Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

28 Şub 2011

Arabesk - Damar Şarkılar.Ziddu...

Ahmet Sezgin Sevemedim Karagözlüm.mp3
Ali Tekintüre & Hakan Taşıyan - Sen Bilmiyordun.mp3
Bayram Senpinar - Icime Dogmustu Sanki.mp3
Biricik - Deli Gibi Sevdim.Mp3
Cengiz Tekin - Ben Kimi Sevmisim.mp3
Cengiz Tekin - Dert Cekmeyen Ne Bilir.mp3
Cengiz Tekin - Icmedigim Gun Mu Var.mp3
Cengiz Tekin - Sen Olsaydin Icmez Miydin.mp3
Cengiz Tekin - Seni Arkadas Sanmistim.mp3
Ceylan Gözlerin - Seref Güzelses - Edit Version.mp3
Ceylan Gözlerin - Seref Güzelses.mp3
Dert Deryasi.mp3
Fikret Aslan - Talih.mp3
Gelemezmisin Version1.mp3
Gelemezmisin Version2.mp3
Huri Sapan - Efkarliyim Bu Gece.mp3
Hüseyin Altın - Dertler sahibi.mp3
Lay Lay Lom (Siirli version.mp3
Ramazan Yalan - Ahu Gözlüm.mp3
Semra Ileten - Gulum Benim.mp3
Vahdet Vural - Koseyi Donupte.Mp3



Albüm Kodu : MPEG 1 Layer III
Samplerate : 44100
Albüm Modu : Stereo
VBR Değeri : CBR
Albüm Şarkı: 22
Albüm Süre : 01:42:30
Albüm Boyut: 103.85 MB
Albüm Format: mp3
Albüm Kalite: 112 kBit/s

Nasil indireceksiniz?Ziddu icin...
Linke tiklayin;
Gelen pencerede yuvarlak daireler var vede 1 inin ucu acik, yani tam yuvarlak degil..Ona tiklayin..
Gelecek olan pencereden Ziddu.com yazan yazinin sag altinda olan yesil yuvarlaga tiklayin..
Gelecek olan pencereden de download yazisina, sonraki gelecek olan penceredeki bosluga sayi ve rakamlari yazarak Download yazisina tiklayin...
Gelecek olan pencereden de albümü indireceginiz yeri secin Speichern yazisina tiklayin,
albümü indirin..


Arabesk - Damar Sarkilar
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë