Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

4 Nis 2011

Turk Sanat Muzigi - Makamlar

Turk Sanat Muzigi - Makamlar...

Gerdaniye Yürük Semai- Muntazam Kamet-I Bi Misli Bedel.mp3
Gül'izar- Bivefa Bir Çesm-I Bidad Ne Yaman Aldattin Beni.mp3
Hicaz- Affeyle Suçum Ey Gül-I Ter Basima Kakma.mp3
Hicaz- Bir Nigah Et Ne Olur Halime.mp3
Hicaz Divan- Dün Gece Ye's Ile Kendimden Geçtim.mp3
Hicaz- Gülsen-I Hüsnüne Kimler Variyor.mp3
Hicaz- Her Zahm-i Ciger Suze Deva-Kar Aranmaz.mp3
Hicaz Hümayun Yürük Semai- Sadullah Aga.mp3
Hicaz Ilahi.mp3
Hicaz- Indim Yarin Bahçesine Gülden Geçilmez.mp3
Hicaz- Kendine Niçin Emsal Ararsin.mp3
Hicaz- Sevda-I Ruhun Ask Eline Son Seferimdir.mp3
Hicaz- Severim Can Ü Gönülden Seni Tersa Çiçegim.mp3
Hicaz- Su Karsiki Dagda Bir Yesil Çadir.mp3
Hicaz- Ülfet Etmem Yar Ile Agyare Ne.mp3
Hicaz- Zülfüne Dil-Besteler Zülf-I Perisanin Kadar.mp3
Hicazkar- Ben Sana Gönül Vereli Bak Ne Hal Oldum.mp3
Hicazkar- Yine Bir Ask-i Emel-Suz Ile Giryan Oldum.mp3
Hisarbuselik - Dök Zülfünü Meydane Gel.mp3
Hüseyni - Feryad Ediyor Bir Gül Için Bülbül-I Seyda.mp3
Hüseyni- Bir Dilberdir Beni Yakan.mp3
Hüzzam- Degildi Böyle Evvel Tarz-i Tavrin Bi-Karar Oldu.mp3
Hüzzam- Dilhun Olurum Yad-i Cemalinle Senin Ben.mp3
Hüzzam- Ey Gül-I Bag-i Eda.mp3
Hüzzam- Gönül Verdim Bir Civane.mp3
Hüzzam- Kerem Eyle Mestane Kil Bir Nigah.mp3
Hüzzam Saz Semaisi- Udi Nevres Bey.mp3
Hüzzam- Yaniyor Mu Yesil Köskün Lambasi.mp3
Hüzzam Yürük Semai- Reh-I Askinda Edip Kaddimi Kütah Gönül.mp3
Isfahan- Sen De Mi Hala Esir-I Zülf-I Yar Olmaktasin.mp3
Kürdilihicazkar- Birlikte Bir Aksam Yine Mey-Nus Edelim Gel.mp3
Kürdilihicazkar- Kanlar Döküyor Derdin Ile Dide-I Giryan.mp3
Kürdilihicazkar- Söyle Ey Mutrib-I Nazende Eda.mp3
Kürdilihicazkar-Mahrum-I Sevkim Ruhum Pür-Ahzan.mp3
Mahur Pesrev.mp3
Mahur-Bir Afet-I Mehpeyker Ile Nüktelerim Var.mp3
Müstear- Evvel Benim Nazli Yarim.mp3
Neva Kar-Itrî.mp3
Neva- Ko Sinem Atese Yansin.mp3
Neva- Muntazir Tesrifine Hazir Kayik.mp3
Neva Saz Semaisi- Ziya Pasa.mp3
Nihavend- Bakmiyor Çesm-I Siyah Feryade.mp3
Nihavend- Sevdim Seni Ey Isvebaz.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/7822203555043c22c98d4f

uploaded.to...
http://linksave.in/17159632745043c2a74b709
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë