Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

29 Ağu 2011

Arabeskin 3 Asi 93-94-95-97

http://linksave.in/18055923374d93a8d2a9a4f
rar sifresi : derya

Arabeskin 3 Asý - 93...



Alismisim BIrkere- Hakan Güray.mp3
BeterIn BeterI Var- HüseyIn Altin.mp3
Gör HalImI- HüseyIn Altin.mp3
Issiz Geceler- Müslüm.mp3
Koparamam KalbImI- Erol Budan.mp3
Merhaba Gurbet- HüseyIn Altin.mp3
Ne Senden GeçerIm- Hakan Güray.mp3
Sarkilar Agliyot- KIbarIye.mp3
Unutursun DIye- Müslüm.mp3
Uykudamisin- Müslüm.mp3


Arabeskin 3 Asi 94...

Acilar- FerdI.mp3
Agir Yarali- Adnan Aslan.mp3
Askimiz Öldü SevgIlIm.mp3
BenIm AdresIm- Adnan Aslan.mp3
BIr Kadeh Daha Ver- Müslüm.mp3
Dönme SevgIlIm- KIbarIye.mp3
Esrarli Gözler- H. Altin.mp3
HasretInden ÖlecegIm- Adnan Aslan.mp3
HerseyImI BItIrdIler- Adnan Aslan.mp3
Ne Oldu BIze- ElIf Beyza.mp3
Sürün- BIrIcIk.mp3

Arabeskin 3 Asi 95...




Asker- Gülcan.mp3
Ayrildik- Devran Çaglar.mp3
Bana BIrsey Olmaz Deme.mp3
Haydar Haydar- Müslüm.mp3
IstemIyorum- Devran Çaglar.mp3
Isyan EtmIyorum- KIbarIye.mp3
Sükürler Olsun- KIbarIye.mp3
Yeter SevgIlIm- MuhIttIn Seçen.mp3
Yillar Sürsede- MIne Kosan.mp3
Yorgun- Iboooo.mp3


Arabeskin 3 Asi 97...


Aradigim Bu DegIl.mp3
Askimiz Öldü.mp3
Bayramin.mp3
Gücenme Tanrim.mp3
Hayalde Gör.mp3
IkI Gözüm.mp3
Parça.mp3
Sattin BenI.mp3
Ton Ton.mp3
Yagmur.mp3
Yarab Al Canimi.mp3

Not:albümü indirdikten sonra acilan dosyanin sonuna nokta koyup rar yazin,.rar olarak acilan dosyayi acin...

1 yorum:

ë