Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

2 Ara 2012

Umut Akyurek Albumleri - 5 Full albüm...

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/49977277650baaee53fe38
rar sifresi - derya

Umut Akyürek - Baska Söze Gerek Yok 2007...

15034342_umut-akyurek-baska-soze-gerek-yok.jpg
Umut Akyürek - Bahar Pembe Beyaz Olur.mp3
Umut Akyürek - Baska Söz Söylemem.mp3
Umut Akyürek - Bir Daha Asik Olmayacagim.mp3
Umut Akyürek - Cekemezler Sevgimizi.mp3
Umut Akyürek - Felek.mp3
Umut Akyürek - Hayat Sen Ne Cabuk Harcadin Beni.mp3
Umut Akyürek - Icimde Kanimdasin.mp3
Umut Akyürek - Kapris.mp3
Umut Akyürek - Madem Küstün Dargindim.mp3
Umut Akyürek - Nerden Sevim O Zalim Kadini.mp3
Umut Akyürek - Sevme Beni.mp3
Umut Akyürek - Soguk Odalar.mp3
Umut Akyürek - Unutmadim Seni Ben.mp3
Umut Akyürek - Yitirmisim Ben Gülümü.mp3


Umut Akyürek - Dudaklar Bülbüllesiyor...

Umut Akyürek - Akasyalar Acarken.mp3
Umut Akyürek - Artik Gelecek Sanma Sakin.mp3
Umut Akyürek - Bir Baska Eda.mp3
Umut Akyürek - Birgün Gelecek Sende Beni Anlayacaksin.mp3
Umut Akyürek - Bu Aksam Gün Batarken Gel.mp3
Umut Akyürek - Dinmiyor Hiç Bu Aksam.mp3
Umut Akyürek - Gitti De.mp3
Umut Akyürek - Gittin Gideli.mp3
Umut Akyürek - Gönül Sana Tapali.mp3
Umut Akyürek - Hicaz Potpuri.mp3
Umut Akyürek - Kahrolma Bu Gamhanede.mp3
Umut Akyürek - Kalbim Yine.mp3
Umut Akyürek - Lezzet Almis.mp3
Umut Akyürek - Nar-I Firkat.mp3
Umut Akyürek - O Tebessüm.mp3
Umut Akyürek - Saba Tarf-I Vefadan.mp3
Umut Akyürek - Unutulmus Ne Varsa.mp3
Umut Akyürek - Yasemen.mp3
Umut Akyürek - Yollari Gurbete Baglayan Daglar.mp3


Umut Akyürek - O Dudaklar Bülbüllesiyor 2003

15034343_umut-akyurek-o-dudaklar-bulbullesiyor.jpg
Umut Akyürek - Ada Sahillerinde.mp3
Umut Akyürek - Artik Yeserecek Bir Dalim Yok.mp3
Umut Akyürek - Artk Bu Solan Bahcede.mp3
Umut Akyürek - Ben Küskünüm Felege.mp3
Umut Akyürek - Dilimi Baglasalar.mp3
Umut Akyürek - Gel Olsam Da Sümbül.mp3
Umut Akyürek - Gül Susuz Beni Asksiz Brakma.mp3
Umut Akyürek - O Dudaklar Yine.mp3
Umut Akyürek - Salincak.mp3
Umut Akyürek - Sana Küstüm.mp3
Umut Akyürek - Uzun Yllar Ötesinden.mp3
Umut Akyürek - Yollar Ayri.mp3


Umut Akyürek - Sinha (2011)...

15034345_umut-akyurek-umut-akyurek-sinha.jpg
15034346_umut-akyurek-umut-akyurek-sinha-1.jpg
Umut Akyürek - 1. Neden Garip Geldim Dünyaya
Umut Akyürek - 2. Yarim Kaldim
Umut Akyürek - 3. Canimi Yakiyorsun
Umut Akyürek - 4. Izdirap
Umut Akyürek - 5. Kalp Hirsizi
Umut Akyürek - 6. Gidemezsin
Umut Akyürek - 7. Azra
Umut Akyürek - 8. Hüzn-ü Umut
Müzik: Bilen Yildirir


Umut Akyürek - Tibbiyeli Bestekarlar 2006...

15034344_umut-akyurek-tibbiyeli-bestekarlar.jpg
Umut Akyürek - Aglar Gezerim Sahili Sanki Benimlesin.mp3
Umut Akyürek - Bir Kelebeksin Gonca Ciceksin.mp3
Umut Akyürek - Cok Cekti Bu Bicare GönülYar Elinden.mp3
Umut Akyürek - Gördüm Seni Sevdim Seni Güzelim.mp3
Umut Akyürek - Gözlerinden Icti Gönlüm Neseyi.mp3
Umut Akyürek - Mest Olur Ta Hasre Dek Seyr Eden Didarimi.mp3
Umut Akyürek - Sen Ögrettin.mp3
Umut Akyürek - Seni Zambak Gibi Gördükce Acik Pencereden.mp3
Umut Akyürek - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
Umut Akyürek - Zeytin Gözlüm Sana Meylim Nedendir.mp3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë