Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

10 Oca 2011

Kahraman Tazeoglu Siir Mp3 leri...Hotfile - Ziddu...

Kahraman Tazeoglu Siir Mp3 leri...Hotfile - Ziddu...

http://t2.pixhost.org/show/2019/5376926_kahraman-tazeoglu-1.jpg http://t2.pixhost.org/show/2019/5376927_kahraman-tazeoglu-2.jpg http://t2.pixhost.org/show/2019/5376929_kahraman-tazeoglu-3.jpg http://t2.pixhost.org/show/2019/5376930_kahraman-tazeoglu-4.jpg http://t2.pixhost.org/show/2019/5376933_kahraman-tazeoglu-5.jpg

Ahmet Selim - Geceler Agliyor Yar.mp3
Kahraman Tazeoglu - Gelirsem Biter Aşk.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Konuşan Fotoğraf - Eyvallah.mp3
Kahraman Tazeoglu - Ağlama.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Ahmet Selim Düeti.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Armağan Ben Ve Kuşlar.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Aska Ruzgara Ayriliga Zamana - ARAZ_.mp3
Kahraman Tazeoglu - Beni Intihar Et....mp3
Kahraman Tazeoğlu - Bir Şans Daha Ver Bana.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Çok Sevdİm Onu.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Dunya.mp3
Kahraman Tazeoğlu - En Fazla Içimde Ölürsün.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Gökhan Türkmen - Araz.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Gonderilmemis Mektuplar 1.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Gözlerime Iyi Bak.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Içimin Mayasız Kırgınlıkları.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Kadının Beyaz Düşler.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Kahrolsun Anlamsız Kalabalıklar.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Kudüs Koydum Yokluğunun Adını.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Kuşkular.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Mademki Ask Cemresidir Gönlün.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Müsait Bir Aşkta Bırakır Mısın.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Müsait Mi Yüreğin.mp3
Kahraman Tazeoğlu - O Sendin.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Ölüme Giderken.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Ömrümün Son Ayrılığı.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Ömrümün Vİrgülü.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Parmak Uçlarındaki Cesaret.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Saklanbac.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Seni Ben Nasil Sevmem.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Seni Içimde Intihar Ettim.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Seni Içimden Terk Ediyorum.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Seni Seviyorum Super Siir.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Sevgiliydi Ve Gidecekti.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Simdi Gidiyorsun.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Şimdi Gitme Yar.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Şimdiden Bir Hatırasın.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Su Sen.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Suskun.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Tek Senin Yanlizinim Ben.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Unutulmuş Yaralarıma Tuzdur Adın.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Üstüm Kalsın.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Verdiğim Tüm Sözler Hükümsüzdür.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Yeni Bir Aşktan Önce.mp3
Kahraman Tazeoğlu - Yol Ayrimlari.mp3
Kahraman TazeoğLu & NesLihan Adı Oldu Yanlızlık - İyi Oldu Gelmediğin.mp3
Kahraman TazeoğLu & NesLihan Seni içimden Terkediyorum.mp3
Kahraman TazeoğLu & NesLihan Şimdi Gidiyorsun.mp3

Nasil indireceksiniz?
Linke tiklayin;
Gelen pencerede yuvarlak daireler var vede 1 inin ucu acik, yani tam yuvarlak degil..Ona tiklayin..
Gelecek olan pencereden Ziddu.com yazan yazinin sag altinda olan yesil yuvarlaga tiklayin..
Gelecek olan pencereden de download yazisina, sonraki gelecek olan penceredeki bosluga sayi ve rakamlari yazarak Download yazisina tiklayin...
Gelecek olan pencereden de albümü indireceginiz yeri secin Speichern yazisina tiklayin,
albümü indirin..


Hotfile + Ziddu linkleri...

Hotfile...
http://hotfile.com/dl/95818403/7b043f8/Kahraman_Tazeoglu_Siir_Mp3-leri.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/95810657/17d83df/Kahraman_Tazeoglu_Siir_Mp3-leri.part1.rar.html

Ziddu...
Kahraman Tazeoglu Siir Mp3 leri
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë