Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

17 Nis 2012

Aydan Kaya - Adim Adim (2012)

6693153_aydan_kaya___adm_a.jpg 6693152_aydan_kaya___adm_a.jpg

1. Çira
Söz & Müzik Soner Sarikabadayi
2. Öyle Çok Sevdim Ki
Söz Ayla Çelik MüzikNikos Makropoulos
3. Armagan Olsun
Söz Seydag Hazir MüzikFettah Can
4. Zalim
Söz Sezen Aksu MüzikBayaty
5. Hüzünle Bulusma
Söz & Müzik Ceyda Pirali
6. Footsteps feat. Chris De Burgh
Söz Chris De Burgh & Aydan Kaya
7. Avuçlarim Kaniyor
Söz & Müzik Ercan Saatçi
8. Ask Çikmazi
Söz Özgür Gökberi Müzik Nader Nour
9. Prototip
Söz Deniz Erten Müzik Özgür Buldum & Deniz Erten
10. Adim Adim
Söz Aydan Kaya Müzik Chris De Burgh

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

share-online Linkine tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Share-online...
http://linksave.in/15120690664f8d9218ef553
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë