Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

13 Kas 2010

Ozay Gonlum - 8 Full Album...No Rapid+Hotfile..

1-Ozay Gonlum - 2004 - Arsiv Kayitlari CD1

Ozay Gonlum - Arabaya Tas Koydum (Agir Zeybek)
Ozay Gonlum - Benim Ustam Olmadi (Saffet Uysalla Roportaj)
Ozay Gonlum - Cemilenin Gezdigi Daglar Meseli (Turku)
Ozay Gonlum - Daglarin Basindayim (Turku)
Ozay Gonlum - Elif Dedim Be Dedim (Agit)
Ozay Gonlum - Elindedir Baglama (Turku)
Ozay Gonlum - Gicir Gicir Gelir Yarin Kagnisi (Turku)
Ozay Gonlum - Giris Ezgisi-Kirklar Semahi-Bogaz Havasi-Zotlatma-Turku-Kivrak Zeybek (Enstrumantal)
Ozay Gonlum - Karahisar Kalesi (Agit)
Ozay Gonlum - Manisayla Bergamanin Arasi-Testi Doldurdum Caydan-Elmayi Top Top Yapalim-Menberi (Potpuri)
Ozay Gonlum - Ninenin Mektubu-1 Cil Horoz (Cil Horoz Turku)
Ozay Gonlum - Ninenin Mektubu-2 Coz De Al-Garabas Goyunu Gude Gude Goturdum (Coz De Al Mustafali) (Kirik Hava)
Ozay Gonlum - On Ikidir Su Burdurun Dermeni (Agit)
Ozay Gonlum - Ort Ustune Yorgani (Bogaz Havasi)-Evinizin Onu Gedik Mi (Zotlatma)
Ozay Gonlum - Sobalarinda Kuru Da Mese Yaniyor (Agir Zeybek)
Ozay Gonlum - Topal Kosma (Enst-Oyun Havasi)-Bir Yayla Isterim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

1-OzayGonlum-2004-ArsivKayitlariCD1
rar sifresi : derya


2-Ozay Gonlum - 2004 - Arsiv Kayitlari CD2

Ozay Gonlum - Bogaz Havasi-Kivrak Zeybek-Karsilama-Horon-Kirik Hava (Enstrumantal)
Ozay Gonlum - Burma Burma Duman Tuter (Agit)
Ozay Gonlum - Cikma Disarlara (Turku)
Ozay Gonlum - Dumani Da Vardir Su Daglarin Basinda (Agir Zeybek-Bozdogan Zeybegi)
Ozay Gonlum - Evlerinin Onu Bulgur Kazani (Turku)
Ozay Gonlum - Genclik Heyecani (Saffet Ulusoyla Roportaj)
Ozay Gonlum - Gimildaniver (Turku)
Ozay Gonlum - Giris Ezgisi-Oyledir Ey Oyledir-Beyler Bahcesinde-Su Sogutte Bir Kus Var-Kirmizigul Goncasini-Oglan Adin Ismail-Evren Koy (Potpuri)
Ozay Gonlum - Gussun (Bogaz Havasi)-Len Nassin Hursit (Zotlatma)
Ozay Gonlum - Hatcam Cikmis Gul Dalina (Turku)
Ozay Gonlum - Hikkidik Duttu Beni (Oyun Havasi)
Ozay Gonlum - Iki Keklik (Turku)
Ozay Gonlum - Ninenin Mektubu-3 Ayse Giz
Ozay Gonlum - Ninenin Mektubu-4 Meram Baglari
Ozay Gonlum - Ninenin Mektubu-5 Noel
Ozay Gonlum - Seherde Bir Baga Girdim (Deyis)
Ozay Gonlum - Sultan Seccadesi (Turku)
Ozay Gonlum - Yuce Dag Basinda Bir Koyun Meler (Tahtaci Semahi)

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

2-OzayGonlum-2004-ArsivKayitlariCD2
rar sifresi : derya


3-Ozay Gönlüm - Acilan Bir Gonca Bir Guldur Gizlari

Ozay Gonlum - Acilan Bir Gonca Bir Guldur Gizlari
Ozay Gonlum - Al Yazmam Dalda Kaldi
Ozay Gonlum - Arabaya Das Koydum
Ozay Gonlum - Asmam Cardaktan
Ozay Gonlum - Aya Bakma
Ozay Gonlum - Bedestene Vardim
Ozay Gonlum - Ben Kezbani Isterim
Ozay Gonlum - Can Fadimem
Ozay Gonlum - Gabardic
Ozay Gonlum - Haydi Ulen Tekelioglu
Ozay Gonlum - Kurek Sakal
Ozay Gonlum - Mektup
Ozay Gonlum - Sabuncunun Duzunde
Ozay Gonlum - Sobalarinda Kuru Mese
Ozay Gonlum - Uzadim Kamis Oldum
Ozay Gonlum - Uzun Kavak

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

3-OzayGonlum-AcilanBirGoncaBirGuldurGizlari
rar sifresi : derya


4-Özay Gönlüm - Denizlinin Yollari

Özay Gönlüm - Ayse Dedim Adina
Özay Gönlüm - Baglamamin Dügümü
Özay Gönlüm - Bahcalarda Dolma Kabak
Özay Gönlüm - Denizlinin Yollari
Özay Gönlüm - Esen Seher Yelimi
Özay Gönlüm - Gimildani Ver
Özay Gönlüm - Gün Vurur Seni
Özay Gönlüm - Karanfil Oylum Oylum
Özay Gönlüm - Mendil
Özay Gönlüm - Seherde Bir Baga Girdim
Özay Gönlüm - Tasa Basma Iz Olur

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

4-OzayGnlm-DenizlininYollari
rar sifresi : derya


5-Ozay Gonlum - Gimildan

Ozay Gonlum - Ayse
Ozay Gonlum - Cokertmeden Ciktim
Ozay Gonlum - Dahdiridum
Ozay Gonlum - Denizlinin Horozu
Ozay Gonlum - Egeli
Ozay Gonlum - Eser Eser Delipoy
Ozay Gonlum - Gimildan
Ozay Gonlum - Karanfil Oylum Oylum
Ozay Gonlum - Kiz Seni
Ozay Gonlum - Mektup(Gavur)
Ozay Gonlum - Mektup(Piango)
Ozay Gonlum - Tavas Zeybegi

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

5-OzayGonlum-Gimildan
rar sifresi : derya


6-Özay Gönlüm - Ninemin Mektuplari

Ozay Gonlum - 6 . Kiz
Ozay Gonlum - Aman Dudi Kiz
Ozay Gonlum - Ben Kezbani Isterim
Ozay Gonlum - Cözdal Mustafa Ali
Ozay Gonlum - Ev Lenin Ce
Ozay Gonlum - Gavur
Ozay Gonlum - Gocumanlara
Ozay Gonlum - Ninemin Mektubu 2
Ozay Gonlum - Ninemin Mektubu 3
Ozay Gonlum - Piango
Ozay Gonlum - Rum Gavuruna
Ozay Gonlum - Televizyon 1
Ozay Gonlum - Televizyon 2
Ozay Gonlum - Tepside Tepside Findiklar

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

6-OzayGonlum-NineminMektuplari
rar sifresi : derya


7-Özay Gönlüm - Özel Seri 2 Cd..

Özay Gönlüm - Özel Seri CD1

Özay Gönlüm - Acilan Bir Gonca Bir Guldur Gizlari
Özay Gönlüm - Al Yazmam Dalda Kaldi
Özay Gönlüm - Arabaya Das Koydum
Özay Gönlüm - Asmam Cardaktan
Özay Gönlüm - Aya Bakma
Özay Gönlüm - Baglamamin Dugumu
Özay Gönlüm - Bedestene Vardim
Özay Gönlüm - Ben Kezbani Isterim
Özay Gönlüm - Bizim Kaplar Kalayli
Özay Gönlüm - Can Fadimem
Özay Gönlüm - Cemilem
Özay Gönlüm - Devret Deresi
Özay Gönlüm - Dudu_kiz
Özay Gönlüm - Gabardic


Özay Gönlüm - Özel Seri CD2

Özay Gönlüm - Gimildan
Özay Gönlüm - Haydi Ulen Tekelioglu
Özay Gönlüm - Hikidik Tuttu Beni
Özay Gönlüm - Kurek Sakal
Özay Gönlüm - Mektup
Özay Gönlüm - Meydan Gumburdenir
Özay Gönlüm - Osmanim
Özay Gönlüm - Sabuncunun Duzunde
Özay Gönlüm - Sobalarinda Kuru Mese
Özay Gönlüm - Uzadim Kamis Oldum
Özay Gönlüm - Uzun Kavak
Özay Gönlüm - Yandim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

7-OzayGnlm-OzelSeri
rar sifresi : derya



8-Ozay Gonlum - Temelli Donusun Mektubu

Ozay Gonlum - Bugun Ayin Ilkidir
Ozay Gonlum - Cezayir
Ozay Gonlum - Cokertmeden Ciktim
Ozay Gonlum - Davas Zeybegi
Ozay Gonlum - Devret Deresi
Ozay Gonlum - Koye Noel geldi-1(Mektup)
Ozay Gonlum - Koye Noel geldi-2(Mektup)
Ozay Gonlum - Omar Cavusun Hikayesi
Ozay Gonlum - Yogurdum Var

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

8-OzayGonlum-TemelliDonusunMektubu
rar sifresi : derya

http://t1.pixhost.org/show/1592/4524187_45-039-lik-ozay-gonlum-ninenin-mektubu.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524188_nadir-plaklar-156-ozay-gonlum-torunun-nine.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524189_nadir-plaklar-161-ozay-gonlum-asmam-cardaktan.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524190_nadir-plaklar-162-ozay-gonlum-sabuncu-beli-zeybe.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524191_nadir-plaklar-163-ozay-gonlum-mektup-2.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524193_ozay-gonlum-2-almanya.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524194_ozay-gonlum-arkedeslere-mektup-almanya.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524195_ozay-gonlum-cozdeal-mustali.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524196_ozay-gonlum-dudu-giz-amp-torunun-nineye-mektubu.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524198_ozay-gonlum-ninenin-dorduncu-mektubu.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524199_ozay-gonlum-ninenin-mektubu-1-cozdeal-mustali.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524200_ozay-gonlum-ninenin-mektubu-2.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524201_ozaygonlumvt3.jpg http://t1.pixhost.org/show/1592/4524202_temellidonusunmektubugi3.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë