Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

7 Oca 2011

Ahmet Üstün - Tas Plaklardan...Hotfile..



Ahmet Üstün - Avare.mp3
Ahmet Üstün - Baharda bu yıl.mp3
Ahmet Üstün - Bana aşkın şarabını.mp3
Ahmet Üstün - Bir güzel sevdim handan.mp3
Ahmet Üstün - Bitmez Tükenmez Bu Dert.mp3
Ahmet Üstün - Dün gece bir suhun benzime gittim.mp3
Ahmet Üstün - Eski Sevda.mp3
Ahmet Üstün - Ey güzel İstanbul.mp3
Ahmet Üstün - Gül kokulu saçların.mp3
Ahmet Üstün - Gurbete düşhtuğum günden beri.mp3
Ahmet Üstün - İlimon diktim taşa.mp3
Ahmet Üstün - Kalbim gibi.mp3
Ahmet Üstün - Ne sor bana.mp3
Ahmet Üstün - Saçların hayatımın neşesiyle örgülü.mp3
Ahmet Üstün - Şu Göğsüm yırtılıp baksan.mp3
Ahmet Üstün - Yaprakların göğsünde açan.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/689048818506229762b5e4
uploaded.to...
http://linksave.in/311694233506229aa1bb85
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë