Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

23 May 2012

Onay Sahin - Horon Düzü (2012) Türkü & THM

8559490_onay_sahin___horon_d.jpg 8559488_onay_sahin___horon_d.jpg

1. Bir Kiz Var Nisan Eden
2. Gittim Fadimelere
3. Ayrildim Çaykara'dan
4. Araladim Perdeyi
5. Nazmiye'm (Bir Türkü Deyecegum)
6. Zannetme Evlenmisim
7. Düstüm Hastaneye
8. Çal Bana Bir Kemençe
9. Tulum
10. Besik Düzü Agasar (Horon)

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Share-online...
http://linksave.in/14950377894fbd560140110
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë