Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

19 Nis 2012

Canel - Guz Yangini-Sevda Turkuleri (2 CD) (2012)

6759761_canel___guz_yangini_.jpg 6759762_canel___guz_yangini_.jpg

Canel - CD-1 - Güz Yangini

1. Gidiyorum Ben Bu Sehirden
Söz & Müzik: Canel
2. Erenler Dergahi
Söz & Müzik: Canel
3. Gülümse Bana
Söz & Müzik: Canel
4. Yilan Yarasi
Söz & Müzik: Canel
5. Magrur Kent
Söz & Müzik: Canel
6. Sen Benim Kaderimsin
Söz & Müzik: Canel
7. Bir Gülün Gururu
Söz & Müzik: Canel
8. Dag Yangini Sevdam
Söz & Müzik: Canel
9. Gel Yarim Ol
Söz & Müzik: Canel
10. Ihanetin Romani
Söz & Müzik: Canel
11. Karanfil Kokulu Geceler
Söz & Müzik: Canel
12. Bülbül Figani
Söz & Müzik: Canel
13. Yakamoz Hüznü
Söz & Müzik: Canel


Canel - CD-2 - Sevda Türküleri...

1. Deniz Üstü Köpürür
Söz & Müzik: Anonim
2. Bahar Geldi Güller Açti
Söz & Müzik: Anonim
3. Odam Kireç Tutmuyor
Söz & Müzik: Anonim
4. Pencereden Bir Tas Geldi
Söz & Müzik: Anonim
5. Beni Görüp Yüz Çevirme
Söz & Müzik: Nuri Üstünses
6. Hastane Önünde Incir Agaci
Söz & Müzik: Anonim
7. Yüksek Yüksek Tepelere
Söz & Müzik: Anonim
8. Sarardim Ben Sarardim
Söz & Müzik: Anonim
9. Eledim Eledim
Söz & Müzik: Anonim
10. Ne Feryad Edersin
Söz & Müzik: Anonim

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

share-online Linkine tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Share-online...
http://linksave.in/16834992234f9081c718a89
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë