Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

12 Mar 2011

Zeki Murenden Secmeler-Hotfile...


Zeki Müren - Agora Meyhanesi.mp3
Zeki Müren - Ah Bu Sarkilarin Gözü Kör Olsun.mp3
Zeki Müren - Ayrildik Iste.mp3
Zeki Müren - Beklenen Sarki.mp3
Zeki Müren - Ben Seni Unutmak Icin Sevmedim.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren.mp3
Zeki Müren - Bir Gulu Sevdim.mp3
Zeki Müren - Bir Sevgi İstiyorum.mp3
Zeki Müren - Bir Yangının Külünü.mp3
Zeki Müren - Biz Ayrilamayiz.mp3
Zeki Müren - Böyle Ayrılık Olmaz.mp3
Zeki Müren - Bu Aksam Ölesiye Özledim Seni.mp3
Zeki Müren - Bu Ne Sevgi Ah Bu Ne Istirap .mp3
Zeki Müren - Bulamazsin.mp3
Zeki Müren - Dediler Zamanla Hep Azalırmış Sevgiler.mp3
Zeki Müren - Duydumki Unutmussun.mp3
Zeki Müren - Elbet Bir Gun Bulusacagiz.mp3
Zeki Müren - Eski Dostlar.mp3
Zeki Müren - Gamzedeyim Deva Bulmam.mp3
Zeki Müren - Git Gidebilirsen.mp3
Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacim.mp3
Zeki Müren - Gizli Ask Bu.mp3
Zeki Müren - Gok Yuzunde Yalniz Gezen Yildizlar.mp3
Zeki Müren - Gonul Penceresinden.mp3
Zeki Müren - Gozlerin Doguyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - Gulunce Gozlerinin Ici Guluyor.mp3
Zeki Müren - Hiçbir Şeyde Gözüm Yok.mp3
Zeki Müren - Istanbul Sokaklari.mp3
Zeki Müren - Kahir Mektubu.mp3
Zeki Müren - Kiskanirim Seni Ben.mp3
Zeki Müren - Muazzez Abacı - Böyle Ayrılık Olmaz.mp3
Zeki Müren - Muazzez Abacı- Yağmur Vururken Cama.mp3
Zeki Müren - Ömrümce Hep Adım Adım.mp3
Zeki Müren - Ruyalarda Bulusuruz.mp3
Zeki Müren - Rüyalarim Olmasa.mp3
Zeki Müren - Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor.mp3
Zeki Müren - Sakin Bir Söz Söyleme.mp3
Zeki Müren - Sende Başını Alıp Gitme Ne Olur.mp3
Zeki Müren - Senede Bir Gun.mp3
Zeki Müren - Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim.mp3
Zeki Müren - Seni Görmem Imkansiz Rüyalarim Olmazsa.mp3
Zeki Müren - Seni Sordum Yildizlara.mp3
Zeki Müren - Sevemez Kimse Seni.mp3
Zeki Müren - Seven Ne Yapmaz.mp3
Zeki Müren - Seviyorum İşte Var Mı Diyeceğin.mp3
Zeki Müren - Sevmekten Kim Usanır.mp3
Zeki Müren - Simdi Uzaklardasin.mp3
Zeki Müren - Sorma Ne Haldeyim.mp3
Zeki Müren - Susma.mp3
Zeki Müren - Unuttun Beni Zalim.mp3
Zeki Müren - Veda Busesi.mp3
Zeki Müren - Yağdır Mevlam Su.mp3
Zeki Müren - Yarim Kalan Ask.mp3
Zeki Muren Ve Nese Karabocek Elveda Meyhaneci.mp3

http://linksave.in/13340315254d7ab79725963
rar sifresi : derya

1 yorum:

ë