Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

6 Ağu 2011

Alaattin Bayraktar 3 Full Album

Alaattin Bayraktar - Anla Beni [1997]

Alaattin Bayraktar - Anla Beni Birtanem
Alaattin Bayraktar - Bu Sozlerim Kizlara
Alaattin Bayraktar - Burundur Siyahlar
Alaattin Bayraktar - Mezarci
Alaattin Bayraktar - Nesem Bitti Dert Geldi
Alaattin Bayraktar - Ruyalar Birakmadi
Alaattin Bayraktar - Sen Istersen Inkar Et
Alaattin Bayraktar - Sordum Sen, Gullere
Alaattin Bayraktar - Yapilar Doldu Simdi


Alaattin Bayraktar - Sevgi Heran Bulunmaz

Alaattin Bayraktar - Ayrildik Ayrilali
Alaattin Bayraktar - Basimda Saç Kalmadi
Alaattin Bayraktar - Ben Karsindayim Gibi
Alaattin Bayraktar - Deli Gönlüm Severdi
Alaattin Bayraktar - Dinle Beni Sevdigim
Alaattin Bayraktar - En Son Defa Ayrildik
Alaattin Bayraktar - Kiz Seni Sevdim Diye
Alaattin Bayraktar - Sevgi Heran Bulunmaz


Alaattin Bayraktar - Yayla Senlikleri

Alaattin Bayraktar - Benim Köylü Usagi
Alaattin Bayraktar - Dertli Hakki'nin Hayati
Alaattin Bayraktar - Kiz Seni Alan Cocuk
Alaattin Bayraktar - Köye Gider Ugrarsin
Alaattin Bayraktar - Köyün En Güzel Kizi
Alaattin Bayraktar - O Ne Kader Benzemek
Alaattin Bayraktar - Ptt Iflas Etti
Alaattin Bayraktar - Sevdali Günlerimiz
Alaattin Bayraktar - Sitemlerim Sevdama
Alaattin Bayraktar - Sözlü Horon Havasi
Alaattin Bayraktar - Sözsüz Horon
Alaattin Bayraktar - Yayla Senlikleri

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/17378534294f330b76839e4

Share-Online...
http://linksave.in/12440732734f330bd2c77d3
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë