Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

4 Kas 2012

Alaaddin Şensoy albüm ve şarkıları...

Alaaddin Şensoy albüm ve şarkıları...




Alaaddin Sensoy  1...

Alaeddin Şensoy - Açmam Açamam.mp3
Alaeddin Şensoy - Ağlamakla Geçiyor.mp3
Alaeddin Şensoy - Alın Yazım Silinmez.mp3
Alaeddin Şensoy - Anlatılmaz Bin Dert İle - Alaaddin Yavaşça.mp3
Alaeddin Şensoy - Arım Balım Peteğim.mp3
Alaeddin Şensoy - Artık Bu Solan Bahçede.mp3
Alaeddin Şensoy - Aşık Mıyım Bilmem Neyim.mp3
Alaeddin Şensoy - Aşk Bilmecesi.mp3
Alaeddin Şensoy - Aşk Bu Değil Yapma Güzel.mp3
Alaeddin Şensoy - Aşk Istırabı Leyla.mp3
Alaeddin Şensoy - Aşkımız Bitti.mp3
Alaeddin Şensoy - Bahar Vakti Gelecektin.mp3
Alaeddin Şensoy - Ben Hayat Mı Yaşıyorum.mp3
Alaeddin Şensoy - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim.mp3
Alaeddin Şensoy - Beni Beni.mp3
Alaeddin Şensoy - Bilemem.mp3
Alaeddin Şensoy - Bilemezsin Ki.mp3
Alaeddin Şensoy - Bir İhtimal Daha Var.mp3
Alaeddin Şensoy - Bir kere bakanlar.mp3
Alaeddin Şensoy - Bir Sevda Geldi Başıma.mp3
Alaeddin Şensoy - Böyle Bir Kara Sevda.mp3
Alaeddin Şensoy - Büyüleyen Gözlerinle.mp3
Alaeddin Şensoy - Çamlıca Mehtabi.mp3
Alaeddin Şensoy - Çapkınca Bir Gülüverdi.mp3
Alaeddin Şensoy - Daha Dolmamış Çilem.mp3
Alaeddin Şensoy - Darıldın Mı Cicim Bana.mp3
Alaeddin Şensoy - Dilek Ağacı.mp3
Alaeddin Şensoy - Dudaklarında Arzu.mp3
Alaeddin Şensoy - Dünyada Dost Denilen Kelime Yalan.mp3


Alaaddin Şensoy  2...

Alaeddin Şensoy - Dünyamı Unuttur Bana.mp3
Alaeddin Şensoy - Duruyemin Gugümleri Kalaylı.mp3
Alaeddin Şensoy - Ecel Git.mp3
Alaeddin Şensoy - Ela Gözlerine Kurban Olduğum.mp3
Alaeddin Şensoy - Ellerim Böyle Boş.mp3
Alaeddin Şensoy - Gecenin Matemini.mp3
Alaeddin Şensoy - Geçmesin Günümüz.mp3
Alaeddin Şensoy - Göçmen Kuşları.mp3
Alaeddin Şensoy - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar.mp3
Alaeddin Şensoy - Gözlerimin Yasını Silemiyorum.mp3
Alaeddin Şensoy - Gözlerin Bir Aşk Bilmecesi.mp3
Alaeddin Şensoy - Gözlerin Kömür Senin.mp3
Alaeddin Şensoy - Gurbet.mp3
Alaeddin Şensoy - Hangi Akşam.mp3
Alaeddin Şensoy - Hazırlan Bu Hafta Çoban Gelecek.mp3
Alaeddin Şensoy - Her Gece Meyhanede.mp3
Alaeddin Şensoy - Her Günüm Gamlı Benim.mp3
Alaeddin Şensoy - Her Mevsim İçimden Gelir Geçersin.mp3
Alaeddin Şensoy - İnleyen Nağmeler.mp3
Alaeddin Şensoy - Izdırap Kervanı.mp3
Alaeddin Şensoy - İzmirlim.mp3
Alaeddin Şensoy - Kadehler Benim Dert Arkadaşım.mp3
Alaeddin Şensoy - Kadere Bak.mp3
Alaeddin Şensoy - Kalbi Kırık Sevgili.mp3
Alaeddin Şensoy - Kalbimin Acısı Dinmez.mp3
Alaeddin Şensoy - Kapat Şu Pencereyi.mp3
Alaeddin Şensoy - Karşıyaka.mp3
Alaeddin Şensoy - Kaynana Şeytan.mp3


Alaaddin Şensoy  3...

Alaeddin Şensoy - Alaaddinin Sihirli Lambası - Erol Büyukburç.mp3
Alaeddin Şensoy - Kıskanırım Seni Ben.mp3
Alaeddin Şensoy - Kolay Değil Sevda Çekmek.mp3
Alaeddin Şensoy - Leyla Bir Özgecandır.mp3
Alaeddin Şensoy - Leyla.mp3
Alaeddin Şensoy - Leylam.mp3
Alaeddin Şensoy - Mahzun Gönül Heyhad.mp3
Alaeddin Şensoy - Meyhane Oldu Meskenim.mp3
Alaeddin Şensoy - Nasıl Geçti Habersiz.mp3
Alaeddin Şensoy - Ne Müşkül Dert Imış - Alaaddin Yavaşça.mp3
Alaeddin Şensoy - Niçin Baktın Bana Öyle.mp3
Alaeddin Şensoy - Nihansın Dideden.mp3
Alaeddin Şensoy - O Gece.mp3
Alaeddin Şensoy - Saat Onda Buluşalım.mp3
Alaeddin Şensoy - Saymadım Kaç Yıl Oldu.mp3
Alaeddin Şensoy - Senden Uzak Günlerim.mp3
Alaeddin Şensoy - Sevme Beni.mp3
Alaeddin Şensoy - Sevmekten Kim Usanır.mp3
Alaeddin Şensoy - Son Kadeh.mp3
Alaeddin Şensoy - Sus Sus.mp3
Alaeddin Şensoy - Unuttum Artık Ben Seni.mp3
Alaeddin Şensoy - Unuttun Beni Zalim.mp3
Alaeddin Şensoy - Veda.mp3
Alaeddin Şensoy - Yalan Gözler - Alaattin Şensoy.mp3
Alaeddin Şensoy - Yalnız Benim Ol.mp3
Alaeddin Şensoy - Yeni Bir Aşk Arıyorum.mp3
Alaeddin Şensoy - Yollar Bitmez Gide Gide.mp3
Alaeddin Şensoy - Yolun Düşerse.mp3
Alaeddin Şensoy - Zulümle Doluyum.mp3


Alaaddin Şensoy - 1960-1974 kayıtları...

[ÜRL=http://img222.ımageshack.us/i/alaaddinşensoy19601974k.jpg/][İMG]http://img222.ımageshack.us/img222/8720/alaaddinşensoy19601974k.jpg[/İMG][/ÜRL]
Alaeddin Şensoy - 01 - Meyhane Oldu Meskenim.Mp3
Alaeddin Şensoy - 02 - Artık Bu Solan Bahçede Bülbüllere.Mp3
Alaeddin Şensoy - 03 - Gözlerin Kömür Senin.Mp3
Alaeddin Şensoy - 04 - Nasıl Geçti Habersiz.Mp3
Alaeddin Şensoy - 05 - Ela Gözlerine Kurban Olduğum.Mp3
Alaeddin Şensoy - 06 - Aşk Bu Değil Yapma Güzel.Mp3
Alaeddin Şensoy - 07 - Bir İhtimal Daha Var.Mp3
Alaeddin Şensoy - 08 - İnleyen Nağmeler.Mp3
Alaeddin Şensoy - 09 - Unuttun Beni Zalim.Mp3
Alaeddin Şensoy - 10 - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar.Mp3
Alaeddin Şensoy - 11 - Arım Balım Peteğim.Mp3
Alaeddin Şensoy - 12 - Nihansın Dideden.Mp3
Alaeddin Şensoy - 13 - Darıldın Mı Cicim Bana.Mp3
Alaeddin Şensoy - 14 - Niçin Baktın Bana Öyle.Mp3
Alaeddin Şensoy - 15 - Aşk Istırabı Leyla.Mp3
Alaeddin Şensoy - 16 - Leyla Bir Özge Candır.Mp3
Alaeddin Şensoy - 17 - Açmam Açamam.Mp3
Alaeddin Şensoy - 18 - Kıskanırım Seni Ben.Mp3
Alaeddin Şensoy - 19 - Aşkımız Bitti.Mp3
Alaeddin Şensoy - 20 - Duruyemin Gugümleri.Mp3


Alaeddin Şensoy-Sevme Beni...

Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Aşığım Sana.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Aşıkmıyım Bilmem Neyim.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Bahar Vakti Gelecektin.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Beni Beni.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Büyüleyen Gözlerinle.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Dilek Ağacı.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Göçmen Kuşları.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Izdırap Kervanı.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Kadere Bak.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Kolay Değil Sevda Çekmek.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Taksim Ud Ergin Kızılay.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Unuttum Artık Ben Seni.mp3
Alaeddin Şensoy-Sevme Beni-Yollar Bitmez Gide Gide.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/745311253509681d749118
uploaded.to...
http://linksave.in/12883210295096821249520
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë