Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

29 Ara 2010

Mustafa Sagyasar Sarkilari.. 130 adet...




Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/106468282350aabcbe4c73e
Rar sifresi - derya
Mustafa Sagyasar - Acmazsan Eger.mp3
Mustafa Sagyasar - Aheste Cek Kurekleri.mp3
Mustafa Sagyasar - Ak Saclarima Degil Gonlume Bakr.mp3
Mustafa Sagyasar - Aksamdan Sabaha Kadar.MP3
Mustafa Sagyasar - Alli Turnam.mp3
Mustafa Sagyasar - Anlatilmaz Bin Dert Ile.mp3
Mustafa Sagyasar - Annem.mp3
Mustafa Sagyasar - Asigim Inan Sanar.mp3
Mustafa Sagyasar - Ask Bu Degil Mir.mp3
Mustafa Sagyasar - Ask Bu Degil.mp3
Mustafa Sagyasar - Asker mektubu.mp3
Mustafa Sagyasar - Askinla Surunsem.mp3
Mustafa Sagyasar - Askinla Yanan Gonlume.mp3
Mustafa Sagyasar - Ayaginda Kundura.mp3
Mustafa Sagyasar - Ayrilik Yari Olmekmis.mp3
Mustafa Sagyasar - Ayrilsak da Beraberiz.mp3
Mustafa Sagyasar - Bekleyecegim.mp3
Mustafa Sagyasar - Ben Gamli Hazan.mp3
Mustafa Sagyasar - Ben Meftun Oldum.mp3
Mustafa Sagyasar - Beyati pesrev.mp3
Mustafa Sagyasar - Bir Cift Sözüm Var.mp3
Mustafa Sagyasar - Bir Ihtimal Daha Var.mp3
Mustafa Sagyasar - Bir Kara Gozlu Ceylana.mp3
Mustafa Sagyasar - Bir Kendi Gibi Zalimi.mp3
Mustafa Sagyasar - Bir Nigah Et.mp3
Mustafa Sagyasar - Bir sevda geldi basima.mp3
Mustafa Sagyasar - Bu Yara Baska Yara.mp3
Mustafa Sagyasar - Catilmis Kaslarinla.mp3
Mustafa Sagyasar - Dertleri Zevk Edindim.mp3
Mustafa Sagyasar - Dertliyim Ruhuma Hicranimi.mp3
Mustafa Sagyasar - Dil Sad Olacak.mp3
Mustafa Sagyasar - Donersen Bana.mp3
Mustafa Sagyasar - Donulmez Aksamin Ufkundayiz.mp3
Mustafa Sagyasar - Dun Gece.mp3
Mustafa Sagyasar - Duydum Ki Unutmussun.mp3
Mustafa Sagyasar - Elbet Bir Gun Bulusacagiz.mp3
Mustafa Sagyasar - Elveda Sevgilim.mp3
Mustafa Sagyasar - Enduluste Raks.mp3
Mustafa Sagyasar - Garip Gonlum.mp3
Mustafa Sagyasar - Gecti Omrum.mp3
Mustafa Sagyasar - Gel de Icme Su Dunyanin.mp3
Mustafa Sagyasar - Gel Gitme Kadin.mp3
Mustafa Sagyasar - Gitar taksimi2.mp3
Mustafa Sagyasar - Gitar taksimi 1.mp3
Mustafa Sagyasar - Gonlum Ozledikce.mp3
Mustafa Sagyasar - Gonlumun Icindedir.mp3
Mustafa Sagyasar - Gonlumun Sarkisini Gozlerinden Okurum.mp3
Mustafa Sagyasar - Gonul Nedir Bilene.mp3
Mustafa Sagyasar - Gozlerim Bir Geceyi Sorar.mp3
Mustafa Sagyasar - Gul Yuzlulerin Sevkine Gel.mp3
Mustafa Sagyasar - Gule Sorma O Bilmez.mp3
Mustafa Sagyasar - Gurub etti günes dünya karardi.mp3
Mustafa Sagyasar - Havada bulut yok.mp3
Mustafa Sagyasar - Hep aglatti beni kaderim.mp3
Mustafa Sagyasar - Hergünüm mazide kalmis.mp3
Mustafa Sagyasar - Hicaz pesrevi.mp3
Mustafa Sagyasar - Ibrisim örmüyorlar.mp3
Mustafa Sagyasar - Içmesem bir türlü içsem bir türlü.mp3
Mustafa Sagyasar - Kader.mp3
Mustafa Sagyasar - Kalbimdesin Her An.mp3
Mustafa Sagyasar - Kalbime Koy Basini Doktor.mp3
Mustafa Sagyasar - Kalbimin Acisi Dinmez.mp3
Mustafa Sagyasar - Kara Bulutlari Kaldir Aradan.mp3
Mustafa Sagyasar - Kara Günler Icin Mi.mp3
Mustafa Sagyasar - Karadeniz.mp3
Mustafa Sagyasar - Karagozlum.mp3
Mustafa Sagyasar - Karam.mp3
Mustafa Sagyasar - Kayboldum Kaybolan Yillar Icinde.mp3
Mustafa Sagyasar - Kimse Boyle Yakmadi.mp3
Mustafa Sagyasar - Madem Kustun Dargindin.mp3
Mustafa Sagyasar - Mahmur Bakisli.mp3
Mustafa Sagyasar - Makber.mp3
Mustafa Sagyasar - Menekse Gozler Hulyali.mp3
Mustafa Sagyasar - Meyhanelerde Aksam Olunca.mp3
Mustafa Sagyasar - Mihrabim Diyerek.mp3
Mustafa Sagyasar - Nasil Gecti Habersiz.mp3
Mustafa Sagyasar - Ne Birlestik Ne Ayrildik.mp3
Mustafa Sagyasar - Ne Semtten Gelis Bu.mp3
Mustafa Sagyasar - Nereden Sevdim O Zalim Kadini.mp3
Mustafa Sagyasar - Nereden Sevdim O Zalim Kadini.rar
Mustafa Sagyasar - Neyden Dokulen.mp3
Mustafa Sagyasar - Neydin Guzelim.mp3
Mustafa Sagyasar - Nice Sevdi Nice Yandi.mp3
Mustafa Sagyasar - O Agacin Alti.mp3
Mustafa Sagyasar - O Ahu Bakislara.mp3
Mustafa Sagyasar - Omrumce Hep Adim Adim.mp3
Mustafa Sagyasar - Omrumce O Saf Askini.mp3
Mustafa Sagyasar - Pisman Olur Da Bir Gun.mp3
Mustafa Sagyasar - Potpori.mp3
Mustafa Sagyasar - Sabret Gonul.mp3
Mustafa Sagyasar - Sacinin Tellerine.mp3
Mustafa Sagyasar - Sana Bir Cift Sozum Var.mp3
Mustafa Sagyasar - Sazlar Calinir.mp3
Mustafa Sagyasar - Sen yoksunya yanimda.mp3
Mustafa Sagyasar - Seni Ne Cok Sevdigimi.mp3
Mustafa Sagyasar - Seni Sevda Cicegim.mp3
Mustafa Sagyasar - Senin Yuzunden.mp3
Mustafa Sagyasar - Sensiz Kalan Gonlumde.mp3
Mustafa Sagyasar - Sensiz Yasamam Sana Doyamam.mp3
Mustafa Sagyasar - Sensiz Yine Bu Aksam.mp3
Mustafa Sagyasar - Sevgilim Dinle.mp3
Mustafa Sagyasar - Sevgilim Sensiz Ankara.mp3
Mustafa Sagyasar - Sevgimizin askimizin üstünden.mp3
Mustafa Sagyasar - Simdi Bahara Erdim.mp3
Mustafa Sagyasar - Son Umidim de Bitti.mp3
Mustafa Sagyasar - Sorma Bana Nafile.mp3
Mustafa Sagyasar - Soyle Bana Cici Kiz.mp3
Mustafa Sagyasar - Talihin Elinde Oyuncak Oldum.mp3
Mustafa Sagyasar - Tez Gecse De Her Sevgide.mp3
Mustafa Sagyasar - Tovbeler Tovbesi.mp3
Mustafa Sagyasar - Ud taksimi.mp3
Mustafa Sagyasar - Ufacik Tefeciksin.mp3
Mustafa Sagyasar - Umidimi Kirpiklerine.mp3
Mustafa Sagyasar - Unutamam Seni.mp3
Mustafa Sagyasar - Unutmadim Seni Ben.mp3
Mustafa Sagyasar - Unuttum Artik.mp3
Mustafa Sagyasar - Unuttun Beni Zalim.mp3
Mustafa Sagyasar - Unutulmayan Sevgili.mp3
Mustafa Sagyasar - Yalan Degil.mp3
Mustafa Sagyasar - Yalan Yillar.mp3
Mustafa Sagyasar - Yalanci Dunya.mp3
Mustafa Sagyasar - Yalniz Benim Ol.mp3
Mustafa Sagyasar - Yalvaririm Uzme Beni.mp3
Mustafa Sagyasar - Yanaklarin Cicektir.mp3
Mustafa Sagyasar - Yayli tambur taksimi.mp3
Mustafa Sagyasar - Yesil Gozlerinden.mp3
Mustafa Sagyasar - Yeter Bu Sitemler.mp3
Mustafa Sagyasar - Yildizli Semalarda Hasmet.mp3
Mustafa Sagyasar - Yine Yakmis Yar Mektubun Ucunu.mp3
Mustafa Sagyasar - Yollarina Bakip Her Zaman.mp3
Mustafa Sagyasar - Zeytin Gozlum.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë