Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

21 May 2012

Mithat Körler - Beni Sensiz Birakma (2012) Pop Müzik


8331416_mithat_korler___beni.jpg

01.Mithat Körler - Beni Sensiz Birakma.mp3
02.Mithat Körler - Ölmek Var Dönmek Yok.mp3
03.Mithat Körler - Dokunulmazimsin Benim.mp3
04.Mithat Körler - Ben Varim.mp3
05.Mithat Körler - Böyle Bir Kara Sevda.mp3
06.Mithat Körler - Fikrimin Ince Gülü.mp3
07.Mithat Körler - Ask Yalanmis.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..


Share-online...
http://linksave.in/1430481724fbaaf037f6fb
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë