Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

22 Nis 2012

En Güzel 81 Türkçe Düet Sarki 2012

Aşkın Nur Rengi&Rafet El Roman - Peşimdeyim.mp3
Aşkın Nur Yengi & Harun Kolçak - Benimsin.mp3
Aslı Hünel & Doğuş - Dönemem.mp3
Asuman Krause&Hakan Altun - İstifa.mp3
Baha&Sema - İhanet.mp3
Bendeniz & Volkan Akyol - Gül Bahçesi.mp3
Bendeniz&Harun Kolçak - Biri Var.mp3
Candan Erçetin&Ceza - Bu Şehir.mp3
Cankan&İsmail Y.K - Yar Yar.mp3
Cansu Koç&Murat Göğebakan - Kendim Ettim Kendim Buldum.mp3
Cem Adrian&Denizhan - Yağmur.mp3
Cem Adrian&Umay Umay - Bana Özel.mp3
Ceza & Sezen Aksu - Gelsin Hayat Bildiği Gibi.mp3
Deniz Seki & Hüsnü Şenlendirici - Adaletsiz Seçim.mp3
Ebru Gundes & Ömer Durak - Dön Ne Olur.mp3
Ebru Gündeş & Yılmaz Erdoğan - Sen Beni Sevmekten Gidince.mp3
Ebru Gündeş&Yılmaz Erdoğan - Sevmekten Gidince.mp3
Eda & Metin Özülkü - Aramadın Aylardır.mp3
Eda&Metin Özülkü - Seninle Olmak Varya.mp3
Emirkan & Demet Akalın - Sevgililer Günü.mp3
Emre Kaya &  Yıldız Tilbe - Git.mp3
Enbe Orkestrası & Mustafa Ceceli - Unutamam.MP3
Faruk K&Niran Ünsal - Korkak.mp3
Ferhat Tunç & Kıvırcık Ali - Oğul.mp3
Funda Arar&Ferhat Göçer - Yalnızlık Senfonisi.mp3
Gripin & Pamela Spence  - Zor Geliyor.mp3
Gripin&Emre Aydın - Sensiz Istanbul'a Düşmanım.mp3
Grup Hepsi&Sezen Aksu - Tempo.mp3
Gülay&Cem Okan - Yine De Söyle.mp3
Gülay&Nefret - Cesaretin Varmı Aşka.mp3
Gülben Ergen & Nihat Odabaşı - Yalnızlık.mp3
Günce&Fatih Erkoç - Biliyordum.mp3
Gürkan&Güllü- Sana Söz Verdim Aşkım.mp3
Gürol-Hürol&Niran Ünsal-Ne Güzel Zamanlardı.mp3
Hakan Altun&İzel - Köle Gibi.mp3
Hande Yener & Ali Seval - Ne Rüyası.mp3
Harun Kolçak & Bendeniz - Elimde Değil.mp3
Harun Kolçak & Bendeniz - Korkuyorum.mp3
Hayki & Yas - Nolur Evet De .mp3
Hilal Cebeci&Doğuş - Üzülürsün.MP3
İntizar&Muhammed Ali - Sonbahar.mp3
İzel&Ercan - Sen Benimdin.mp3
Kazım Koyuncu & Şevval Sam - Gelevera Deresi.mp3
Kazım Koyuncu & Umay Umay - Kalbim Acıdı.mp3
Kibariye & Tarkan - Gülümse Kaderine.mp3
Manga&Göksel - Dursun Zaman.mp3
Metin Özülkü & İclal Aydın - Unutulmuş Muydum.MP3
Meyra & Burak Kut - Karar Bize Ait.mp3
Mikael & Demet Tuncer - Söylemeyin.mp3
Mozole MiracH & Sitem DepresiF - Sitemin Duan Olsun.mp3
Murat Kurşun&Ceylan - Kirve.mp3
Murat Kurşun&Seniha - İyi ki Varsın.mp3
Mustafa Sandal&Natalia - Hatırla Beni.MP3
Mutaf&Gülay - Hüküm.MP3
Nazan Öncel & Tarkan - Nereye Böyle.mp3
Nil Karaibrahimgil&Ayben - Peri.mp3
Ogün Sanlısoy & Şebnem Ferah - Bir Ben.mp3
Oya&Bora - Sensiz Olmaz.mp3
Özge Fışkın & Levent Yüksel - Unutulurmuş.mp3
Petek Dinçöz & Kutsi - Kördüğüm.mp3
Rafet El Roman&Burcu Güneş - Son Mektup.mp3
Sagopa Kajmer& Ceza - Neyim Var Ki.mp3
Sahrud & Seyduna - Sen Hic Mi Bahar Görmedin.mp3
Şebnem Ferah & Apocalyptica - Perdeler.mp3
Seden Gürel & Keremcem - Aşk Herşeye Değer.Mp3
Seden Gürel & Keremcem - Güzel Gözlü.mp3
Seden Gürel & Keremcem - Küçük Bir Aşk Masalı.mp3
Seden Gürel&Keremcem - Güzel Gözlüm.mp3
Serdar Ortaç & Hadise - Düşman.mp3
Serdar Ortaç & Sultana - Ayrı Gitme.mp3
Sezen Aksu & Ata Demirer - Garanticisin.mp3
Sezen Aksu & Özdemir Erdoğan  - Küçüğüm.mp3
Sibel Can & Orhan Gencebay - Severek Ayrılalım.mp3
Tan & İzel - Söyleme.mp3
Teoman&Şebnem Ferah - Mevsim Sonbahar.mp3
Yıldız Tilbe & Uğur Aslan - Yıldız Gözlüm.mp3
Yıldız Tilbe&Deniz Erdoğan - Hani Gitmesen Diyorum.mp3
Yusuf Hayaloglu & Özcan Deniz - Neylersin.mp3
Zakkum & Teoman - Zehri Zakkum.mp3
Zerrin Özer & Kerim Tekin - Kar Beyazdir Ölüm.mp3
Zülfü Livaneli & Sezen Aksu- Sürgün.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

share-online Linkine tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Share-online...
http://linksave.in/11425636794f941032ba253
rar sifresi - derya

1 yorum:

ë