Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

18 Mar 2013

Zara - 22 Full ALbüm...

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/401660309514658d758fe2
uploaded.to...
http://linksave.in/14390664375146593eacbb2
Rar sifresi - derya

1-Zara - Bulbul-i  Seyda 2005...
16346666_zara-blbl-i-seyda.jpg
16346667_zara-blbl-i-seyda-1.jpg
16346669_zara-blbl-i-seyda-2.jpg
16346670_zara-blbl-i-seyda-3.jpg
Zara - A- Ah Bi-Mekanim - B-Salik Meratip Kateder
Zara - A- Askim ILe Asiklar - B- Guzel Asik Cevrimizi
Zara - A- Bulbul Kasidesi - B-Dinle Sozumu Sana Direm
Zara - A- Daglar Ile Taslar Ile - B- Omrun Bitirmis Viranemiyem
Zara - Ah Nice Bir Uyursun
Zara - A-Tekbir- B- Salat-I Ummiye
Zara - Can Ellerinden Gelmisem
Zara - Dolap Nicin Inilersi
Zara - Erler Demine Destur Alalim
Zara - Gul Yuzunu Ruyamizda
Zara - Segah Tezkir- Ussak Esma Zikri
Zara - Uyan Ey Gozlerim Gafletten Uyan


2-Zara - Avuntu 1988...
16346657_zara-avuntu.jpg
16346659_zara-avuntu-1.jpg
Zara - Avuntu - Ötme Bülbül
Zara - Anadolu
Zara - Armut Agaci
Zara - Bir Tipiye Yakalandim
Zara - Bir Tipiye Yakalandim
Zara - Degmen Benim Gamli Yasli Gönlüme
Zara - Dostum Dostum
Zara - Eklemedir Koca Konak
Zara - Gel He Bele
Zara - Kesik Cayir
Zara - Kesil Çayir
Zara - Kizil Kaya
Zara - Sebebini Bileyim
Zara - Sad Olup Gülmedim
Zara - Türküler Susmaz
Zara - Yeni Hamamin Üstüyem


3-Zara - Boyut 2000...
16346661_zara-boyut-2000.jpg
16346662_zara-boyut-2000-1.jpg
16346663_zara-boyut.jpg
16346664_zara-boyut-1.jpg
16346665_zara-boyut-1-kaset.jpg
Zara - Ah Hamamci
Zara - Basimda Altin Tacim
Zara - Bu Gece
Zara - Bulut Gelir
Zara - Ceyran
Zara - Gele Gele Geldik
Zara - Hasretinden Yandi Gönlüm
Zara - Havalanma Telli Durnam
Zara - Kütahyanin Pinarlari
Zara - Ova Garibi
Zara - Oy Çalamadum Gitti
Zara - Sir Dügümlü Ahimda
Zara - Söylenir Gezersin
Zara - Tin Tin
Zara - Yunus
Zara - Zeytinyagli


4-Zara - Cesitli...

Zara - Agit.mp3
Zara - Beyaz Giyme Toz Olur.mp3
Zara - Degme Felek.mp3
Zara - Ordunun Dereleri.mp3
Zara - SariYazma.mp3
Zara - Sarmasik Gulleri.mp3
Zara - Sille.mp3
Zara - Yapragin Kaderi.mp3


5-Zara - Miras...

Zara -  Çitirim.mp3
Zara -  Dayan.mp3
Zara -  Deli Gönlüme.mp3
Zara -  Kara.mp3
Zara -  Miras.mp3
Zara -  Palavra.mp3
Zara -  Sik Sik.mp3
Zara -  Söyleyemedim.mp3
Zara -  Sus Aglama.mp3
Zara -  Yalanci.mp3


6-Zara - Misafir 2002...
16346674_zara-misafir.jpg
16346675_zara-misafir-1.jpg
Zara - Bulut Bulut Üstüne
Zara - DIvane Asik
Zara - ElIf DedIm
Zara - Ey SevdIgIm
Zara - Gurbet Elde BIr Hal GeldI Basima
Zara - Gurbet Türküsü (Ah Su Eller)
Zara - HakIkat BIr GIzlI Sirdir
Zara - Hayal Kurdum
Zara - KalenIn DIbInde Tas Ben Olaydim
Zara - Köprüden GeçtI GelIn
Zara - MIsafIr-Uzun INce BIr Yoldayim
Zara - Sen Olasin Ürgüp (CemalIm)


7-Zara(Nesecik) - Canim Askerim...
16346684_zara-nesecik-canim-askerim.jpg
16346685_zara-nesecik-canim-askerim-kaset.jpg
Zara(Nesecik) - Aci Gerçekler
Zara(Nesecik) - Agla Sevgilim
Zara(Nesecik) - Anam Anam
Zara(Nesecik) - Arada Bir
Zara(Nesecik) - Canim Askerim
Zara(Nesecik) - Çilekes
Zara(Nesecik) - Düstüm Gel
Zara(Nesecik) - Geçen Yil
Zara(Nesecik) - Gurbet (Sabret Sevgilim)
Zara(Nesecik) - Gurbet
Zara(Nesecik) - Sevdigim
Zara(Nesecik) - Yemen Yolu


8-Zara(Nesecik) - Eyvahlar Olsun...
16346687_zara-nesecik-eyvahlar-olsun.jpg
Zara(Nesecik) - Bekledimde Ne Oldu
Zara(Nesecik) - Dereler
Zara(Nesecik) - Dertli Dertli
Zara(Nesecik) - Eyvahlar Olsun
Zara(Nesecik) - Gordugun Gibi
Zara(Nesecik) - Gozum Kor Olsun
Zara(Nesecik) - Kavak Dibi
Zara(Nesecik) - Kim Ne Bilir
Zara(Nesecik) - Mecnunun Oldum
Zara(Nesecik) - Nikahli Olalim
Zara(Nesecik) - O Gunden Sonra
Zara(Nesecik) - Sen Affetsen Ben Affetmem
Zara(Nesecik) - Seni Vicdanin Affetsin
Zara(Nesecik) - Sevda Gozlum


9-Zara - Özlenenler( Türk Film Müzikleri)\Özlenenler Cd 1...
[url=http://www.pixhost.org/show/2220/16346678_zara-zlenenler-3.jpg][img]http://t4.pixhost.org/thumbs/2220/16346678_zara-zlenenler-3.jpg[/img][/url]
16346676_zara-zlenenler-1.jpg
Zara - Bakisi Çagirir Beni Uzaktan
Zara - Bakmiyor Çesmi Siyah
Zara - Bir Bahar Aksami
Zara - Bir Rüzgardir Gelir Geçer Sanmistim
Zara - Dilsad Olacak Diye
Zara - Ettigin Cevri Bile Kendime Nimet Bilirim
Zara - Gönlümün IÇindedir
Zara - Güller Arasinda Seni Bensiz Gören Olmus
Zara - INan Ki Kimse Bana
Zara - Ömrüm Seni Sevmekle Nihayet Bulacaktir
Zara - Sebep Sensin IHtilale
Zara - Söyleyemem Derdimi Kimseye
Zara - Su Gögsüm Yirtilip Baksan
Zara - Unutmadim Seni Ben
Zara - Unutturamaz Seni Hiçbirsey


10-Zara - Özlenenler( Türk Film Müzikleri)\Özlenenler Cd - 2 ...
16346677_zara-zlenenler-2.jpg
Zara - Bos Kalan Çerçeve
Zara - Buruk Aci
Zara - Damarimda Kanimsin
Zara - Dönsende Artik Seveme
Zara - Kalbi Kirik Serseri
Zara - Kederli Günlerimde
Zara - Nisan Yagmuru
Zara - Ömrümce Hep Adim Adim
Zara - Sarmasik Gülleri
Zara - Sen Bensiz Ben Sensiz
Zara - Senede Birgün
Zara - Sensiz Olmuyor


11-Zara - Sevdim Seni[2oo7]...

Zara - Baharda Kuslar Gibi
Zara - Beni Unutma
Zara - Haydi Ugurla
Zara - Sevdim Seni
Zara - Tek Basina
Zara - Tükenecegiz


12-Zara - Türküler Susmaz...

Zara - Nasil edeyim
Zara - Suçum neyse
Zara - Türküler susmaz
Zara - Yildizsiz bir gece
Zara - Aman Desinler Desinler
Zara - Ergen Olanin dostuyum
Zara - Bir Bahti kara U.H
Zara - Kizil Kaya


13/1-Zara - Zamani Geldi - Cd - 1 - 2005...
16346679_zara-zamani-geldi.jpg
16346680_zara-zamani-geldi-1.jpg
Zara - Atli Karinca
Zara - Baharda Kuslar Gibi
Zara - Beni Unutma
Zara - Deniz Ve Mehtap
Zara - Hasret
Zara - Haydi Ugurla
Zara - Sen Istedin
Zara - Sevdim Seni
Zara - Tek Basina
Zara - Tükenecegiz
Zara - Without You
Zara - Yalnizlar Rihtimi



13/2-Zara - Zamani Geldi - Cd - 2 - 2005...

Zara - Ah Istanbul
Zara - Aman Dayler
Zara - Avsar Bozlagi
Zara - Ben Bir Yakup Idim
Zara - Derdimi Dökersem
Zara - Kaladan Kalaya Sahin Uçurdum
Zara - Kircali Ali
Zara - Kirklar Semahi
Zara - Kirmizi Bugday
Zara - Kizim Diyor
Zara - Mapushane Içinde
Zara - Nem Alacak Felek Benim
Zara - Payton Geldi
Zara - Potbori
Zara - Potpori
Zara - Yandi Bagrim
Zara - Zamani Geldi


14-Zara(Nesecik) - Acimasiz Dünya...
16346681_zara-nesecik-acimasiz-dnya.jpg
Zara(Nesecik) - Acimasiz Dünya
Zara(Nesecik) - Asker Yolu Beklerim
Zara(Nesecik) - Ayrilik Kolay Degil
Zara(Nesecik) - Gurbette Ömrüm Gececek
Zara(Nesecik) - Günün Birinde
Zara(Nesecik) - Hastane Önünde Incir Agaci
Zara(Nesecik) - Kar Tanesi
Zara(Nesecik) - Nisan Yagmuru
Zara(Nesecik) - Terk Etmek Ne Kadar Kolay
Zara(Nesecik) - Yeniden Dogabilsem


15-Zara(Nesecik) - Cek Kara Tren...
16346686_zara-nesecik-cek-kara-tren.jpg
Zara(Nesecik) - Alin Yazim
Zara(Nesecik) - Anam
Zara(Nesecik) - Aya Sordum
Zara(Nesecik) - Cek Kara Tren
Zara(Nesecik) - Dunya Duzenini Bozmus
Zara(Nesecik) - Istanbul Sokaklari
Zara(Nesecik) - Kalpsiz
Zara(Nesecik) - Mapushane
Zara(Nesecik) - Sebebi Sensin
Zara(Nesecik) - Sen Sen
Zara(Nesecik) - Sen Yoksan Eger
Zara(Nesecik) - Vazgectim Senden


16-Zara(Nesecik) - Gurbet&Agla Sevgilim...
16346688_zara-nesecik-gurbet-agla-sevgilim.jpg
Nesecik - Adana Kizlari
Nesecik - Agla Sevgilim
Nesecik - Dersini Almista
Nesecik - Dost Varmi Ki
Nesecik - Garipsin
Nesecik - Girme Kalbime
Nesecik - Gitme
Nesecik - Gurbet
Nesecik - Nesem
Nesecik - Seninle
Nesecik - Yeter


17-Zara(Nesecik) - Taptigim Allah Sevdigim Sensin ...
16346689_zara-nesecik-taptm-allah-sevdiim-sensin.jpg
16346690_zara-nesecik-taptm-allah-sevdiim-sensin0.jpg
Zara(Nesecik) - Allah Allah
Zara(Nesecik) - Beceremedim
Zara(Nesecik) - Beni Sen Kurtar Allahim
Zara(Nesecik) - Girme Kalbime
Zara(Nesecik) - Gitme
Zara(Nesecik) - Muhabbet
Zara(Nesecik) - Seninle
Zara(Nesecik) - Sevgilim Ol
Zara(Nesecik) - Taptigim Allah Sevdigim Sensin
Zara(Nesecik) - Yaram Sara
Zara(Nesecik) - Yeter Artik Yeter


18-Zara(Nesecik) - Yasamak Bu Degil...
16346683_zara-nesecik-yasamak-bu-degil-1.jpg
16346682_zara-nesecik-yasamak-bu-degil.jpg
Zara(Nesecik) - Elveda Mutluluklar
Zara(Nesecik) - Geceler Yarim Oldu
Zara(Nesecik) - Helal Et Hakkini
Zara(Nesecik) - Kadersiz
Zara(Nesecik) - Karsiliksiz Sevenlere
Zara(Nesecik) - Sevda Yuklu Kervanlar
Zara(Nesecik) - Söz Veriyorum
Zara(Nesecik) - Unutursun Diye
Zara(Nesecik) - Yasamak Bu Degil
Zara(Nesecik) - Yollar Seni


19-Can Atilla & Zara - Leyla ile Mecnun - Single 2013...
16346653_can-atilla-zara-leyla-ile-mecnun.jpg
16346654_can-atilla-zara-leyla-ile-mecnun-1.jpg
01. Leyla ile Mecnun.mp3


20-Zara - Bahar 2008...
16346660_zara-bahar.jpg
Zara - 01.Tez Gel Yarim.mp3
Zara - 02.Derde Düstüm.mp3
Zara - 03.Be Vefasiz.mp3
Zara - 04.Yalelli.mp3
Zara - 05.Ask Bir Izdirap.mp3
Zara - 06.Artik Sana Elveda.mp3
Zara - 07.Yare Söyleme (U.H).mp3
Zara - 08.Sunam.mp3
Zara - 09.Son Fasil.mp3
Zara - 10.Atim Arap.mp3
Zara - 11.Havada Durna Sesi.mp3
Zara - 12.Gova Gova.mp3
Zara - 13.Seyran.mp3
Zara - 14.Bir Incecik.mp3
Zara - 15.Ömrün Payizinda.mp3
Zara - 16.Isteyirem Görem Seni.mp3


21-Zara - Hazine 2011...
16346671_zara-hazine-2011.jpg
Zara - 01- Açma Yaram Derindedir.mp3
Zara - 02- Asan Bilir Karli Dagin Ardini.mp3
Zara - 03- Seher Vakti Çaldim Yarin Kapisini.mp3
Zara - 04- Ali Misin Sen.mp3
Zara - 05- Baba Bugün (U.H).mp3
Zara - 06- Bahçede Yesil Çinar.mp3
Zara - 07- Burasi Adiyaman.mp3
Zara - 08- Kirmizi Gül.mp3
Zara - 09- Pismanlik Yok.mp3
Zara - 10- Bari Sen.mp3
Zara - 11- Son Hiçkirik.mp3
Zara - 12- Sana Olsaydi.mp3


22-Zara ~ Istanbul Flamenko 5`lisi (2012)...
16346672_zara-stanbul-flamenko-5-lisi.jpg
16346673_zara-stanbul-flamenko-5-lisi-1.jpg
Ramo
Anonim
Adaletin Bu mu Dünya
Söz & Beste Ali Ercan
Gel Ey Seher
Söz Fikret Goca Müzik Polad Bülbüloglu
Leylim Ley
Söz Sabhattin Ali Beste Ömer Zülfü Livaneli
Çesmi Siyahim
Söz & Müzik Asik Mahzuni Serif
Ben Bir Anayim
Söz Zara Müzik IstanbulFlamenko5'lisi
Bahçe Duvarindan Astim
Söz Neset Ertas Beste Muharrem Ertas
Su Karsiki Dagda
Anonim
Eski Evin Mertegi
Anonim
Igdir'in Al Almasi
Anonim
Portakal Çiçegi (Enstrümantal)
Beste IstanbulFlamenko5'lisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë