Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

12 Ara 2012

Selda Bagcan 45 Full albüm...

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/3092814704b8eec85cb971
rar sifresi - derya




Selda Bagcan - 2  (Türküola - 322)...
15105744_selda-bagcan-2-turkuola-322.jpg
Selda Bagcan - Adaletin Bumu Dünya.mp3
Selda Bagcan - Altin Kafes.mp3
Selda Bagcan - Bölemedim Felek ile Kozumu.mp3
Selda Bagcan - Bülbül.mp3
Selda Bagcan - Cemberimde Gül Oya.mp3
Selda Bagcan - Dane Dane Benleri Var.mp3
Selda Bagcan - Eyvah Gönül Sana Eyvah.mp3
Selda Bagcan - Gesi Baglari.mp3
Selda Bagcan - Kara Taprak.mp3
Selda Bagcan - Katip Arzuhalim Yaz Yare Böyle.mp3
Selda Bagcan - Keklik.mp3
Selda Bagcan - Mapusane Icinde.mp3
Selda Bagcan - Mapusanelere Günes Dogmuyor.mp3
Selda Bagcan - Nem Kaldi.mp3
Selda Bagcan - Rabbim.mp3
Selda Bagcan - Seher Vakti.mp3
Selda Bagcan - Sivas Elleri.mp3
Selda Bagcan - Tatli Dillim.mp3
Selda Bagcan - Yalan Dünya.mp3
Selda Bagcan - Zalim Sevgililer.mp3



Selda Bagcan - 1155...

Selda Bagcan - Aglama bebek
Selda Bagcan - Asli horasanli pirim haci bektas
Selda Bagcan - Bir Incecik Duman Tuter
Selda Bagcan - Boyle olurmu
Selda Bagcan - Boyleymis kara yazimiz
Selda Bagcan - Dost merhaba
Selda Bagcan - Haydar haydar
Selda Bagcan - Heygidi kavak hey
Selda Bagcan - Karanliklar icinde
Selda Bagcan - Oyle bir yerdeyimki
Selda Bagcan - Ozanim ozan
Selda Bagcan - Sarhos


Selda Bagcan - Aldirma Gönül...

Selda Bagcan - Aldirma Gönül.mp3
Selda Bagcan - Beni Unutma.mp3
Selda Bagcan - Bir Besiktas Tranvayi.mp3
Selda Bagcan - Dünyanin Bütün Çicekleri.mp3
Selda Bagcan - Felek Çarkin Kirailsin.mp3
Selda Bagcan - Gün Biter Gülüsün Kalir.mp3
Selda Bagcan - Hercel Obasini.mp3
Selda Bagcan - Hey Göklere Duman Salmis.mp3
Selda Bagcan - Muhacirlik.mp3
Selda Bagcan - Oy Benim.mp3
Selda Bagcan - Tüm Kapilar Kilitli.mp3
Selda Bagcan - Üstünde Yaraliyam.mp3


Selda Bagcan - Aldirma Gönül & Suc Bizim 45 Lik...

Selda  Bagcan -  (A) Aldirma Gönül.mp3
Selda  Bagcan -  (B) Suc Bizim.mp3


Selda Bagcan - Anadolu Ezgileri...

Selda Bagcan - Ankara Divan Ayagi.mp3
Selda Bagcan - Badi Sabah.mp3
Selda Bagcan - Dargin Mahkum.mp3
Selda Bagcan - Gayri Dayanamam.mp3
Selda Bagcan - Haciali Obasi.mp3
Selda Bagcan - Havada Durna Sesi Gelir.mp3
Selda Bagcan - Kova Kova Indirdiler.mp3
Selda Bagcan - Sen Bilir misin Avrupali.mp3
Selda Bagcan - Topal Oyun Havasi.mp3
Selda Bagcan - Unutursun Mihribanim.mp3


Selda Bagcan - Anadolu Konserleri 1...1990


Selda Bagcan - Aciyi bal eyledik
Selda Bagcan - Aldirma gonul
Selda Bagcan - Almanya aci vatan
Selda Bagcan - Anayasso
Selda Bagcan - Ben bir papatyayim
Selda Bagcan - Cemberimde gul oya
Selda Bagcan - Dostum dostum
Selda Bagcan - Dunyanin butun ciceklerini
Selda Bagcan - Gesi baglari
Selda Bagcan - Hey goklere
Selda Bagcan - Kiymayin efendiler
Selda Bagcan - Maden iscileri
Selda Bagcan - Minnet eylemem
Selda Bagcan - Sol kolumyarali
Selda Bagcan - Vay beni aglarim
Selda Bagcan - Yaz gazeteci yaz
Selda Bagcan - Yikilasi istanbul
Selda Bagcan - Yuhyuh


Selda Bagcan - Anadolu Konserleri 2...1990

Selda Bagcan - Ayrilik
Selda Bagcan - Eskiya dünyaya hükümdar olmaz
Selda Bagcan - Garip yolcu
Selda Bagcan - Haci ali obasi
Selda Bagcan - Hey gidi kavak hey
Selda Bagcan - Kizildere
Selda Bagcan - Memleketim
Selda Bagcan - Sensiz yasayabilmirem
Selda Bagcan - Sahin serçe pesinden
Selda Bagcan - Telli telli
Selda Bagcan - Unutursun mihribanim
Selda Bagcan - Yürüyorum dikenlerin üstünde


Selda Bagcan - Ben Geldim...2002


Selda Bagcan - Agladim anne
Selda Bagcan - Ahmet
Selda Bagcan - Anne ben geldim 4.17
Selda Bagcan - Ayni Cemin bülbülüyüm
Selda Bagcan - Dön gel birtanem
Selda Bagcan - Dunyayi ters donduremem
Selda Bagcan - Giresun üstünde
Selda Bagcan - Hesapta yoktu
Selda Bagcan - Mevlam bir çok dert vermis
Selda Bagcan - Sabreden Dervis
Selda Bagcan - Sivasin Yollarinda
Selda Bagcan - Yarim Istanbul


Selda Bagcan - Bu Yürek Sizin...1975

Selda Bagcan - Beri gel
Selda Bagcan - Bir hazin hurriyet
Selda Bagcan - Birgun geldiki
Selda Bagcan - Buyur eksizin
Selda Bagcan - Cocuklar
Selda Bagcan - Coplukteki cocuklar
Selda Bagcan - Demedimmi
Selda Bagcan - Dun gece seyrimde
Selda Bagcan - Gorus gunu
Selda Bagcan - Kizildere
Selda Bagcan - Kocero
Selda Bagcan - Saka maka muka
Selda Bagcan - Turk koylusu
Selda Bagcan - Yikma polis


Selda Bagcan - Buram Buram Anadolu Türküleri-2...

Selda Bagcan - Bölemedim Felek Ile Kozumu.mp3
Selda Bagcan - Bu Yil Benim Yesil Bagim Kurudu.mp3
Selda Bagcan - Bülbül.mp3
Selda Bagcan - Çemberimde Gül Oya.mp3
Selda Bagcan - Günes Dogmuyor.mp3
Selda Bagcan - Kara Taprak.mp3
Selda Bagcan - Katip Arzuhalimi.mp3
Selda Bagcan - Nem Kaldi.mp3
Selda Bagcan - Seher Vakti.mp3
Selda Bagcan - Turna Semahi.mp3
Selda Bagcan - Uzun Ince Bir Yoldayim.mp3
Selda Bagcan - Zalim Sevgililer.mp3


Selda Bagcan - Çifte Telli...1997

Selda Bagcan - Aglama anne
Selda Bagcan - Bahra lambaya
Selda Bagcan - Bilgisayar dünya
Selda Bagcan - Bir besiktas Tramvayi
Selda Bagcan - Bir çocuk sarkisi
Selda Bagcan - Çiftetellli
Selda Bagcan - Hay hay eyvallah
Selda Bagcan - Kedili sarki
Selda Bagcan - Kirvem
Selda Bagcan - Nice nice yillara
Selda Bagcan - Vardik kirklar kapisina
Selda Bagcan - Vurma


Selda Bagcan - Denizlerin Dalgasiyim...2004

Selda Bagcan - Adiyaman turkusu
Selda Bagcan - Ah Yalan Dunya
Selda Bagcan - Ay Isigi Yana Yana
Selda Bagcan - Batman'dan Diyarbekir'e (Le Caney)
Selda Bagcan - Bulgur-unan tarhana
Selda Bagcan - Denizlerin Dalgasiyim)
Selda Bagcan - Dunya Ikimizin
Selda Bagcan - Dusen Hep Yerdemi Kalir
Selda Bagcan - Duvarda Sazim
Selda Bagcan - Eman Dilo
Selda Bagcan - Gulum Erzincan
Selda Bagcan - Kahta Halayi
Selda Bagcan - Mahsuni Serif'e Agit
Selda Bagcan - Ogul
Selda Bagcan - Selam sana
Selda Bagcan - Semah - Miraclama - Tevhid



Selda Bagcan - Deyisler Ve Semahlar...

Selda Bagcan - Bebek nenni
Selda Bagcan - Butun insanlardan arzumuz vardir
Selda Bagcan - Deli gonul sana nasihatim var
Selda Bagcan - Dost elinden gelen turnam
Selda Bagcan - Dunyadan elcek divane gonul
Selda Bagcan - Felek cakmagini ustume cakti
Selda Bagcan - Gece ruyamda sohbetin
Selda Bagcan - Hakikat sehrinin dukkaniyimben
Selda Bagcan - Hasretin beni hasta eyledi
Selda Bagcan - Sabahtan cemalin seyran eyledim
Selda Bagcan - Tabibler sahindan dermanmi geldi


Selda Bagcan - Dönsün Gurbettekiler...

Selda Bagcan - Acemkizi
Selda Bagcan - Alamanya beyleri
Selda Bagcan - Aska erermiyim
Selda Bagcan - Bu milletin agalari
Selda Bagcan - Daglar yesilboyandi(u.h.)
Selda Bagcan - Donen donsun
Selda Bagcan - Donsun gurbettekiler
Selda Bagcan - Dost dost diye
Selda Bagcan - Dursun kaptan
Selda Bagcan - Evlerinin onu yaldiz piyade
Selda Bagcan - Gel gidelim dosta gonul
Selda Bagcan - Otme bulbul otme
Selda Bagcan - Yatar aglarim
Selda Bagcan - Yikilasi istanbul


Selda Bagcan - Dost Merhaba...1986

Selda Bagcan - Aglama bebek
Selda Bagcan - Aksam olur
Selda Bagcan - Ben bir yavru gordum
Selda Bagcan - Bir incecik duman tuter
Selda Bagcan - Boyle olurmu
Selda Bagcan - Haydar
Selda Bagcan - Karayazi
Selda Bagcan - Kavak
Selda Bagcan - Merhaba
Selda Bagcan - Oyle bir yerdeyimki
Selda Bagcan - Ozanim ozan
Selda Bagcan - Sarhos


Selda Bagcan - Düetler...

Selda Bagcan - Askin Bir Ates.mp3
Selda Bagcan - Birak Döneyim Öyle Bir Yerde (A.Kaya Anisina).mp3
Selda Bagcan - Canimi Yakanlar Bakti Dumana (Selda Bagcan & A.Kaya).mp3
Selda Bagcan - Dogma Kardasimdan Araliyam Ben.MP3
Selda Bagcan - Ekranda Cnn.MP3
Selda Bagcan - Kahta Halayi (&Mustafa Özarslan).mp3
Selda Bagcan - Kursun Kursun Üstüne.MP3
Selda Bagcan - Pir Sultan Ölür Dirilir (Selda Bagcan & Arif Sag).mp3
Selda Bagcan - Sivas Elleri (Selda Bagcan & Baris Manço).MP3
Selda Bagcan - Vuruldum DüstümYere (Selda Bagcan & A.Kaya).mp3
Selda Bagcan - Ya Beni de Götür (Selda Bagcan & Engin Nursani).mp3
Selda Bagcan - Yürü Bre Hizir Pasa (Selda Bagcan & A.Kaya).mp3
Selda Bagcan - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde (Selda Bagcan & Arif Sag).MP3



Selda Bagcan - Felek Beni Adim Adim Kovaladi...1989



Uploaded with ImageShack.us
Selda Bagcan - Ala gozlu nazli pirim
Selda Bagcan - Can pire kurban
Selda Bagcan - Cok dertliyim efkarliyim erenler
Selda Bagcan - Dumanli dumanli oy bizimeller
Selda Bagcan - Dunya yalanci
Selda Bagcan - Eski libasgibi asik'ingonlu
Selda Bagcan - Fele kbeni adim adim kovaladi
Selda Bagcan - Gel benim derdime
Selda Bagcan - Hasretin beni yakiyor
Selda Bagcan - Hizir pasa bizi berdar etmeden
Selda Bagcan - Hu dedim cagirdim
Selda Bagcan - Meyrik
Selda Bagcan - Minnet eylemem
Selda Bagcan - Pirim pirsultan


Selda Bagcan - Güvercinleri de Vururlar [2oo8]...



Selda Bagcan - 01-Güvercinleri De Vururlar
Selda Bagcan - 02-Sari Gelin
Selda Bagcan - 03-Sevgilerle
Selda Bagcan - 04-Magusa Limani
Selda Bagcan - 05-Bir Yetim Türküsü
Selda Bagcan - 06-Halkim
Selda Bagcan - 07-Sana Geldim Can (Hüseyin Merhaba)Kerbela Agiti
Selda Bagcan - 08-Yanyana Olunca Güzel
Selda Bagcan - 09-Hene
Selda Bagcan - 10-Yara Min E


Selda Bagcan - Güzellerin Duasi...1990

Selda Bagcan - Alamany abeyleri
Selda Bagcan - Almanya aci vatan
Selda Bagcan - Cift jandarma
Selda Bagcan - Daglar aglar
Selda Bagcan - Domdom kursunu
Selda Bagcan - Dostum dostum
Selda Bagcan - Guzellerin duasi
Selda Bagcan - Hey gidi kavak hey
Selda Bagcan - Hizir pasa
Selda Bagcan - Irgat
Selda Bagcan - Kac kuzulu ceylan
Selda Bagcan - Kara toprak
Selda Bagcan - Unutursun mihribanim
Selda Bagcan - Uyandim sabah ile
Selda Bagcan - Uzun ince bir yoldayim
Selda Bagcan - Yaz gazeteci yaz
Selda Bagcan - Yuce dag basinda
Selda Bagcan - Yuhyuh


Selda Bagcan - Haramidere Konseri...

01 - Yaz Gazeteci Yaz  Derleyen-Ali Sultan - Selda Bagcan
02 - Dost Uyan - söz müzik-Mahsuni Serif - Selda Bagcan
03 - Meydan Sizindir-SözMüzik-Mahsuni Serif - Selda Bagcan
04 - Ince Ince Bir Kar Yagar-SözMüzik-Mahsuni Serif - Selda
05 - Kizildere - Söz MÜzik-Asik Ihsani - Selda Bagcan
06 - Mehmet Emmi-Söz Müzik-Mahsuni Serif - Selda Bagcan
07 - Niye Çattin Kaslarini-Söz Müzik-Neset Ertas - Selda Bag
08 - Gitme - Derleyen-Neset Ertas - Selda Bagcan
09 - Gine Haber Gelmis(U.H.)-Anonim - Selda Bagcan
10 - Yaylalar - Anonim - Selda Bagcan


Selda Bagcan - Kaldi Kaldi 45 lik...

Selda Bagcan - Selda - Kaldi Kaldi



Selda Bagcan - Koçero (Almanya Versiyonu)...1994


Ahmet Kaya - Gül Dikeni
Ahmet Kaya - Uçun Kuslar Uçun
Ahmet Kaya - Selda Bagcan - Koçero (1-2 Birlikte)
Ahmet Kaya - Selda Bagcan - Koçero (Bir Aksam Birdenbire)
Selda Bagcan - Canimi Yakanlar Bakti Dumana
Selda Bagcan - Çaçane, Hawar Le, Mem U Zin
Selda Bagcan - Dogma Gardasimdan Araliyam Ben
Selda Bagcan - Ekranda CNN
Selda Bagcan - Fadike
Selda Bagcan - Kursun Kursun Üstüne
Selda Bagcan - Yar Ali Yaradan Ali


Selda Bagcan - Koçero (Hollanda Versiyonu)...1994

Selda Bagcan - Ahmet Kaya_Bir Aksam Birdenbire
Selda Bagcan - Ahmet Kaya_Koçero
Selda Bagcan - Bitti Mapus Bitti
Selda Bagcan - Büyü De Büyü
Selda Bagcan - Canimi Yakanlar Bakti Dumana
Selda Bagcan - Ekranda CNN
Selda Bagcan - Fadike
Selda Bagcan - Türk Köylüsü
Selda Bagcan - Vicdan Mahkemesi
Selda Bagcan - Vuruldum Düstüm Yere
Selda Bagcan - Yürü Bre Hizir Pasa


Selda Bagcan - Nem Kaldi & Rabbim 45 Lik


Selda  Bagcan -  (A) Nem Kaldi.mp3
Selda  Bagcan -  (B) Rabbim Neydim Ne Oldum.mp3


Selda Bagcan - O Günler & Askin Bir Ates (1974) 45 Lik


Selda  Bagcan -  (A) Askin Bir Ates.mp3
Selda  Bagcan -  (B) O Günler.mp3


Selda Bagcan - Özgürlük Ve Demokrasiyi Çizmek 1988



Selda Bagcan - Aciya bal eyledik
Selda Bagcan - Adaletin Bumu dünya
Selda Bagcan - An gelir
Selda Bagcan - Bayilirim Su düzenli dünyaya
Selda Bagcan - ben bir papatyayim
Selda Bagcan - Bir avuç gökyüzü
Selda Bagcan - Boyaci çocuk
Selda Bagcan - Dünyanin bitin çiçekleri
Selda Bagcan - Esen yeller
Selda Bagcan - Ilk bahar geldi
Selda Bagcan - Mapushane içinde mermer direk
Selda Bagcan - Mapushanelere gün dogmuyor
Selda Bagcan - Metristen bir haber geldi
Selda Bagcan - Özgürlük ve demokrasi
Selda Bagcan - Sicak saklayin gecelerimi
Selda Bagcan - Sivas ellerinde sazim
Selda Bagcan - Tahliye olanlarin ardinda
Selda Bagcan - Üsür ölüm bile


Selda Bagcan - Seçmeler...

Selda Bagcan -  Aglama Bebek.mp3
Selda Bagcan -  Alamanya Beyleri.mp3
Selda Bagcan -  Dost Dost Diye.mp3
Selda Bagcan -  Oyle Bir Yerdeyimki.mp3
Selda Bagcan -  Sarhos.mp3
Selda Bagcan -  Unutursun Mihriban.mp3
Selda Bagcan -  Yuh Yuh.mp3
Selda Bagcan - Adaletin Bu mu Dünya.mp3
Selda Bagcan - Beni Unutma.mp3
Selda Bagcan - Beri Gel Halo.mp3
Selda Bagcan - Dostum Dostum.mp3
Selda Bagcan - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde.mp3


Selda Bagcan - Selda -   LP-TU-(2006)

Selda Bagcan - Dam Üstune Çul Serer.mp3
Selda Bagcan - Dost Uyan.mp3
Selda Bagcan - Gine Haber Gelmis.mp3
Selda Bagcan - Gitme.mp3
Selda Bagcan - Ince Ince.mp3
Selda Bagcan - Karaoglan.mp3
Selda Bagcan - Kizildere.mp3
Selda Bagcan - Mehmet Emmi.mp3
Selda Bagcan - Meydan Sizindir.mp3
Selda Bagcan - Nasirli Eller.mp3
Selda Bagcan - Niye Çattin Kaslarini.mp3
Selda Bagcan - Utan Utan.mp3
Selda Bagcan - Yaylalar.mp3
Selda Bagcan - Yaz Gazeteci Yaz.mp3



Selda Bagcan - Selda Bagcan....

Selda Bagcan - Adiyaman türküsü
Selda Bagcan - Ah yalan dünya
Selda Bagcan - Ay isigi yana yana
Selda Bagcan - Batman'dan Diyarbekir'e
Selda Bagcan - Bulgur'unan tarhana
Selda Bagcan - Denizlerin dalgasiyim
Selda Bagcan - Duvarda sazim
Selda Bagcan - Dünya ikimizin
Selda Bagcan - Düsen hep yerdemi kalir
Selda Bagcan - Eman dilo
Selda Bagcan - Gülüm Erzincan
Selda Bagcan - Kahta halayi
Selda Bagcan - Mahsuni Serif'e agit
Selda Bagcan - Ogul
Selda Bagcan - Selam sana
Selda Bagcan - Semah-Miraçlama-Tevhid


Selda Bagcan - Tatli Dillim Güler Yüzlüm & Mapusanelere Günes Dogmuyor 45 Lik


Selda  Bagcan - (A) Tatli Dillim Güler Yüzlüm.mp3
Selda  Bagcan - (B) Mapusanelere Günes Dogmuyor.mp3



Selda Bagcan - Telli Telli...1986

Selda Bagcan - Ayrilik
Selda Bagcan - Domdom kursunu
Selda Bagcan - Gonul hanem virane
Selda Bagcan - Heygidi kavak hey
Selda Bagcan - Hostur benim vatanim
Selda Bagcan - Kus kara toprak
Selda Bagcan - Kusturdum barisamam
Selda Bagcan - Memleketim
Selda Bagcan - Olemben
Selda Bagcan - Sensiz yasaya bilmirem
Selda Bagcan - Tellitelli
Selda Bagcan - Yigidim aslanim



Selda Bagcan - Türkülerimiz 1...1995

Selda Bagcan - Adalaetin bumu dünya
Selda Bagcan - Altin kafes
Selda Bagcan - Anayasso
Selda Bagcan - Bölemedim felek ile kozumu
Selda Bagcan - Bülbül
Selda Bagcan - Çenberinde gül oya
Selda Bagcan - Dane dane benleri
Selda Bagcan - Eyvah gönül sana eyvah
Selda Bagcan - Gesi baglari
Selda Bagcan - Kalenin dibinde tas ben olaydim
Selda Bagcan - Katip Arzuhalim Yaz yare böyle
Selda Bagcan - Mapushane içine mermer direk
Selda Bagcan - Mapushaneler günes dogmuyor
Selda Bagcan - Ne varsa her sey hatirimda
Selda Bagcan - Nem kaldi
Selda Bagcan - O Gunler - Hersey Hatirimda
Selda Bagcan - Tatli dillim
Selda Bagcan - Yalan dünya


Selda Bagcan - Türkülerimiz 2...1996


Selda Bagcan - Dost uyan
Selda Bagcan - Gine haber gelmis uzun hava
Selda Bagcan - Gitme
Selda Bagcan - Ince ince bir kar yagar
Selda Bagcan - Kizildere
Selda Bagcan - Mehmet emmi
Selda Bagcan - Meydan sizindir
Selda Bagcan - Niye çattin kaslarini
Selda Bagcan - Yaylalar yaylalar
Selda Bagcan - Yaz gazeteci yaz


Selda Bagcan - Türkülerimiz 3...1998


Selda Bagcan - Aciyi bal eyledik
Selda Bagcan - Beri gel halo
Selda Bagcan - Bundan sonra
Selda Bagcan - Gardasim hasso
Selda Bagcan - Gezden gözden arpaciktan
Selda Bagcan - Hasan kalesinde
Selda Bagcan - Kara oglan
Selda Bagcan - Maden dagi
Selda Bagcan - Maden isçileri
Selda Bagcan - O yana dönder beni
Selda Bagcan - Utan utan
Selda Bagcan - Vurulduk ey halkim


Selda Bagcan - Türkülerimiz 4 ( Yuh Yuh ) 1999

Selda Bagcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde.mp3
Selda Bagcan - Ayaginda Kundura.mp3
Selda Bagcan - Bu Yil Benim Yesil Bagim Kurudu.mp3
Selda Bagcan - Dostum Dostum.mp3
Selda Bagcan - Kaldi Kaldi.mp3
Selda Bagcan - Ona Dön.mp3
Selda Bagcan - Saka Maka.mp3
Selda Bagcan - Tuh be Yokluk.mp3
Selda Bagcan - Yigit Muhtaç Olmus Kuru Sogana.mp3
Selda Bagcan - Yuh Yuh.mp3
Selda Bagcan - Yuh yuh 2.jpg
Selda Bagcan - Zam Zam.mp3
Selda Bagcan - Zamani Geldi.mp3


Selda Bagcan - Türkülerimiz 5...2001

Selda Bagcan - Dam üstünde çul serer
Selda Bagcan - Felek sana sualim var
Selda Bagcan - Giderim bre annem
Selda Bagcan - Kabul olur güzzellerin duasi
Selda Bagcan - Karacaoglan Der Ki
Selda Bagcan - Pinara gelki görem
Selda Bagcan - Sari Yaylamda
Selda Bagcan - Turna semahi
Selda Bagcan - Uyandim sabah ile
Selda Bagcan - Varin söyleyin irfaniye ye
Selda Bagcan - Yatamadim kasavetten meraktan
Selda Bagcan - Yüce dag basinda


Selda Bagcan - Türkülerimiz 6...2006

Selda Bagcan - 01 - Kac Guzulu Ceylan.mp3
Selda Bagcan - 02 - Unutursun Mihribanim.mp3
Selda Bagcan - 03 - Haciali Obasi.mp3
Selda Bagcan - 04 - Gayri Dayanamam.mp3
Selda Bagcan - 05 - Havada Turna Sesi Gelir.mp3
Selda Bagcan - 06 - Pirim Hacibektas.mp3
Selda Bagcan - 07 - Bad-i Sabah.mp3
Selda Bagcan - 08 - Bir Incecik Duman Tuter.mp3
Selda Bagcan - 09 - Baba Bugun Daglar.mp3
Selda Bagcan - 10 - Ceviz Arasinda.mp3
Selda Bagcan - 11 - Ankara Divan Ayagi.mp3
Selda Bagcan - 12 - Acem Kizi.mp3
Selda Bagcan - 13 - Topal Oyun Havasi.mp3
Selda Bagcan - 14 - Sekeroglan.mp3



Selda Bagcan - Ugurlar Olsun...1993

Selda Bagcan - Anam irgat babam irgat
Selda Bagcan - Ben dönmezem yolumdan
Selda Bagcan - Ben yana yana
Selda Bagcan - Deli gönül
Selda Bagcan - Felek çarkin kirilsin
Selda Bagcan - Havalisin deli gönül
Selda Bagcan - Haydar haydar
Selda Bagcan - karli daglar
Selda Bagcan - Katipler oturmus
Selda Bagcan - Pir sultan ölür dirilir
Selda Bagcan - Sorsunlar beni
Selda Bagcan - Ugurlar olsun
Selda Bagcan - Vicdan mahkemesi


Selda Bagcan - Yalan Dünya & Kalenin Dibinde 45 Lik...


Selda  Bagcan -  (A) Yalan Dünya
Selda  Bagcan -  (B) Kalenin Dibinde


Selda Bagcan - Yuh Yuh (Türküola 699)...




Selda Bagcan - Aciyi Bal Eyledik.mp3
Selda Bagcan - Bundan Sonra.mp3
Selda Bagcan - Dostum Dostum.mp3
Selda Bagcan - Ecoya Donder Beni.mp3
Selda Bagcan - Gezden Gozden Arpaciktan.mp3
Selda Bagcan - Hasan Kalesi (Askerin Türküsü).mp3
Selda Bagcan - Karaoglan.mp3
Selda Bagcan - Kardesim Hasso.mp3
Selda Bagcan - Karli Daglar (Uh).mp3
Selda Bagcan - Maden Dagi.mp3
Selda Bagcan - Maden Iscileri.mp3
Selda Bagcan - Utan Utan.mp3
Selda Bagcan - Yuh Yuh.mp3
Selda Bagcan - Zamani Geldi.mp3


Selda Bagcan - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde..1987




Selda Bagcan - Bebek Nenni
Selda Bagcan - Bütün Insanlardan Arzumuz
Selda Bagcan - Daglar duman olur
Selda Bagcan - Deli gönlüm Sana nasihatim Var
Selda Bagcan - Dost Elinden Gelen turnam
Selda Bagcan - Dünyadan El çek Divane Gönlüm
Selda Bagcan - Felek Çikmagini
Selda Bagcan - Gece Rüyanda sohbetin
Selda Bagcan - Hakikat Sehrinin Dükkaniyim ben
Selda Bagcan - Hasretin beni hasta eyledi
Selda Bagcan - Kaçma benden sevdigim
Selda Bagcan - Sabahtan Cemalin Seyran Eyledim
Selda Bagcan - Tabibler Sahindan Derman mi Geldi
Selda Bagcan - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde


Selda Bagcan - Ziller ve Ipler (Akdeniz Sarkilari) 1992...

15105745_selda-bagcan-ziller-ve-ipler-2.jpg

Selda Bagcan - Acilarin Rihtimina
Selda Bagcan - Agla kalbim
Selda Bagcan - Asya agliyor
Selda Bagcan - Beni Beni Unutma
Selda Bagcan - Ellerinle bana baharlar getir
Selda Bagcan - Gülüsün kalir bende
Selda Bagcan - Köleydim her zaman
Selda Bagcan - Küçük afrikali çocuk
Selda Bagcan - Oku Tar
Selda Bagcan - Sürgün
Selda Bagcan - Ziller ve ipler


Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Canimi Yakanlar Bakti Dumana...

Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Beri Gel Halo.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Böyle Gelmis böyle Gitmez.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Cacane.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Canimi Yakanlar bakti Dumana.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Dogma Gardasim Araliyam Ben.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Gül Dikeni.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Hele Yar.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Kursun Kursun Üstüne.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Mevlam Gül diyerek.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Ucun Kuslar Ucun.mp3
Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Yar Ali Yaradan Ali.mp3


Selda Bagcan & Ahmet Kaya - Demokrasi Öncüleri - (Türküola 12496)...


Demokrasi Öncüler - Acilis Konusmasi.mp3
Demokrasi Öncüler - Almanya Beyleri (Selda Bagcan).mp3
Demokrasi Öncüler - Ayni Daldaydik (Ahmet Kaya).mp3
Demokrasi Öncüler - Birak Beni (A.Kaya & S.Bagcan.mp3
Demokrasi Öncüler - Dom Dom Kursunu (Selda Bagcan).mp3
Demokrasi Öncüler - Dostum (Selda Bagcan).mp3
Demokrasi Öncüler - Gecmiyor Gunler (Ahmet Kaya).mp3
Demokrasi Öncüler - Guzellerin Duasi (Selda Bagcan).mp3
Demokrasi Öncüler - Hani Benim Gencligim (Ahmet Kaya).mp3
Demokrasi Öncüler - Katlime Ferman (Ahmet Kaya).mp3
Demokrasi Öncüler - Tutki Gecedir (Ahmet Kaya).mp3
Demokrasi Öncüler - Yaz Gazeteci (Selda Bagcan).mp3
Demokrasi Öncüler - Yorgun Demokrat (Ahmet Kaya).mp3
Demokrasi Öncüler - Yuh Yuh (Selda Bagcan).mp3


Selda Bagcan & Ferhat Tunç &  Banu - Paris Konseri-2...


Paris Konseri -2 - Aciyi Bal Eyledik (Selda Bagcan).mp3
Paris Konseri -2 - An Gelir (Selda Bagcan).mp3
Paris Konseri -2 - Az Bana  (Banu).mp3
Paris Konseri -2 - Can Sahindik (Ferhat Tunç).mp3
Paris Konseri -2 - Kardesin Duymaz  (Banu).mp3
Paris Konseri -2 - Söyleyin Aglamasinlar  (Banu & Ferhat Tunç).mp3
Paris Konseri -2 - Uyu Yavrum  (Banu & Ferhat Tunç).mp3
Paris Konseri -2 - Yalnizlik Bir Sarkidir  (Banu).mp3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë