Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

1 Haz 2012

14 Subat Sevgililer Günü Özel Albümü

Çelik - Meyhaneci.mp3
Deniz Seki - Yeter ki Sev.mp3
Eda Berker - Beni Sana Hapsettin.mp3
Ege - Yaz Askim.mp3
Erol Evgin - Ben Imkansiz Asklar Için Yaratilmisim.MP3
Fedon - Asiginim.mp3
Gülay - Cesaretin Var mi Aska.mp3
Hazal - Sevdalim.mp3
Hülya Avsar - Sensiz Kaldim.mp3
Kenan Dogulu - Ask Oyunu.mp3
Marsandiz - Askima.mp3
Metin Özülkü - Ask Masali.mp3
Metin Özülkü - Seninle Olmak Var ya.mp3
Mirkelam - Ahu Gözlüm.mp3
Murat Gögebakan - Ben Sana Asik Oldum.mp3
Murat Kekilli - Karagözlüm.mp3
Mustafa Sandal - Bu Kiz Beni Görmeli.mp3
Nalan - Bunun Adi Sevda.mp3
Nilüfer - Yeniden Sev.mp3
Nilüfer Örer - Mevsim Bahar.mp3
Rengin - Yanliz Gece.mp3
Reyhan Karaca - Sevdik Sevdalandik.mp3
Sibel Gürsoy - Beni Düsün.mp3
Tarkan - Unutmamali.mp3
Teoman - Ne Ekmek Ne de Su.mp3
Zafer Peker - Diyemedim .mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/11213527584fc91730692b4
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë