Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

19 Şub 2012

Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim



Uploaded with ImageShack.us
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Acemsiran Sarki Hicran Alevi .mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Hicaz ‘‘Azeri’‘ Sarki Bir Dünya Yarattim.mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Hicaz Sarki Gönül Yarasi .mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Hüzzam Sarki Gördüm ki Sararmis .mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Mahur Sarki Alanya .mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Nihavend Sarki Çam Kokulu Havani .mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Nihavend Sarki Istanbul .mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Rast Sarki Gözlerimin Içine Derin Derin Bak .mp3
Alev Ergüner - Bir Dünya Yarattim - Ussak Sarki Erenler .mp3


2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
[hide]
Hotfile...
http://linksave.in/12624634274f404604f2bcf
Share-online...
http://linksave.in/17855408474f4055c4bc972
rar sifreleri : derya [/hide]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë