Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

26 Ara 2011

TRT Arsiv Serisi 114 - Ümit Tokcan - Solo Albümler Serisi 2010









TRT Arsiv Serisi - Degirmenin Bendine.mp3
TRT Arsiv Serisi - Kullar Olam Seni Doguran Anaya.mp3
TRT Arsiv Serisi - Üryan Geldim Gine Üryan Giderim (UH).mp3
TRT Arsiv Serisi - Yaylalar Içinde Erzurum Yayla.mp3
TRT Arsiv Serisi - Hekimoglu Derler Benim Aslima.mp3
TRT Arsiv Serisi - Oy Bir Sigara Ver Bana.mp3
TRT Arsiv Serisi - Aksamdan mi Geçtin Kayalik Özü (Bozlak).mp3
TRT Arsiv Serisi - Yesil Ayna Takindin mi Beline.mp3
TRT Arsiv Serisi - Uzun Kavak Ne Uzarsin Boyuna.mp3
TRT Arsiv Serisi - Metelik (Kolbasti Oyun Havasi).mp3
TRT Arsiv Serisi - Ben Bir Garip Bülbül Idim Sarpa Tünedim (Ova Garibi).mp3
TRT Arsiv Serisi - Giresunun Evleri.mp3
TRT Arsiv Serisi - Ordunun Dereleri.mp3
TRT Arsiv Serisi - Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete (Bozlak).mp3
TRT Arsiv Serisi - Çalin Davullari Çaydan Asagiya .mp3
TRT Arsiv Serisi - Bulut Bulut Üstüne.mp3
TRT Arsiv Serisi - Yaylanin Çimenine.mp3
TRT Arsiv Serisi - Çavuslu Diye Diye.mp3

Sanatci: TRT Arsiv Serisi
Albüm Adi: 114 / Ümit Tokcan - Solo Albümler Serisi
Albüm Tarzi: Türk Halk
Albüm Dili: Türkçe
Yapim Sirketi: TRT
Kalite: 192 KBits
Yayinlanma: 08/12/2010

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/5335600534ef8f68317f42
rar sifresi - derya

1 yorum:

ë