Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2011

Trt Arsiv Serisi 02 - Hacer Bulus - Zeyno



Hacer Bulus - Acis Emin Aldemir
Hacer Bulus - Anons
Hacer Bulus - Bir Dalda Iki Kiraz
Hacer Bulus - Camlibelden Ciktim Yayan
Hacer Bulus - Gesi Baglarinda Dolaniyorum
Hacer Bulus - Gidecegim Gurbet Eldir
Hacer Bulus - Hastane Önunde Incir Agaci
Hacer Bulus - Hem Okudum Hemi De Yazdim
Hacer Bulus - Kadir Mevlam Senden Bir Dilegim Var
Hacer Bulus - Karpuz Kestim Yiyen Yok
Hacer Bulus - Kekligimin Kafesi
Hacer Bulus - Koyun Gelir Yata Yata
Hacer Bulus - Mendilimin Yesili
Hacer Bulus - Ninnari Oylum Oylum
Hacer Bulus - Peskir Cektim Direkten
Hacer Bulus - Sabah Oldu Sabah Oldu
Hacer Bulus - Sarilma Capaya Pek Nazikcesin (U.H.)
Hacer Bulus - Sut Ictim Dilim Yandi
Hacer Bulus - Yamacimdan Gelen Kucucuk Gelin
Hacer Bulus - Yuce Dag Basinda Yanan Bir Isik
Hacer Bulus - Zeyno Bana Kar Getir

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/11202245054fdd0e9c8565f
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë