Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

26 Ara 2011

TRT Arsiv Serisi 40 - Zülküf Altan - Harput - Elazig Uzun Havalari (2010)

TRT Arsiv Serisi 40 - Zülküf Altan - Harput - Elazig Uzun Havalari (2010)




TRT Arsiv Serisi - Geldi Geçti (Kürdi Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Al Yanaktan (Varsak Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Uyan Yar (Kesik Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Ne Mestim (Besiri Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Bülbül Güle mi Geldin
TRT Arsiv Serisi - Ben Sehid-i Badeyem Dostlar Demim Yad Eyleyin (Divan)
TRT Arsiv Serisi - Merhem Koyup Onarma (Ibrahimi Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Yara Benden (Elezber Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Felek Hançerini Eylemis Çengel (Tecnis Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Kement Attim Dala Ben (Muhalif Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Ey Dil Ne Durursun Demidir Basla Figana (Müstezat)
TRT Arsiv Serisi - Yar Yar Oldum Yad Oldum (Bagriyanik Hoyrat)
TRT Arsiv Serisi - Yüksek Kayadir Gönül (Ölüm Hoyrati)
TRT Arsiv Serisi - Bir Gül Için Bülbül Giymis Karalar (Harput Mayasi)
TRT Arsiv Serisi - Sana Dil Verdim Ise (Hüseyni Gazel)
TRT Arsiv Serisi - Gamze Deler (Sirvan Hoyrati)

Sanatci: TRT Arsiv Serisi
Albüm Adi: Zülküf Altan / Harput - Elazig Uzunhavalari
Albüm Tarzi: Türk Sanat
Albüm Dili: Türkçe
Yapim Sirketi: Ulus Müzik
Kalite: 320 KBits
Yayinlanma: 02/03/2010

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/11975347054ef87ba9bb07d
rar sifresi - derya

1 yorum:

ë