Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Ağu 2011

Best Of Karadeniz SLow-81 Mp3...

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Share-online...
http://linksave.in/4963336634f3d7ca0e7d96
Hotfile...
http://linksave.in/20128854004f3d52bf25ce6
rar sifresi - derya

Altan Civelek - Asa Onder Asa.mp3
Altan Civelek - Yazilmaz Benim Derdum.mp3
Aydin Güner - Kaybettik Birbirimizi.mp3
Aydin Güner - Kurdun Yuvallarini.mp3
Ayhan Alptekin - Ana Kucagi.mp3
Ayhan Alptekin - Yari Si Vagiskuni.mp3
Ayhan Alptekin - Soore.mp3
Ayhan AlptekIn-Ah Ulan Ah.mp3
Aziz Emir - Aysem Senin Askina.mp3
Bizum Gönül - Sana Askim Demistim.mp3
Bölgelerimiz Türkülerimiz - Dogu Karadeniz Bölgesi - Ordunun Dereleri.mp3
Can Ali - Tatlican.mp3
Can Ali - Varmi Böyle Bir Kader.mp3
Davut Güloglu - Daglarin Karimisin.mp3
Davut Güloglu - Kömürlenmi Yazilmis.mp3
Derhan - Asiye.mp3
Derhan - Nedeyim.mp3
Derhan - Sevebildim.mp3
Ebru Kayhan - Gemiler Giresun'e.mp3
Erol Sahin - Affetmiyorum.mp3
Erol Sahin - Anam.mp3
Erol Sahin - Feride.mp3
Erol Sahin - Yalanci.mp3
Ferah Sezer - Divane Asik.mp3
Gokhan Birben - 01 - Karadeniz Karasun.mp3
Gokhan Birben - Asa Sevdam.mp3
Gokhan Birben - Asiye.mp3
Gokhan Birben - Divane Asuk Gibi.mp3
Gökhan Birben - Oy Pusilim.mp3
Gulay - Misa.mp3
Gulay Soti Varoni.mp3
Herem - Bari Sen Vurma.mp3
Hülya Polat - Agit.mp3
Hülya Polat - Asalim.mp3
Hülya Polat - Fati Sirti.mp3
Hülya Polat - Fukuku.mp3
Hülya Polat - Hala Icim Yanayi.mp3
Ismail Turut - Aglamak Istiyorum.mp3
Karatas - Boztepe.mp3
Karatas - Cökme.mp3
Karatas - Kanim Akmis.mp3
Kazim Koyuncu & Sevval Sam - Ben Seni Sevdugumi.mp3
Kazim Koyuncu - Asiye.mp3
Kazim Koyuncu - Denizde Kararti Var.mp3
Kazim Koyuncu - Gelevera Deresi.mp3
Kazim Koyuncu - Gidiyorsun.mp3
Kazim Koyuncu - Selimina.mp3
Kazim Koyuncu - Tsira.mp3
Kazim Koyuncu & Sevval Sam - Koyverdin Gittin Beni.mp3
Kenan Ustases - Cektirdin Bana Aci.mp3
Kenan Ustases - Oy Daglara.mp3
Mustafa Topaloglu - Dünyami Yikmasaydin.mp3
Nevin - Ah Ulan Ah.mp3
Nevin - Nali Yarim.mp3
Nevin - Sevmeyi Bilirum.mp3
Ömercan - Buralarda Duramam.mp3
Recebim - Dostum.mp3
Recebim - Uyu Bebegim.mp3
Recebim - Yaramaz.mp3
Recebim - Karyagdi Daglarima.mp3
Rengarenk Türküler - Sular Akar Doldurur.mp3
Salkim Sögüt - Oy Ana (Ahmedum).mp3
Sevup Alamiyanun ( Karsiya Cifte Camlar ).mp3
Sinan Özen - Haram Olasin.mp3
Sinan Yilmaz - Acilarla Dolu.mp3
Tarik Tüfekci - Ben Simdi Ne Ederim.mp3
Taskin - Garip Hamsi.mp3
Taskin - Oy Daglar.mp3
Ugur Sönmez - Ander Sevdaluk.mp3
Volkan Konak - Bu Gaybana Sevdaluk.mp3
Volkan Konak - Dertliyim Kederliyim.mp3
Volkan Konak - Ela Ela Leose.mp3
Volkan Konak - Ferigim.mp3
Volkan Konak - Gardas.mp3
Volkan Konak - Herkesin Bir Derdi Var.mp3
Volkan Konak - Iste Geldin Gidiyorsun.mp3
Volkan Konak - Vay Beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë