözlü pirim geldi-makbule kaya-tercan.mp3
Elinizden elinizden-koro-karapinar.mp3
Emirdag'i birbirine ulali-koro-emirdag.mp3
Evleri var engin (name gelin)-rifat balaban-ankara.mp3
ince giyerim ince-enstrümantel-tekirdag.mp3
Kagizman'a ismarladim-celal bakar-erzurum.mp3
Keklik dasta ne gezer-necla akben-erzincan.mp3
Küp içinde nisasta-bircan pullukçuoglu-edirne.mp3
Seyreyle güzel-emine koç-erzurum.mp3
Zeytin yapragi yesil-resit muhtar-kilis.mp3
Zulmet deryasinda kapildim sele-süleyman yildiz-tokus köyü(sivas).mp3


Bolum 5....

Ahu gözlüm tut elimden-mehmet ali çakar-azapli köyü.kadirli (asik osman feymanî'den deyis).mp3
Allah her kula bir zenaat vermis-semsi yastiman-kirsehir.mp3
Arzu ederdiniz bir yol görmeye-mehmet ali çakar-sungurlu (hüseyin çirakman'dan deyis).mp3
Aya bak nice gider-hakan ünal-erzurum.mp3
Ben giderim batum'a-nursaç öner günhan-sinop.mp3
Ben razi degilem hicrane gama-ali haydar gül-narman.mp3
Benim atim su yerlerde esinir (saffet efendi)-koro-aksaray.mp3
Biz hepimiz üç kardas-koro-görele.mp3
Çarsamba dedikleri-yildiray çinar-samsun.mp3
Cemile'nin gezdigi daglar meseli-sahin gültekin-acipayam.mp3
Durnam yükseklerden uçar-ahmet sezgin.mp3
Evlerinin önü tahta daraba-esref inceoglu-kilis.mp3
Gezmedim yorulmadim (cemil)-hüsamettin subasi-malatya.mp3
Gide gide yoruldum(zeybek)-ulas kurtulus ünlü-bodrum.mp3
Harman Yeri Sürseler-Turan Engin-Sanliurfa.mp3
Kahve Yemen'den Gelir-Nese Dilekçioglu-Çankiri.mp3
Mavi Baglar Basina-Ali Haydar Gül-Diyarbakir.mp3
Men baharin giziyam-tülin berbergil-azerbaycan.mp3
Menevse koymuslar gülün adini-enstürmantel-kirikkale.mp3
Ötme dugguk ötme bagrim eziktir-emine akmese-turunçova köyü.finike.mp3
Potpori_adana köprü basi, kizlar kizlar gelim mi-koro-adana, adilcevaz.mp3
potpori-ahmet sezgin.mp3
Yanik çayirlarda çimen biter mi-emine koç-çerkes.mp3
Yaylanin çimenine-ümit tokcan-trabzon (kol havasi).mp3



Bolum 6....

Baharin Gülsen Çaginda-Köksal Coskun-Kars.mp3
Bel bagimin tokasi-güven yapar-trabzon.mp3
Bir mektup yazdirdim Urfali kizina-adiyaman.mp3
Böyle Ikrar Ilen-Semra Alagöz-Erzincan.mp3
Bu bagda dolanirsan-münevver özdemir-kerkük.mp3
Bugün günlerden cumadir cuma-ahmet sezgin-bayburt.mp3
Denizli'nin horozlari(asmam çardaktan)-enstrümantel-denizli.mp3
Ela gözlerini sevdigim dilber-malatya.mp3
Eledim Eledim Höllük Eledim-Nursaç Öner Günhan-Erzurum.mp3
Elindedir Baglama-Makbule Kaya-Denizli.mp3
Gemiler giresun'e-muazzez özacar-trabzon.mp3
Kinali parmak cez tirnak-hediye hüseyin-kirim.mp3
Meselidir engin daglar meseli-gülay özer-elmali.mp3
Ocaga koydular yufka sacini-mihrican bahar-resadiye (kina havasi).mp3
ormandan gel a cavirin gizi da ormandan-osman kalay-banaz.mp3
Posta Yollarini Dolaniyorum-Saadet Yilmaz Bircan-Kayseri.mp3
Semsiyemin ucu kara-ahmet sezgin-rumeli.mp3
Sepetçioglu-emine akmese-kastamonu.mp3
Su dirmil'in çalgisi-burdur.mp3
Üsküdar'a gider iken-özgür eren-istanbul.mp3
Yenice yollari bükülür gider-hasan özel-adana.mp3
Yesil ördek gibi daldim göllere-nese dilekçioglu-sivas.mp3
yörük de yaylasinda yaylayamadim-köksal coskun-rumeli.mp3



Bolum 7....

[enstrümantel_4].mp3
Ah bir atas ver-hale gür-izmir.mp3
Ayagina giymis sedef nalini-emel tasçioglu-konya.mp3
Baga gel bostana gel-ümit tokcan-orta anadolu.mp3
Bahçaya kuzu girdi-nihat erdag-sanliurfa.mp3
Ben Burali Degilum-Bülent Aslan-Maçka.mp3
Ben de Haydarli'dan belli gelirim-bircan pullukçuoglu-sivas.mp3
Ben felegi gördüm tastan inerken-arzu aldemir-bayburt.mp3
Bir güzelin hasretinden ahindan (yandi ha yandi)-saime cantürk-zile (deyis).mp3
Bir kere ugradim hakkin cemine-gülseren erdag-mut.mp3
çiçekten harman olmaz-imran koç-malatya.mp3
Ekin ektim çöllere-güven yapar-akdagmadeni.mp3
Evlerinin önü mersin-ruhi su-isparta.mp3
Gel yükünü vurayim-bülent aslan-hemsin.mp3
Gidin bulutlar gidin-sahin akay-kütahya.mp3
Ilgit ilgit esen seher yelleri-beyhan karsli-tunceli.mp3
Kalk be muradiye-oguz dogan cengiz-rumeli.mp3
kasin kemana benzer-ali haydar gül-azerbaycan.mp3
Kirda erik agaci (dillala)-ülkü besgül-sinop.mp3
Pancar pezik degil mi-sule arik-hacibektas.mp3
yol üstüne kurdum kara kazani-bircan pullukçuoglu-bafra.mp3
Yüce dag basinda bir ulu pinar-mihrican bahar-resadiye.mp3
Yüce dag basinda yanar bir isik-güven yapar-sivas.mp3
Yükümü yükledim halep eline (maya)-ömer san.mp3



Bolum 8....

Ak Güvercin Olaydim-Rüstem Avci-Deliorman.mp3
Anasinin çifte benli dilberi-hale gür&sahin akay-burdur.mp3
aslamayi asladim-koro-kayseri.mp3
Ates attim samana-hale gür-manisa.mp3
Baginda gülün var-emine koç-hacibektas.mp3
Bahçalara Geldi Bahar-Imran Koç-Kars.mp3
Ben bir göçmen kizi gördüm Tuna boyunda-rumeli.mp3
Ben yolcuyum helallasak sabahtan-malatya (uh).mp3
Biz hepimiz üç kardas-ibrahim can-görele.mp3
Bük dibinde yatarim-ahmet sezgin-boyabat.mp3
Çakmagi çak çiragi yandirmamisam-hakan ünal-kerkük.mp3
Çaldigim Saza mi Yanam-Ali Çakar-Diyarbakir.mp3
Çukurova turaç senin öz kusun(uh)-hasan özel-çukurova (kavalla eslik-ferhat erdem).mp3
Divane asik gibi-erol köker & mücella ata-trabzon.mp3
Diyar-i gurbete düs oldu yolum-âsik reyhanî.mp3
Gemilerde talim var-özgür eren-istanbul.mp3
gitme durnam gitme yollar iraktir-hüseyin mustafa ari-sivas.mp3
Iki keklik bir kayada ötüyor-özay gönlüm-balikesir.mp3
Iliman çalilari-tülin berbergil-bodrum.mp3
Insan kisim kisim yer damar damar-meliha güney-sivas.mp3
Kahve koydum fincana-ümit tokcan-giresun.mp3
Kirklar Dagi'nin Düzü-Koro-Diyarbakir.mp3
Mektebin Bacalari-Mus.mp3
Sararmisam solmusam-imran koç-azerbaycan.mp3
su dalma'dan geçtin mi-dilek karaag-nazilli.mp3
Ünye'den çiktim da basim selamet-ümit tokcan-ünye.mp3
Zeytin yapragi yesil-kilis.mp3




Bolum 9....

[enstrümantel_6].mp3
Ah edip aglamak bana mi düstü-mahmud erdal (sitki baba'dan).mp3
Ayaginda Kundura-Gürkan Özpeker-Sanliurfa.mp3
Bugün dost yaralanmis-çimen ilter-kangal (muhlis akarsu'dan).mp3
Daracik Sokakta Yare Kavustum-Koro-Sanliurfa.mp3
Dersanenin Önünden Dogruca Geçtim-Sebahattin Gülümser-Yalvaç.mp3
Dersini almis da ediyor ezber-nursel ercan-akdagmadeni.mp3
Edirne'nin ardi da bayler-koro-edirne.mp3
Geçti Gitti Vatanina Yurduna-Arzu Aldemir-Tercan.mp3
Göster ey gül üzünü (mugam) & sevirem çemende gülü çiçegi - betüle korucu - azerbaycan.mp3
Güzelligin on par'etmez-mehmet seske-sarkisla (âsik veysel'den).mp3
Hey onbesli onbesli-elvan selim-tokat.mp3
Kalenin Dibinde Bir Tas Olaydim-Muzaffer Ertürk-Kerkük.mp3
Kavurma koydum tasa(erzurum)&Ardahan'in yollarinda(kars)-Koro.mp3
Odam siva tutmuyor-azize gürses-konya.mp3
Ovalar ovalar engin ovalar-hale gür-burdur.mp3
Soma zeybegi-enstrümantel-soma.mp3
Taze karlar yagmis karin üstüne-adile kurt karatepe-sivas.mp3
Uzun olur su bakirin ovasi-mustafa özcan-kirkagaç_manisa.mp3
Vay bana vaylar bana-erol köker-konya.mp3
Yine Gam Yükünün Kervani Geldi-Sevim Seçkin-Divrigi (Açis-Zafer Tastan).mp3



Bolum 10....

A istanbul sen bir han misin-hale gür-kütahya.mp3
Alli durnam bizim ele varirsan-ahmet sezgin-keskin.mp3
Ayagina Giymis Sedef Nalini-Aysun Gültekin-Konya.mp3
Basinda Pusan Gurban-Koro-Güneydogu Anadolu.mp3
Bir sabah vahti uyandim-tekin büyükkaya-kars.mp3
Biter biter kirsehir'in gülleri biter-soner özbilen-kirsehir (baglama ile açis-kemal kaplan).mp3
dede gene yüz aydi-abdurrahman kizilay-kerkük.mp3
Erzurum'dan çevirdiler yolumu-muzaffer ertürk-emirdag.mp3
Giresun'un evleri-giresun.mp3
Ne Mahsun Durursun & Entarisi Ala Benziyor-Koro-Rumeli & Istanbul.mp3
safak söktü yine sunam uyanmaz-hayal has-erzurum.mp3
Yine dertli dertli iniliyorsun-mahmud erdal-divrigi.mp3
Zobalarinda guru da mese yaniyor efem-tülin berbergil-denizli.mp3



Bolum 11....

Aglarim için için-aysun giültekin-sanliurfa.mp3
Ah tren kara tren-hediye hüseyin-lüleburgaz.mp3
Asker oldum giydim yelek-osman kalay-çukurova.mp3
Baga gel bostana gel-orta anadolu.mp3
Ben bir Yakup idim kendi halimda-hakan ünal-sanliurfa.mp3
Bodrum hakimi (bodrumlular erken biçer ekini)-hale gür-bodrum.mp3
Fistan giymis kirmali-koro-sungurlu.mp3
Geyik senin baharin mi yazin mi-mihrican bahar-resadiye (UH).mp3
Gidin bulutlar gidin-hasan özel-orta anadolu.mp3
Hani Yaylam Hani Senin Ezelin-Semra Algül-Erzurum.mp3
Harmana sererler sari samani-hale gür-emirdag.mp3
Izzetli hürmetli bilirim seni-cengiz özkan-zile.mp3
Mavi yelek mor dügme-ahmet sezgin-erzurum.mp3
Mey ile açis & mey havasi-enstrümantel.mp3
Ölüm yakamdan tutma git-semra alagöz-çukurova (feymani'den).mp3
Sen bir ceylan olsan ben de bir avci-bircan pullukçuoglu-sarkisla (âsik veysel'den).mp3
Su Daglar Ulu Daglar-Erol Köker-Kirsehir.mp3
Yine katarlamis askin kervani-hale gür-ege.mp3



Bolum 12....

Ahçigi yolladim urumeline(ahcik)-muzaffer ertürk-elazig.mp3
ali'm gitme pazara-semra bagci asan-ankara.mp3
bahçasi dasli serif'im-semra asan-bünyan.mp3
Ben Bir Yakup idim Kendi Hâlimda-Sanliurfa.mp3
Eziz dostum mennen küsüp incidi-erol köker-azerbaycan.mp3
igdir'in al almasi-iclal akkaplan-igdir.mp3
Kement attin koydun beni tuzaga-tekin büyükkaya-divrigi (uh).mp3
Kiremitte buz musun-mustafa özcan, emine akmese-usak.mp3
Nazoglu'nun biber gibi benleri-ahmet günday-usak.mp3
Odasina vardim olur mu böyle-münevver özdemir-diyarbakir.mp3
Su cerenin kasi gözü sürmeli-hasan özel-osmaniye (UH).mp3
tek kapidan çiktim yüzüm peçeli-emel tasçioglu-amasya.mp3
Telgrafin tellerine kuslar mi konar-güven yapar-istanbul.mp3
yanarim eskine can yar-köksal coskun-azerbaycan & ardahan'in yollarinda-zeki çiçek-kars.mp3
Zobalarinda guru da mese yaniyor efem-hale gür-denizli.mp3



Bolum 13....

Anlatmam derdimi dertsiz insana-meliha güney-sarkisla (âsik veysel'den).mp3
Bahçalarda mor meni-gaziantep.mp3
Bin derdim var idi-muzaffer ertürk-kahramanmaras.mp3
Bir ay dogdu ilk aksamdan geceden(beymayil)-münever özdemir-gavurdagi(uh)-(tanbura-adalet büyükkaya).mp3
Bu maral bakisin ey peri suret-hasan özel-malatya.mp3
Çamligin basinda tüter bir tütün-koro-yozgat.mp3
Dam basinda oturur-güven yapar-aksaray.mp3
Ey gidi karadeniz(yol havasi) & denize vardir kara (rize) - azize gürses.mp3
Geceler zar geceler-hakan ünal-kerkük.mp3
Güvercin uçuverdi (misket)-gülsen kutlu-ankara.mp3
Halime'nin asiklari(kirsehir)&durnalar dizi dizi(adiyaman)&oynama yorulursun(bitlis).mp3
Hangi bagin bagbanisan gülüsen-köksal coskun-diyarbakir (açis-sahin akay).mp3
hani yaylam-tuncay kemertas-erzurum [uh-serpil kaya].mp3
ilahi dostun bagina-hasan özel.mp3
kerpiç duvar yan uçtu [ulas] & masa üstünde desti [van] - koro.mp3
Ne islerin var idi(yayla hv.-trabzon), oy daglarim daglarim(rize), horon-ibrahim can, koro (kemençe-naci keskin).mp3
Yesil kurbagalar öter göllerde-mükerrem kemertas-egin (UH).mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë