Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

21 Ağu 2011

Ayhan Turut 2 Full album

Ayhan Turut - Bu Sevda Kara Sevda...

Ayhan Türüt - Var olsun
Ayhan Türüt - Kiz nasil olmalidir
Ayhan Türüt - Senin yesil gözlerin
Ayhan Türüt - Sarildim saçlarindan
Ayhan Türüt - Seni istanbul kizi
Ayhan Türüt - Canim sinop zonguldak
Ayhan Türüt - Mankene benziyorsun
Ayhan Türüt - Haticem
Ayhan Türüt - Moda üstüne moda
Ayhan Türüt - Pese gitmeyin kizlar


Ayhan Türüt - Yakti Beni Arkadas...
8535505_ayhan-turut-yakti-beni-arkadas.jpg
Ayhan Türüt - Asik Oldum Hülya'ya
Ayhan Türüt - Bu Dogan Yeni Günes
Ayhan Türüt - Denize Inecegim
Ayhan Türüt - Evlenmek Çokmu Kolay
Ayhan Türüt - Kaldim Ahir Bekari
Ayhan Türüt - Vururum Azrail'i
Ayhan Türüt - Yakti Beni Arkadas
Ayhan Türüt - Kizlar Oldu Üç Kagit
Ayhan Türüt - Kizlarin Akli Yoktur
Ayhan Türüt - Taksi

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Share-online...
http://linksave.in/21465450014f3af01076111
Hotfile...
http://linksave.in/10707851054f3aef686156e
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë