Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

10 May 2013

Ayfer Er Arsivi - TRT Ankara Radyo Sanatçisi-5 Blm.

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...
http://linksave.in/19086683594b0141aebf169
Rar sifresi - derya

16818277_ayfer-er.jpg

TSM-1-Ayfer Er...

Ayfer Er - Ah edip inlerim gurbet elinde - Hicaz - Kadri Sençalar
Ayfer Er - Aski seninle tatti hicranla yandi gönül - Hicaz - Fehmi Tokay
Ayfer Er - Askinla harab kalbimi bir lâhza sevindir - Bayâtî (Ussâk) - Serif Içli
Ayfer Er - Ayrilik yaman kelime - Segâh - Sadettin Kaynak
Ayfer Er - Ayrilmak ne kadar zor unutulmak çok aci - Nihâvend - Ekrem Güyer
Ayfer Er - Baharda bu yil bir melâl var hüzün gibi - Nihâvend - Cevdet Çagla
Ayfer Er - Bakisi çagirir beni uzaktan - Muhayyer Kürdî - Selâhattin Pinar
Ayfer Er - Ben gamli hazan sense bahar - Hicaz - Melâhat Pars
Ayfer Er - Ben küskünüm felege düstüm bitmez çileye - Rast - Baki Duyarlar
Ayfer Er - Beni aglar görürsen askinla sürünürsem tut elimden ne olur - Hüzzâm - Câhit Ünyaylar
Ayfer Er - Beni gönlüne alsan orda uyuyup kalsam - Rast - Özgen Gürbüz
Ayfer Er - Bin cân ile sevdim seni - Rast - Tanbûri Osman Bey(Büyük)
Ayfer Er - Bin yildan uzun bir gecenin bestesidir bu - Hicaz - Cinuçek Tanrikorur
Ayfer Er - Bir aksam son defa seni görmeden - Bûselik - Mustafa Seyran
Ayfer Er - Bir çapkin elinde oyuncak oldum - Ussâk - Yesârî Asim Arsoy
Ayfer Er - Bir garip yolcuyum hayat yolunda - Muhayyer Kürdi - Yildirim Gürses
Ayfer Er - Bir goncaya bir hâre nigâh eyledi bülbül - Karcigar - Haci Arif Bey


TSM-2-Ayfer Er...

Ayfer Er - Bir gönül hikâyesi anlatirdi gözlerin - Ussâk - Zeki Müren
Ayfer Er - Bir gün o güzel sâd edecek rûhumu sandim - Nihavend - Mûsa Süreyyâ Bey
Ayfer Er - Bir ömür tenime vursun nefesin - Ussak -Talât Er
Ayfer Er - Bitmez tükenmez bu derd ömür diyorlar buna - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Içli
Ayfer Er - Bu sabah bagda erken gül acti sen gülerken - Ussak - Faiz Kapanci
Ayfer Er - Bu zevk u safâ sahn-i çemenzâre de kalmaz - Rast - Lem'i Atli
Ayfer Er - Cevr olur imkân-i vuslat vermeyen îmâlarin - Rast - Serif Içli
Ayfer Er - Deli gönül gezer gezer gelirsin - Hicaz - Sadettin Kaynak
Ayfer Er - Dinmiyor hiç bu aksam ne gözyasim ne acim - Hüzzâm - Ziya Taskent
Ayfer Er - Dokunma kalbime zîra çok incedir kirilir -Sûznâk - Gavsi Baykara
Ayfer Er - Duydum ki unutmussun gözlerimin rengini - Muhayyer Kürdî - Selâhattin Altinbas
Ayfer Er - Dün gece bir bezm-i meyde âh edip anmis beni - Bûselik - Serif Içli
Ayfer Er - Dün Göztepe'nin nes'eli bir alemi vardi - Nihâvend - Teoman Alpay
Ayfer Er - Ela gözlerine kurban oldugum - Hicaz - Sadettin Kaynak
Ayfer Er - Erkilet güzeli baglar bozuyor - Hicaz Türkü
Ayfer Er - Evlerinin önü handir yanar yüregim külhandir - Muhayyer Kürdi - Anonim


TSM-3-Ayfer Er...

Ayfer Er - Farig olmam mesreb-i rindaneden - Hüseyni - Yesari Asim Arsoy
Ayfer Er - Geçti bahar hazan erdi bu yerde - Bûselik - Fehmi Tokay
Ayfer Er - Gel seninle yarin serv-i revan - Haicazkar - Sâdullah Efendi
Ayfer Er - Gizli derdim kalbimdedir onu ancak bilen bilir - Ussâk - Ismail Hakki Nebiloglu
Ayfer Er - Gönlümü bir tifl-i dilbâz - Hicazkar - Tâhir Efendi
Ayfer Er - Gönlümün içindedir gözden irak sevdigim - Hicaz - Sadettin Kaynak
Ayfer Er - Gönül askinla gözyasi dökmekten usandi artik - Rast - Selahattin Inal
Ayfer Er - Göstermedi bir gün bana bu baht-i siyahim - Ussâk - Mahmut Celaleddin Pasa
Ayfer Er - Gözlerimden yaslar damlar her biri sel olup çaglar - Hicaz - Suat Yildirim
Ayfer Er - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde hepsi bana yabanci - Ussâk - Yildirim Gürses
Ayfer Er - Gül agaci degilem her gelene egilem - Rast - Necip Mirkelâmoglu
Ayfer Er - Gül yüzlülerin sevkine gel nûs edelim mey - Bayâti - Tab'î Mustafa Efendi
Ayfer Er - Gün be gün yasanan o hâtirayi unutup bos yere atmak olmaz ki - Hicaz - Avni Anil


TSM-4-Ayfer Er...

Ayfer Er - Hâb-gâh-i yâre girdim arz için ahvâlimi - Rast - Giriftzen Asim Bey
Ayfer Er - Hem seversin hem yanarsin hem yine âvâresin - Karcigar - Sâdi Hosses
Ayfer Er - Her sey buraya kadar istedigin yere git - Muhayyer Kürdî - Talât Er
Ayfer Er - Herseydi benim için bir candi bir nefesti - Segâh - Arif Sami Toker
Ayfer Er - Ilkbahara bekle beni demistin (Okyanus) - Kürdî - Talât Er
Ayfer Er - Kalbe dolan o ilk bakis unutulmaz unutulmaz - Nihâvend - Erol Sayan
Ayfer Er - Kalbim yaniyor her ne zaman ismini ansam - Hüzzâm - Talât Er
Ayfer Er - Kayboldum kaybolan yillar içinde - Hicaz - Metin Eryürek
Ayfer Er - Kimseyi böyle perîsân etme Allah'im yeter - Hicaz - Alâeddin Yavasça
Ayfer Er - Lâleler her yil açar bak mest-i nâz hep uykuda - Bûselik - Teoman Alpay
Ayfer Er - Mâni oluyor hâlimi takrire hicâbim - Hicazkar - Tatyos Efendi
Ayfer Er - Menekse gözler hülyâli - Ussâk - Yesari Asim Arsoy
Ayfer Er - Mest oldu gönül gözlerini gördügüm aksam - Karcigar - Serif Içli
Ayfer Er - Nâr-i firkat sûlepâs oldukça sînem dagliyor - Bayati - Mahmut Celâleddin Pasa
Ayfer Er - Ne günah etse açilmaz iki gönlün arasi - Hicaz - Alâeddin Yavasça
Ayfer Er - Ne semtten canim bu gelis - Bayâti - Kemânî Rizâ Efendi
Ayfer Er - Nerde o günler nerde yarim cânânim nerde - Hicaz - Alâeddin Yavasça



TSM-5-Ayfer Er...

Ayfer Er - Okyanus (Ilkbahara bekle beni demistin) - Kürdî - Talât Er
Ayfer Er - Sen yanimda olsan da ben hep sana hasretim - Kürdîli Hicazkâr - Talât Er
Ayfer Er - Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim - Kürdîli Hicazkâr - Baki Duyarlar
Ayfer Er - Seni benden alamazlar - Kürdîli Hicazkâr - Zeki Duygulu
Ayfer Er - Sesimde sarkisi askin figân olup gidiyor - Hüzzâm - Selâhattin Inal
Ayfer Er - Seviyorum desen de kanmam sözüne - Hicaz - Talât Er
Ayfer Er - Sevmiyorum seni artik gözlerimi geri ver - Hicaz - Avni Anil
Ayfer Er - Son askimi canlandiran en tatli emelsin - Hicazkar - Lem'î Atli
Ayfer Er - Tanburamin ince kivrak beli var - Karcigar - Sadettin Kaynak
Ayfer Er - Ümitsiz bir aska düstüm aglarim ben hâlime - Hicaz - Alâeddin Yavasça
Ayfer Er - Yalancidir hep aynalar gir kalbime gör kendini - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Pinar
Ayfer Er - Yitirmisim ben gülümü uçurmusum bülbülümü - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen
Ayfer Er - Zehretme hayâti bana cânânim - Acem Kürdî - Zeki Müren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë