Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

6 Kas 2010

Selahattin Boluk...31 Full album...

Album kapak resimleri en alttadir..

Selahattin Boluk - 8 (Uzelli 444)...

Selahattin Boluk - Aglama Ceylanim
Selahattin Boluk - Beni Ariyorsan Nazli Yar
Selahattin Boluk - Bir Guzel Agliyor
Selahattin Boluk - Acma Pencereyi
Selahattin Boluk - Elleri Cebinde
Selahattin Boluk - Geceler Zindan
Selahattin Boluk - Haticem
Selahattin Boluk - Indimi Yola Yaylalarin Dumani
Selahattin Boluk - Menekseyi Sumbul Sandim
Selahattin Boluk - Ne Olur Merhamimi Ver
Selahattin Boluk - Ne Sevdigin Belli
Selahattin Boluk - Perisan Halim
Selahattin Boluk - Yarali Ceylan

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-8Uzelli444
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Afilli (Ferhat)...

Selahattin Boluk- Afilli- 01 - Leyla (Uh)
Selahattin Boluk- Afilli- 02 - Nalinni
Selahattin Boluk- Afilli- 03 - Elvanim
Selahattin Boluk- Afilli- 04 - Afilli
Selahattin Boluk- Afilli- 05 - Feryat
Selahattin Boluk- Afilli- 06 - Kader Zinciri
Selahattin Boluk- Afilli- 07 - Gullere Bak Gullere
Selahattin Boluk- Afilli- 08 - Karsidan Yol Sorulmaz
Selahattin Boluk- Afilli- 09 - Nazli Nazli
Selahattin Boluk- Afilli- 10 - Vefasiz Yarim
Selahattin Boluk- Afilli- 11 - Cukurova Guzeli (Uh)
Selahattin Boluk- Afilli- 12 - Zumrut Gozlerin
Selahattin Boluk- Afilli- 13 - Yollarinda Han Olam

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-AfilliFerhat
rar sifresi : derya



Selahattin Bölük - Ahu Gözlüm

[URL=http://img697.imageshack.us/my.php?image=selahattinbolukahugozlu.jpg][IMG]http://img697.imageshack.us/img697/6571/selahattinbolukahugozlu.jpg[/IMG][/URL]
Selahattin Bölük - Ahu Gözlüm
Selahattin Bölük - Bahar Yagmuru Gibi
Selahattin Bölük - Bir Haber Yolladim
Selahattin Bölük - Boyuna Kurban Oldugum
Selahattin Bölük - Bozuk Yaylalar
Selahattin Bölük - Dokunma Keyfine Yalandir Y
Selahattin Bölük - Gel Beri Beri
Selahattin Bölük - Kara Gün Icinmi Dogurdun A
Selahattin Bölük - Kazali Kavgali Su Benim Ba
Selahattin Bölük - Kurban Olam Gözlerinin Ren
Selahattin Bölük - Meyhaneci Elveda
Selahattin Bölük - Nesine Gelmisim Bende Düny
Selahattin Bölük - Su Sazima Bi Düzen Ver
Selahattin Bölük - Yalvardim Yakardim
Selahattin Bölük - Yüklemis Katari Halepe Dog

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-AhuGozlum
rar sifresi : derya


Selahattin Boluk - Alp 503

Selahattin Boluk - Ahu Gözlüm
Selahattin Boluk - Ahuzarim Kaldi Zülfü Leylada
Selahattin Boluk - Bir Haber Yolladim Canan Iline
Selahattin Boluk - Cemo
Selahattin Boluk - Gülhan
Selahattin Boluk - Kanayan Su Yaralarim Akar Yar Deyi
Selahattin Boluk - Kis Eyledim Baharimi Yazimi
Selahattin Boluk - Muradin Agiti
Selahattin Boluk - Seher Yeli
Selahattin Boluk - Sevdigim Kiz Gelin Olmus
Selahattin Boluk - Su Fani Dünyada Bir Gün Gülmedim
Selahattin Boluk - Su Sazima Bir Düzen Ver
Selahattin Boluk - Yarim Senden Ayrilali
Selahattin Boluk - Yozgatli Mustafanin Agiti

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Alp503
rar sifresi : derya



Selahattin Bölük - Best Of 2003...

Selahattin Bölük - Ben Bende Degilim.mp3
Selahattin Bölük - Dayanamam.mp3
Selahattin Bölük - Iki Keklik.mp3
Selahattin Bölük - Neyleyim.mp3
Selahattin Bölük - Ruhumda Bir Sikinti Var.mp3
Selahattin Bölük - Senden Cektigim.mp3
Selahattin Bölük - Seninle Gulecegim.mp3
Selahattin Bölük - Yar Bulamadim.mp3
Selahattin Bölük - Yozgat Pinari.mp3

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga,
sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-BestOf2003
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Bu Ben Miyim...

Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Anama (U.H.)
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Ayrilik Yeli (U.H.)
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Bolemedim Felek Ile Kozumu (U.H.)
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Bu Ben Miyim
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Kara Dagin Boz Yilani (U.H.)
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Meyro
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Ne Yaptim Ki Sana
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Neredeysen Gel
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Sevdam (U.H.)
Selahattin Boluk- Bu Ben Miyim - Yalanci Guzel

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-BuBenMiyim
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Cemo...

Selahattin Böluk - Adana Yollarinda
Selahattin Böluk - Ah Edip Aglama
Selahattin Böluk - Asagidan Gelir Deli Deli
Selahattin Böluk - Ay Gidiyor Gidiyor
Selahattin Böluk - Benim Ömrum
Selahattin Böluk - Benim Selvi Boylum Geliyor
Selahattin Böluk - Bir Yarali Kus Gibi
Selahattin Böluk - Biz Neydik Leyla
Selahattin Böluk - Cemo Garip Gönlum
Selahattin Böluk - Dama Koydum Yakacak
Selahattin Böluk - Gul Dalina Konmus
Selahattin Böluk - Kis Geldi Bana Bana
Selahattin Böluk - Mezarimi Kizlar Kazsin Altin Sapli Kazma Ile
Selahattin Böluk - Sen Ayri Yar Ben Ayri (Mektup)
Selahattin Böluk - Seyyah Olup Su Alemi

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Cemo
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Dayanamam Hasretine Sevdam...

01- Selahattin Bölük - Resmine Baktikca
02- Selahattin Bölük - Sevdam
03- Selahattin Bölük - Bu Benmiyim
04- Selahattin Bölük - Yalanci Sevdam
05- Selahattin Bölük - Gel Halimi Gör
06- Selahattin Bölük - Daynamam Hasretine
07- Selahattin Bölük - Ben Bende Degilim
08- Selahattin Bölük - Meyro
09- Selahattin Bölük - Hayatimin Tadi Kacti
10- Selahattin Bölük - Bana Felek Vurmus
11- Selahattin Bölük - Iki Keklik Seke Seke

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga,
sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-DayanamamHasretine
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Ela Gözlerin Için - Zalim Gelin (45 lik)...

Selahattin Bölük - Ela Gözlerin Için
Selahattin Bölük - Zalim Gelin

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-ElaGozlerinin
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Ey Zalim Felek...

Selahattin Boluk - Divane
Selahattin Boluk - Ey Zalim Felek
Selahattin Boluk - Gitme Gülüm
Selahattin Boluk - Her Telefon Calisinda
Selahattin Boluk - Muhanet-Bozlak
Selahattin Boluk - Resmine Baktikca
Selahattin Boluk - Ruhumda
selahattin Boluk - Vicdansiz
Selahattin Boluk - Yillar Bitti Dert Bitmedi
Selahattin Boluk - Yozgat Pinari

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-EyZalimFelek
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Gelin Gelin Aglama...

01- Selahattin Bölük - Ineyim Gideyim Dostun Eline
02- Selahattin Bölük - Kaderim Kader Olsaydi
03- Selahattin Bölük - Yüklemis Katari Halebe Dogru
04- Selahattin Bölük - Yarali Gönlüm
05- Selahattin Bölük - Agardi Saclarim
06- Selahattin Bölük - Yoncaligin Ince Yolu
07- Selahattin Bölük - Gelin Gelin Aglama
08- Selahattin Bölük - Kurban Olurum
09- Selahattin Bölük - Leyla Leyla
10- Selahattin Bölük - Bala Benzersin
11- Selahattin Bölük - Sen Antepin Kizimisin
12- Selahattin Bölük - Diloylo

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-GelinGelinAglama
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Gönül Kusum...

Selahattin Bölük - Bir Dilegim Vardi Ulu Mevladan
Selahattin Bölük - Cay Basi Yardak Basi & Niye Ah Edip Aglarsin
Selahattin Bölük - Derdinden Deli Oldum
Selahattin Bölük - Duman Almis Su Camligin Etegi
Selahattin Bölük - Duman Dumana
Selahattin Bölük - Düstüm Gurbet Ele
Selahattin Bölük - Gara Gara Gözlerin
Selahattin Bölük - Garipler Mekani
Selahattin Bölük - Gönül Kusum
Selahattin Bölük - Intizar
Selahattin Bölük - Ninnari
Selahattin Bölük - Yar Elinde Gül Olayim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-GonulKusum
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Klasikleri - 2007...

Selahattin Bölük - Ahu Gözlüm
Selahattin Bölük - Gel Beri
Selahattin Bölük - Gurbetin Garibiyim
Selahattin Bölük - Gülhan
Selahattin Bölük - Hancimisin Yolcumusun
Selahattin Bölük - Irmak Kenari
Selahattin Bölük - Kanayan Su Yaralarim
Selahattin Bölük - Meyro
Selahattin Bölük - Salinarak Suya Gider
Selahattin Bölük - Sevme Beni

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Klasikleri
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Minareci...

Selahattin Bölük - Track 01
Selahattin Bölük - Track 02
Selahattin Bölük - Track 03
Selahattin Bölük - Track 04
Selahattin Bölük - Track 05
Selahattin Bölük - Track 06
Selahattin Bölük - Track 07
Selahattin Bölük - Track 08
Selahattin Bölük - Track 09
Selahattin Bölük - Track 10
Selahattin Bölük - Track 11
Selahattin Bölük - Track 12
Selahattin Bölük - Track 13
Selahattin Bölük - Track 14
Selahattin Bölük - Track 15

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Minareci
rar sifresi : derya



Selahattin Bölük - Mutlumusun - Iste Kapina Geldim...

Selahattin Bölük - Ag Gelin.mp3
Selahattin Bölük - Atesine Yanarim.mp3
Selahattin Bölük - Avsar Guzeli.mp3
Selahattin Bölük - Daglarina Taslarina.mp3
Selahattin Bölük - Dert Bitmedi Ne Fayda.mp3
Selahattin Bölük - Incili Yazma.mp3
Selahattin Bölük - Iste Kapina Geldim.mp3
Selahattin Bölük - Mutlumusun.mp3
Selahattin Bölük - Ozur Diliyorum Senden.mp3
Selahattin Bölük - Surmeli.mp3
Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga,
sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Mutlumusun
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Neyleyim Dünyayi...

Selahattin Böluk - Ah Neyleyim Gönul
Selahattin Böluk - Alay Ettin Askimla
Selahattin Böluk - Hasretim Anam
Selahattin Böluk - Neyleyim Dunyayi
Selahattin Böluk - Turkmen Eli
Selahattin Böluk - Yar Bulamadim
Selahattin Böluk - Yar Guley
Selahattin Böluk - Yozgat Pinari
Selahattin Böluk - Yuzun Gulmesin

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-NeyleyimDunyayi
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Ölürüm Ben...

Selahattin Böluk - Ask Bumu Söyle
Selahattin Böluk - Bana Felek Vurmus
Selahattin Böluk - Divane Gönlum
Selahattin Böluk - Ey Ahu Bakislim
Selahattin Böluk - Kar Yagdirdin Basima
Selahattin Böluk - Kavusmak Istiyorum
Selahattin Böluk - Kör Olmus Gözlerin
Selahattin Böluk - Ölurum Ben
Selahattin Böluk - Senin Yuzunden
Selahattin Böluk - Yuklemis Göcunu

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-OlurumBen
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Senin Yuzunden...

Selahattin Bölük - Ahu Bakislim
Selahattin Bölük - Ask Bumu Soyle
Selahattin Bölük - Bana Felek Vurnus
Selahattin Bölük - Biktim Bu Hasretten
Selahattin Bölük - Bilemezsin Sen
Selahattin Bölük - Bir Garip Agliyor
Selahattin Bölük - Divane
Selahattin Bölük - Neler Getirdin Basima
Selahattin Bölük - Olurum Ben
Selahattin Bölük - Senin Yuzunden

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-SeninYuzunden
rar sifresi : derya



Selahattin Bölük - Sultan Dagi...

01- Selahattin Bölük - Sultan Dagi
02- Selahattin Bölük - Deloy Loy
03- Selahattin Bölük - Bu Nasil Kader
04- Selahattin Bölük - Bu Dünyanin Gam Yükü
05- Selahattin Bölük - Daglar Yaz Gelsin
06- Selahattin Bölük - Tez Gel Mihribanim
07- Selahattin Bölük - Barak Kizi
08- Selahattin Bölük - Incilim
09- Selahattin Bölük - Asigim Ben Mah Yüzüne
10- Selahattin Bölük - Derdinden Ah Ceke Ceke
11- Selahattin Bölük - Dünyayi Basina Yikar Muhanet

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-SultanDagi
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Terketti Sevdiklerim...

Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 01 Bozok Yaylalari
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 02 Ey Zalim Felek
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 03 Gurbette Cile
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 04 Keziban
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 05 Perisan
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 06 Silami Ozledim
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 07 Suna Gelin
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 08 Talihim Yok
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 09 Terk Etti Sevdiklerim
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 10 Utanmadin Mi
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim - 11 Yanarim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-TerkEttiSevdiklerim
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Türküola...

Selahattin Böluk - Elif Elif
Selahattin Böluk - Elveda Meyhaneci
Selahattin Böluk - Eyvah Benim Ömrum
Selahattin Böluk - Gul Yuzlum
Selahattin Böluk - Kis Eyledin Baharimi Yazimi
Selahattin Böluk - Sabahinan Esen Seher Yelimi (Surmeli)
Selahattin Böluk - Sevdigin Kiz Gelin Olmus
Selahattin Böluk - Su Benim Basim
Selahattin Böluk - Surmeli
Selahattin Böluk - Telli Senem
Selahattin Böluk - Yarali Bir Ceylan'idim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Turkuola
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Türküola 796...

Selahattin Bölük - 365 Günüm Yandi Ha Yandi
Selahattin Bölük - Ahu Gözlüm
Selahattin Bölük - Asagidan Gelir Eli Develi (U.H)
Selahattin Bölük - Dostum Dostum
Selahattin Bölük - Doyamadim Urfaya (Doy Doy)
Selahattin Bölük - Geldi Gecti Benim Ömrüm
Selahattin Bölük - Geze Geze Yüregime Dert Oldu (U.H)
Selahattin Bölük - Hancimisin Yolcumusun
Selahattin Bölük - Iki Gönül Bir Olunca
Selahattin Bölük - Kar Yagiyor Sis Gibi
Selahattin Bölük - Leyla Leyla
Selahattin Bölük - Mecnun Gibi Daglar Gezdim
Selahattin Bölük - Nesine Gelmisim Yalan Dünyaya
Selahattin Bölük - Saray Yolu Düz Gider
Selahattin Bölük - Urfaliyam Ezelden

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Turkuola796
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Türküola 1100...

Selahattin Bölük - Diller Aglar Garip Halime (U.H)
Selahattin Bölük - Eyvah Benim Kaderim
Selahattin Bölük - Eyvallah
Selahattin Bölük - Gam Bülbülüm
Selahattin Bölük - Gece Gündüz Gezdim
Selahattin Bölük - Gelin Eminem (U.H)
Selahattin Bölük - Gözlerin
Selahattin Bölük - Havalanma Deli Gönül
Selahattin Bölük - Leylam Kaslarin Gözlerin
Selahattin Bölük - Oy Sirinim
Selahattin Bölük - Sen Güley
Selahattin Bölük - Sevli Boylum
Selahattin Bölük - Su Degilem (U.H)

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Trkola1100
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Usanmadi...

Serhat Böluk - Anam
Serhat Böluk - Dön Sevdigim
Serhat Böluk - Dut Yedim Tuttu Beni
Serhat Böluk - Gurbette Ömrum Gececek
Serhat Böluk - Iftihar Et Eserinle
Serhat Böluk - Insan Imis
Serhat Böluk - Kinalar Yak
Serhat Böluk - Mavi Calar (U.H)
Serhat Böluk - Seher Oldu
Serhat Böluk - Serseri Gönlum
Serhat Böluk - Usanmadi
Serhat Böluk - Vay Vay Panbigim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Usanmadi
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Utanmadinmi...

Selahattin Boluk - Bozok Yaylalari
Selahattin Boluk - Ey Zalim Felek
Selahattin Boluk - Gurbette Cile(Uh)
Selahattin Boluk - Keziban
Selahattin Boluk - Perisan
Selahattin Boluk - Silami Ozledim
Selahattin Boluk - Suna Gelin
Selahattin Boluk - Talihim Yok
Selahattin Boluk - Terk Etti Sevdiklerim
Selahattin Boluk - Utanmadinmi
Selahattin Boluk - Yanarim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Utanmadinmi
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Uzelli 1...

Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Bolemedim Felek Ile Kozumu
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Bozuk Yaylalar
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Canan Ile
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Cikam Su Daglara
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - El Vurma Tabip
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Gel Bari
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Geze Geze
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Hancimisin Yolcumusun
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Incili Yazma
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Kadir Mevlaya
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Kanayan Yaralarim
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Zalim Oy
Selahattin Boluk- Uzelli 1 - Zulfisiyahim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Uzelli1
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Uzelli 212...

Selahattin Boluk - ( Uzelli 212) A
Selahattin Boluk - ( Uzelli 212) B

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Uzelli212
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Vefasiz 2005...

Selahattin Bölük - Agliya Agliya.mp3
Selahattin Bölük - Alay Ettin Askimla.mp3
Selahattin Bölük - Gitme Gulum.mp3
Selahattin Bölük - Gonul Yaresi.mp3
Selahattin Bölük - Her Telefon Calinisinda.mp3
Selahattin Bölük - Muhanet.mp3
Selahattin Bölük - Nankor Sevgilim.mp3
Selahattin Bölük - Serseri.mp3
Selahattin Bölük - Topraklar Benim Basima.mp3
Selahattin Bölük - Vefasiz.mp3

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Vefasiz2005
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Vijdansiz...

Selahattin Boluk- Vijdansiz- 01-Vijdansiz
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 02-Sende Surunesin
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 03-Ezanlar Bizim Icin
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 04-Develioglu
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 05-Askin Kanunu
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 06-Unutursun Diye
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 07-Yar Bana Dustu
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 08-Yareliyem
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 09-Ankarada Yedim Taze Meyvayi--U.H--
Selahattin Boluk- Vijdansiz- 10-Agla Sevgilim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-Vicdansiz
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Yagma Yagmur (Senden Cektigim)...

Selahattin Böluk - Ah Su Ayrilik
Selahattin Böluk - Beni Hatirla
Selahattin Böluk - Daglara
Selahattin Böluk - Gara Gazanlar
Selahattin Böluk - Garip
Selahattin Böluk - Kul Eyle
Selahattin Böluk - Senden Cektigim
Selahattin Böluk - Seninle Gulecegim
Selahattin Böluk - Yagma Yagmur
Selahattin Böluk - Yozgat'ta

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-YagmaYagmur
rar sifresi : derya



Selahattin Boluk - Yaralar Beni...

01- Selahattin Bölük - Gurbet Yollari
02- Selahattin Bölük - Öyle Bir Fidan Ki
03- Selahattin Bölük - Eyvah Eyvah
04- Selahattin Bölük - Akmayin Gözyaslarim
05- Selahattin Bölük - Makaram Sari Baglar
06- Selahattin Bölük - Bizim Eller
07- Selahattin Bölük - Uslanmadinmi Sevgilim
08- Selahattin Bölük - Yaralar Beni
09- Selahattin Bölük - Sevda Yelleri
10- Selahattin Bölük - Yarim Yarim
11- Selahattin Bölük - Oy Nari Nari
12- Selahattin Bölük - Acmayin Pencereyi Esmesin Yeller
13- Selahattin Bölük - Kara Gözlerin Icin
14- Selahattin Bölük - Nankör Sevgilim

Ilk gelen link sayfasinda ucu acik olan yuvarlaga, sonraki sayfadan da yesil yuvarlaga tiklayin.gelecek olan download sayfasinda da yazi ve rakamlari bosluga yazin download yazisina tiklayin...

No Rapid + Hotfile - Tiklayin indirin...

SelahattinBoluk-YaralarBeni
rar sifresi : derya


Album Kapak resimleri...

http://t2.pixhost.org/show/1671/4445402_selahattin-blk-gelin-gelin-aglama.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445403_selahattin-blk-lrm-ben.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445404_selahattin-blk-vefasiz-2005.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445405_selahattin-boluk_ahu-gozlum.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445406_selahattin-boluk-almanya-baski-kaset.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445407_selahattin-boluk-arayida-deli-gonul-arayi.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445408_selahattin-boluk-askin-atesi-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445410_selahattin-boluk-birde-benim-icin-es-seher-yeli-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445411_selahattin-boluk-bir-haber-yolladim-cananima-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445412_selahattin-boluk-bir-mektup-gonderdim-canan-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445413_selahattin-boluk-daglara-zalim-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445414_selahattin-boluk-gonul-seyyah-olup-dustu-pesime-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445415_selahattin-boluk-gozlerimden-akar-sel-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445416_selahattin-boluk-gulhan-sevda-gulleri-45-likfrom-a.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445417_selahattin-boluk-gurbet-bir-garip-yolcuyum-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445418_selahattin-boluk-irmak-oldu-gozlerim-45.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445419_selahattin-boluk-merhemin-yok-mu-sevdigim-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445420_selahattin-boluk-meyro-mecnun-gibi-yandim-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445421_selahattin-boluk-meyro-mecnun-gibi-yandim-45-lik-1.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445422_selahattin-boluk-sevdigim-kiz-gelin-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445423_selahattin-boluk-tukenmedi-elemim-ahim-45-lik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445425_selahattin-boluk-turkuola-plakcilik.jpg http://t2.pixhost.org/show/1671/4445426_selahattin-boluk-yarali-gonlum-45-lik.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë