Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

7 Oca 2011

Cesitli Sanatcilardan Tas Plak Serisi...4 Bölüm

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/13305720294f611c53a032b
Share-online...
http://linksave.in/10070731814f611cc32b614
rar sifresi - derya
Tas Plak Serisi - 1

A.B.Ataman - Anladim sevmeyeceksin
A.B.Ataman - Bir gülle benim gönlümü gülzara çevirsen
A.B.Ataman - Zamanla belki geçer
A.B.Ataman - Bir bir geçiyor sevgililer
Abdullah Yuce - Gul doldurdum
Abdullah Yuce - Leyla mi sevdim
Abdullah Yuce - Mapushane
Arif Sami Toker - Gam çekme güzel
Arif Sami Toker - Sevildim sanma cosup aldanma
Baki Çallioglu - Bagriyanik
Baki Çallioglu - Dudaklari nar kirmizi
Baki Çallioglu - Niçin kaçip gittin neden
Baki Çallioglu - Sensiz dünyamda hiçim
Behiye Aksoy - Doktorun hapi tik dedi kapi
Behiye Aksoy - Hançeri ebrusu saplandi
Behiye Aksoy - Kimseye etmem sikayet
Behiye Aksoy - Neyleyim köskü
Behiye Aksoy - Ümitsiz bir bekleyis
Behiye Aksoy - Zalim felek
Bekir Sitki Sezgin - Arzetmedigim yare mi kaldi (gazel)
Bekir Sitki Sezgin - Yine gurbet bu ne hasret
Belkis Yaman - Açilan bir gül gibi
Belkis Yaman - Unuttum seni
Bigali Mehmet - Aglayan kalbime baktim
Bigali Mehmet - Sevda bagi


Tas Plak Serisi - 2

Esma Engin - Sevda öyle müskül ki
Esma Engin - Yetmiyor mu çektigim acilar
Hafiz Sami Bey - Dil ates
Hafiz Sami Bey - Gazel
Handan Kara - Akasyalar açarken
Handan Kara - Kederden mi neden bilmem
Hasan Özçivi - Hasta düstüm
Hasan Özçivi - Yar hasretin
Hazim Körmükcü - Yildiz
Inci Çayirli - Anladim sevmiyeceksin
Inci Çayirli - Yalniz birakip gitme
Izak Algazi Efendi - Gül hazin sümbül perisan
Izak Algazi Efendi - Kaldi atesler içinde
Karakas Efendi - Mecnun oldum
M.N.Selcuk - Cikar yucelerden haber sorarim
M.N.Selçuk - Batarken ufukta
M.N.Selçuk - Leyla
M.N.Selçuk - Sarardim ben
M.N.Selçuk - Sari kurdelem
Mahir Bey - Bahriyeli
Mualla Gökcay - Bir kus uçmaz
Müzehher Güyer - Canan bilirim sen beni
Müzehher Güyer - Hazana döndü
Perihan Altindag - Gurbet elde
Perihan Altindag - Neyleyim neyleyim



Tas Plak Serisi - 3

Radife Ertem - Arabaya tas koydum
Radife Ertem - Mavili
Sabite Tur Gülerman - Gel ey denizin nazli kizi
Saime Sinan - Hançeri askinla
Saime Sinan - Karardi mehtabim
Sevim Tanürek - Kalemi al
Sevim Tanürek - Yine Askinla
Suzan Bizimer - Perisan saçlarin
Suzan Bizimer - Yillarca yazik
Suzan Yakar - Boyaci
Suzan Yakar - Çarsiya vardim
Süheyla Pasenler - Dagdadir
Süheyla Pasenler - Gel Sahinim
S.Adanali - Mende mecnun
Sükran Özer Doruk - Aski Çekenler
Sükran Özer Doruk - Bahar geldi bülbül öttü
Udi Hirant - mehtaba sordum
Yesari Asim Arsoy - Atesli kollarda
Yesari Asim Arsoy - Geliver



Tas Plak Serisi - 4

Baki Çallioglu - Manolyam
Baki Çallioglu - Nuran Nuran
Coskun Erdem - Çapkin gönüller
Coskun Erdem - Maziyi unutma
Gönül Yazar - Kelebegim
Gönül Yazar - Kimbilir
Gönül Yazar - Prozit
Hafiz Kemal - Feryad ediyor
Hafiz Yasar - Lebi renginine
Hafiz Yasar - Zevkim emelim
Mahmure Handan - Darilan sevgi
Mahmure Senses - Sekerim
Mahmut Bey - Neva gazel
Mahmut Bey - Veremli kiz
Mediha Demirkiran - Ayva çiçek açmis
Mediha Demirkiran - Kaçsam birakip
Mediha Demirkiran - Odasina girdim
Mediha Demirkiran - Yalancisin
Mustafa Sagyasar - Ask denen bir kustu
Mustafa Sagyasar - Bende ask tükendi
Münib Utandi - Ayri düstüm sevgilimden
Münib Utandi - Ömrümce o saf askini
Müzeyyen sermet Hanim - Gözlerin güzel ela
Necmi Riza Ahiskan - Ok gibi hublar
Nesrin Sipahi - Aysem
Nesrin Sipahi - Emirgan
Sadiye Içli - Söyle ruhum
Sevim Tanürek - Ceviz oynamaya geldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë