Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

22 Mar 2012

Tenekeci Mahmut Güzelgöz 2 Cd Kalan Müzik Arsivi...



CD 1

01- Haydi Gidah Mersin'e
02- Acem Hoyrati (UH)
03- Aglama Yar Aglama
04- Divan (UH)
05- Arap Ati Gibi Sallar Basini
06- Ay Dogdu Güne Döndü (UH)
07- Ay Dogra Asmak Ister
08- Ya Bülbül Güle Kon
09- Güvercin Vurdum Kahmaz
10- Kislanin Önünde (Yemen Türküsü)
11- Arpalar Kara Kilçik
12- Kürdün Develeri Çekilir Daga
13- Pinara Varmadin mi?
14- Kara Sandik Açmadim Lo Lo
15- Geline Gerek Bir Ana (UH)
16- Ezo Gelin (UH)
17- Agam Seccadesini Sermis Çayira
18- Gidin Bulutlar Gidin
19- Çekin Çadirimi Kuru Yaziya
20- Yaylalar Içinde Erzurum Yayla (Nezifin Agiti)
21- Yar Yüregim Yar Gör ki Neler Var
22- Ne Çemen Ne Saye-i Gül
23- Çay Içinde Adalar



CD 2 / I. Hicaz Fasli

01- Hicaz Pesrev
02- Agyar ile Sen Gest-u Güzar Eyle Çemend
03- Kederden mi Neden Bilmem
04- Haclegah-i Hüsrevi Ol Seb ki Tezyin Ettiler
05- Indim Yarin Bahçesine Gülden Geçilmez
06- Bir Günüm Asude Geçmez Ahu Efgan Etmeden
07- Pencerenin Perdesini Aç Bana Göster Yüzünü
08- Yara Vardir - Hoyrat (Abdullah Balak)
09- Keçe Gule - Kürtçe Türkü

CD 2 / II. Usak Fasli

10- Kanun Açilisi
11- Gördüm Seni Bir Gün Yeni Açmis Güle Döndüm
12- Asigindan Sen Nasil Bikti
13- Bu Daglari Delmeli
14- Nus Etmedigim Dehrde Peymane mi Kaldi?
15- Yavrum Senin Ne Belali Basin Var
16- Zevk-i Isaret Bilmenem Sakide mi Sehpade mi?
17- Keklik Gibi Kanadini Süzmedin
18- Ay Dogdu Güne Döndü (Hoyrat)
19- Yandim Allah Yatamiyorum

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/17389032984f6b092a50cff
rar sifresi - derya

2 yorum:

  1. derya 2.part yok
    mümkünse tek part verebilirmisin
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ANLAMADIM ... share online para istiyor...(No free slots for free users!)
    uploaded 1 part eksik...Rica etsem şuna bir el atar mısınız?

    YanıtlaSil

ë