Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Nis 2012

Harun Kolçak - Yeniden Doguyorum (2012)

7030447_harun_kolcak_yeniden.jpg 7030448_harun_kolcak_yeniden.jpg

1. Yeniden Doguyorum
Söz: Harun Kolçak, Müzik: Garo Mafyan
2. Vurgun
Söz- Müzik: Harun Kolçak
3. Kaybetmem
Söz- Müzik: Harun Kolçak
4. Ben Ölmeden Önce
Söz- Müzik: Fatih Erdemci
5. Vazgeçilemez
Söz: Furkan Isildar, Harun Kolçak, Müzik: Harun Kolçak
6. Bahanem Yok
Söz- Müzik: Mert Ekren
7. Asik Oluyorsun
Söz- Müzik: Harun Kolçak
8. Anladim
Söz- Müzik: Harun Kolçak
9. Biliyorum
Söz- Müzik: Harun Kolçak
10. Bir Gece
Söz: Aysel Gürel, Müzik: Harun Kolçak

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Share-online...
http://linksave.in/19436750924f9b0a2e92528
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë