Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

28 Şub 2010

Suat Sayin Albümleri - 24 Full album...,

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/13667036524b8ac461e0ac9
rar sifresi - derya








1-Suat Sayin - Altin Sesler 6 - Yarali Kus

Suat Sayin - 01 - Ne Dostum Ne Dusmanim.mp3
Suat Sayin - 03 - Bu Sonu Sen Istedin.mp3
Suat Sayin - 04 - Ayrilik Ruzgari.mp3
Suat Sayin - 05 - Artik Yakami Birak.mp3
Suat Sayin - 07 - Senin Umurunda Mi.mp3
Suat Sayin - 08 - Dunya Budur.mp3
Suat Sayin - 09 - Yarali Kus.mp3
Suat Sayin - 10 - Gurbet Yollari.mp3
Suat Sayin -  02 - Isyanim Sana DegilL.mp3
Suat Sayin -  06 - Kohne Meyhane.mp3


2-Suat Sayin - Arabesk Secmeler

Suat Sayin - Aglamayan ne bilir.mp3              
Suat Sayin - Aksam olur gizli gizli aglarim.mp3  
Suat Sayin - Anladim ki daha.mp3                 
Suat Sayin - Arabaci.mp3                         
Suat Sayin - Ekmek Parasi.mp3                    
Suat Sayin - Felek Kursunu.mp3                   
Suat Sayin - Gunduzum Seninle.mp3                
Suat Sayin - Hatirla aksamlari.mp3               
Suat Sayin - Isyan.mp3                           
Suat Sayin - Kac gece pencerede.mp3              
Suat Sayin - Kader utansin.mp3                   
Suat Sayin - Nazar.mp3                           
Suat Sayin - Sevmek Benimde Hakkim.mp3            Suat Sayin - Teselli ariyorum.mp3 


3-Suat Sayin - Aska Paydos

Suat Sayin - Arap Saz Semaisi.mp3             
Suat Sayin - Ask Bekliyor.mp3                 
Suat Sayin - Aska Paydos.mp3                  
Suat Sayin - Dile Benden Ne Dilersen.mp3      
Suat Sayin - Dunya Guzelim.mp3                
Suat Sayin - Eskilerden Kac Kisi Kaldik.mp3   
Suat Sayin - Her Derdin Sonu Vardir.mp3       
Suat Sayin - Hicaz Dolap.mp3                  
Suat Sayin - Istanbulun Her Tarafi.mp3        
Suat Sayin - Nasibim Yok Artik.mp3            
Suat Sayin - Sakin Unutma.mp3                 
Suat Sayin - Sana Ugurlar Ola.mp3             
Suat Sayin - Sevda O Bir Peridir.mp3          
Suat Sayin - Sevmek Ne Guzel Sey.mp3          
Suat Sayin - Taksim-Garip Kusun Yuvasini.mp3


4-Suat Sayin - Bitmeyen Çile



Suat Sayin - 01 - Aglamayan Ne Bilir.mp3
Suat Sayin - 02 - Ayrilik Bulutlari.mp3
Suat Sayin - 03 - Aksamlari Hatirla.mp3
Suat Sayin - 04 - Dert Kervani (45 lik Plak.mp3
Suat Sayin - 05 - Sevmek Benimde Hakkim.mp3
Suat Sayin - 06 - Birgün Sende Oleceksin.mp3
Suat Sayin - 07 - Ekmek Parasi.mp3
Suat Sayin - 08 - Nasihat.mp3
Suat Sayin - 09 - Kaybolan Yillarim.mp3
Suat Sayin - 10 - Teselli Ariyorum.mp3


5-Suat Sayin - Gidiyorum Sevgili

Suat Sayin - Aglarim Gulenim Yok.mp3       
Suat Sayin - Ah Sevgilim Vah Sevgilim.mp3  
Suat Sayin - Artik Arama Beni.mp3          
Suat Sayin - Ayrilik Yildonumu.mp3         
Suat Sayin - Bahtim Kara Sacim Ak.mp3      
Suat Sayin - Beni Affet Sevgilim.mp3       
Suat Sayin - Dusenin Dostu Olmaz.mp3       
Suat Sayin - Ecel Yastigi.mp3              
Suat Sayin - Eski Dost Düsman Olmaz.mp3    
Suat Sayin - Garipler Sokagi.mp3           
Suat Sayin - Gidiyorum Sevgilim.mp3        
Suat Sayin - Merhaba Dostlar.mp3           
Suat Sayin - Sabrim Kalmadi.mp3            
Suat Sayin - Zalimsin.mp3


6-Suat Sayin - Hatira Defteri



Suat Sayin - Ara Beni.mp3
Suat Sayin - Dost Baska Vuruyor.mp3
Suat Sayin - Elin Neyine Gerek.mp3
Suat Sayin - Hatira Defteri.mp3
Suat Sayin - Iste Geldik Gidiyoruz.mp3
Suat Sayin - Ne Karsilik Bekliyorsun.mp3
Suat Sayin - Ölmede Sürün.mp3
Suat Sayin - Son Yolculuk.mp3
Suat Sayin - Suclama Beni.mp3
Suat Sayin - Tekrar Sevecekmisin.mp3
Suat Sayin - Yillar Yili Dolastim.mp3


7-Suat Sayin - Mazideki Sevdiklerim 1976 (LP)


Suat Sayin - 1 - Yalan Gözlerin.mp3
Suat Sayin - 2 - Beklerim Seni Ben Pencerelerde.mp3
Suat Sayin - 3 - Nazende Sevgilim.mp3
Suat Sayin - 4 - Askin Sirri Bilinmez.mp3
Suat Sayin - 5 - Beni Hasta Ettin.mp3
Suat Sayin - 6 - Kederli Günlerimde.mp3
Suat Sayin - 7 - Ask Katili.mp3
Suat Sayin - 8 - Dünyada Ask Denen Kelime Yalan.mp3
Suat Sayin - 9 - Yollar Uzak Gelemedim.mp3
Suat Sayin - 10 - Sevmek Günahmi.mp3
Suat Sayin - 11 - Bitmeyen O Uzun Geceler Gibi.mp3
Suat Sayin - 12 - Gözlerimin Yasini Silemiyorum.mp3
Suat Sayin -  13 - Aksam Olur Gizli Gizli Aglarim.mp3


8-Suat Sayin - 45 lik Plaklar

Suat Sayin - Artik Sevmiyecegim (45 lik Plak).mp3
Suat Sayin - Benimkisi yasamak mi.MP3
Suat Sayin - Dert Kervani (45 lik Plak).mp3
Suat Sayin - Dilek Cesmesi.mp3
Suat Sayin - Günahimi cekeceksin (45 lik Plak).mp3
Suat Sayin - Heran seni dusunur (45 lik Plak).mp3
Suat Sayin - Kir Kahvesi.mp3
Suat Sayin - Parayla Saadet Olmaz (45 lik Plak).mp3
Suat Sayin - Sevemez Kimse Seni (45 lik Plak).mp3
Suat Sayin - Yalan Gozlerin.mp3
Suat Sayin - Yollar Uzak Gelemedim (45 lik Plak).mp3
Suat Sayin - Zalimin Zulmü Varsas Sevenin Allahi Var (45 lik Plak).mp3


9-Suat Sayin - Son Sevgili

Suat Sayin - Aglarsa Anam Aglar.mp3          
Suat Sayin - Ask Atesi.mp3                   
Suat Sayin - Atesim Var Kulum Var.mp3        
Suat Sayin - Dunyanin Kahrindan.mp3          
Suat Sayin - Gozler De Seyahat.mp3           
Suat Sayin - Kendi Dengini Ara.mp3           
Suat Sayin - Keske Seni Hic Sevmeseydim.mp3  
Suat Sayin - Son Sevgili.mp3                 
Suat Sayin - Tesaduf.mp3                     
Suat Sayin - Zalim.mp3


10-Suat Sayin - Tsm Klasikleri


01-Suat Sayin - Yalniz Benim Ol.mp3                
02-Suat Sayin - Senden Uzak Gunlerim.mp3          03-Suat Sayin - Omrum Seni Sevmekle Gecti.mp3 04-Suat Sayin - Beklerim Hergun Bu Sahillerde.mp3  
05-Suat Sayin - Nihansin Dideden.mp3               
06-Suat Sayin - Yalniz Birakip Gitme.mp3           
07-Suat Sayin - Unutmadim Seni Ben.mp3            08-Suat Sayin - Kalbimin Sahibi Sensin.mp3         
09-Suat Sayin - Nedemistin Nicin Caydin.mp3      10-Suat Sayin - Nereden Sevdim O Zalim Kadini.mp3  
11-Suat Sayin - Muhur Gozlum.mp3                   
12-Suat Sayin - Erenler.mp3                        
13-Suat Sayin - Siyah Ebrulerin.mp3                
14-Suat Sayin - Haydar Haydar.mp3                  
15-Suat Sayin - Ada Sahilleri.mp3                  
16-Suat Sayin - Fikrimin Ince Gulu.mp3


11-Suat Sayin - Yolcu Ile Arabaci




Suat Sayin - Ask Böcegi Mi.mp3
Suat Sayin - Ask Yarasi.mp3
Suat Sayin - Askimi Geri Verdin.mp3
Suat Sayin - Bir Avuc Toprak.mp3
Suat Sayin - Bitmeyen Cile.mp3
Suat Sayin - Kadehlerin Tadi Yok.mp3
Suat Sayin - Nazar.mp3
Suat Sayin - Ölsemde Bir Kalsamda.mp3
Suat Sayin - Sevemem Artik Seni.mp3
Suat Sayin - Son Arzum.mp3
Suat Sayin - Tuzak Kurdum Yoluma.mp3
Suat Sayin - Umut.mp3
Suat Sayin - Yolcu Ile Arabaci.mp3


12-Suat Sayin - SadeguL - SoN DiLegiM 2007


Suat Sayin  SadegüL 2007 - 01 - Bekle Beni Dönecegim.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 02 - Bugün Variz Yarin Yokuz.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 03 - Dilek.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 04 - Istemem Hic Sevme Beni.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 05 - Seninle Bir Gece Yasasam Yeter.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 06 - Allah Yazdiysa Bozsun.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 07 - Bu Gidis Nereye.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 08 - Biktim Senin Kaprisinden.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 09 -  Arabaci.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 10 - Ögren de Gel.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 11 - Ben Abayi Yaktim Sana.mp3
Suat Sayin  SadegüL 2007 - 12 - Atesim Var Külüm Yok.mp3


13-Suat Sayin - Yarali Kus [1981]



Suat Sayin - Artik Yakami Birak.mp3
Suat Sayin - Ayrilik Ruzgari.mp3
Suat Sayin - Bu Sonu Sen Istedin.mp3
Suat Sayin - Dunya Budur.mp3
Suat Sayin - Gurbet Yollari.mp3
Suat Sayin - Isyanim Sana Degil.mp3
Suat Sayin - Kohne Meyhane.mp3
Suat Sayin - Ne Dostum Ne Dusmanim.mp3
Suat Sayin - Senin Umurunda Mi.mp3
Suat Sayin - Yarali Kus.mp3


14-Suat Sayin - Sarkilari - 1

Bu Yolun Sonu Yok - Suat Sayin.mp3
Cana Rakibi Handan Edersin - Suat Sayin.mp3
Darisi Basiniza - Suat Sayin.mp3
Degmezmis Sana - Suat Sayin.mp3
Derbedersin - Suat Sayin.mp3
Dert Kervani - Suat Sayin.mp3
Dert Ortagim - Suat Sayin.mp3
Dert ortagimsin - Suat Sayin.mp3
Dertli Geceler - Suat Sayin.mp3
dertliler meyhanesi - Suat Sayin.mp3
Dile Benden Ne Dilersen - Suat Sayin.mp3
Dilek Çesmesi - Suat Sayin.mp3
Dilerim Allahtan - Suat Sayin.mp3
Dost Baska Vuruyor - Suat Sayin.mp3
Dostun kim düsmanin kim - Suat Sayin.mp3
Dugun - Suat Sayin.mp3
Dula Donmussun - Suat Sayin.mp3
Dunya Budur - Suat Sayin.mp3
Dunya Guzelim - Suat Sayin.mp3
Dunyada Ask Denilen Kelime Yalan - Suat Sayin.mp3


15-Suat Sayin sarkilari - 2

Ada sahilleri.mp3
Aglarim Gulenim Yok.mp3
Aglarsa Anam Aglar.mp3
Ah Sevgilim Vah Sevgilim.mp3
Ahimi Geri Almam (Bosa Calma Kapimi).mp3
Aksam olur gizli gizli aglarim.mp3
Arap Saz Semaisi.mp3
Artik Arama Beni.mp3
Artik Sevmiyecegim (45 lik Plak).mp3
Artik Yakami Birak.mp3
Ask Atesi.mp3
Ask Bekliyor.mp3
Ask Böcegi Mi.mp3
Ask Katili.mp3
Ask Yarasi.mp3
Aska Paydos.mp3
Askin Sirri Bilinmez.mp3
Atesim Var Kulum Var.mp3
Ayrilik Ruzgari.mp3
Ayrilik Yildonumu.mp3


16-Suat Sayin sarkilari - 3

Bahtim Kara Sacim Ak.mp3
Beklerim her gun bu sahillerde.mp3
Beklerim Seni Ben Pencerelerde.mp3
Beni Affet Sevgilim.mp3
Beni Hasta Ettin.mp3
Bir Avuc Toprak.mp3
Bitmeyen Cile.mp3
Bitmeyen O Uzun Geceler Gibi.mp3
Bu Sonu Sen Istedin.mp3
Dert Kervani (45 lik Plak).mp3
Dile Benden Ne Dilersen.mp3
Dilek Cesmesi.mp3
Dünyada Ask Denen Kelime Yalan.mp3
Dunya Budur.mp3
Dunya Guzelim.mp3
Dunyanin Kahrindan.mp3
Dusenin Dostu Olmaz.mp3
Ecel Yastigi.mp3
Erenler.mp3
Eski Dost Düsman Olmaz.mp3
Eskilerden Kac Kisi Kaldik.mp3


17-Suat Sayin sarkilari - 4

Fikrimin ince gulu.mp3
Garip Kusun Yuvasini.mp3
Garipler Sokagi.mp3
Gidiyorum Sevgilim.mp3
Gozlerde Seyahat.mp3
Gözlerimin Yasini Silemiyorum.mp3
Günahimi cekeceksin (45 lik Plak).mp3
Gurbet Yollari.mp3
Haydar haydar.mp3
Her Derdin Sonu Vardir.mp3
Heran seni dusunur (45 lik Plak).mp3
Hicaz Dolap.mp3
Istanbulun Her Tarafi.mp3
Isyanim Sana Degil.mp3
Kadehlerin Tadi Yok.mp3
Kalbimin sahibi sensin.mp3
Kederli Günlerimde.mp3
Kendi Dengini Ara.mp3
Keske Seni Hic Sevmeseydim.mp3
Kir Kahvesi.mp3
Kohne Meyhane.mp3


18-Suat Sayin sarkilari - 5

Merhaba Dostlar.mp3
Muhur gozlum.mp3
Nasibim Yok Artik.mp3
Nazar.mp3
Nazende Sevgilim.mp3
Ne demistin nicin caydin.mp3
Ne Dostum Ne Dusmanim.mp3
Nerden sevdim O zalim kadini.mp3
Nihansin dideden.mp3
Ölsemde Bir Kalsamda.mp3
Omrum seni sevmekle.mp3
Parayla Saadet olmaz (45 lik Plak).mp3
Sabrim Kalmadi.mp3
Sakin Unutma.mp3
Sana Ugurlar Ola.mp3
Senden uzak gunlerim.mp3
Senin Umurunda Mi.mp3
Sevda O Bir Peridir.mp3
Sevemem Artik Seni.mp3
Sevemez Kimse Seni (45 lik Plak).mp3


19-Suat Sayin sarkilari - 6

Sevmek Günahmi.mp3
Sevmek Ne Guzel Sey.mp3
Siyah Ebrulerin.mp3
Son Arzum.mp3
Son Sevgili.mp3
Suat Sayin Sadegul Dilek.mp3
Tesaduf.mp3
Tuzak Kurdum Yoluma.mp3
Umut.mp3
Unutmadim seni ben.mp3
Yalan Gozlerin.mp3
Yalan Gözlerin.mp3
Yanliz benim ol.mp3
Yanliz birakip gitme.mp3
Yarali Kus.mp3
Yolcu Ile Arabaci.mp3
Yollar Uzak Gelemedim.mp3
Yollar Uzak Gelemedim (45 lik Plak).mp3
Zalim.mp3
Zalimin Zulmü Varsa Sevenin Allahi Var (45 lik Plak).mp3
Zalimsin.mp3


20-Suat Sayin sarkilari - 7

Suat Sayin - Kiratima bineyim.mp3
Suat Sayin - Kiz sen geldin çerkesten.mp3
Suat Sayin - Küçük yasta alsim sazi elime.mp3
Suat Sayin - Küsade talihim.mp3
Suat Sayin - Manada güzel ruhta güzel.mp3
Suat Sayin - Nazar 2.mp3
Suat Sayin - Olmaz ilaç sine-i sad pareme.mp3
Suat Sayin - Perisan saçlarin askimin agidi.mp3
Suat Sayin - Rüzgar uyumus ay dagiliyor.mp3
Suat Sayin - Sen sanki baharin gülüsün.mp3
Suat Sayin - Senden bilirim yok bana fayda.mp3
Suat Sayin - Su güzele bir bakin.mp3
Suat Sayin - Taksim-Garip Kusun Yuvasini.mp3
Suat Sayin - Tel Tel Taradim Zülüfünü.mp3
Suat Sayin - Tuzak Kurdum Yoluma 2.mp3
Suat Sayin - Umut 2.mp3
Suat Sayin - Yesil gözlerini ufkuma gerki.mp3
Suat Sayin - Yine bir gül nihal.mp3


21-Suat Sayin - Allaturca Art Songs - 3  Cd...
Suat Sayin - Türk Sanat Müzigi Eserleri (3 CD)

15107182_suat-sayin-allaturca-art-songs-1.jpg
15107183_suat-sayin-allaturca-art-songs-2.jpg
15107184_suat-sayin-allaturca-art-songs-3.jpg
15107185_suat-sayin-allaturca-art-songs-4.jpg
15107186_suat-sayin-allaturca-art-songs-5.jpg

CD 1 Nihavent Pesrev...

01-Ayrildi Gönül Simdi
02-Kimseye Etmem Sikayet
03-Kiz Sen Geldin Çerkesden
04-Batan Gün Kana Banziyor
05-Iste Seni Seven Benim
06-Kir Atima Bineyim
07-Aksam Olunca yarelerim Sizilar
08-Batan Gün Kana Benziyor
09-Beni Canimdan Ayirdi
10-Yesil Gözlerini Ufkuma Gerki
11-Açmam Açamam
12-Sen Sanki Baharin Gülüsün
13-Küsade Talihim
14-Küçük Yasta Aldim Sazi Elime


CD 2 Hicaz Pesrev...

01-Ah Nideyim Sahni Çemen Seyrini
02-Atesi Suzani Firkat
03-Tel Tel Taradim Zülflnü
04-Cana Rakibi Handan Edersin
05-Gamzedeyim Deva Bulmam
06-Bu Aksam Gün Batarken Gel
07-Bir Gönlüme Bie Hali Perisanima Baktim
08-Maziyi Nasil Taslara Çizmisse Denizler
09-Perisan Saçlarin Askimin Agidir
10-Hasretle Yanan Kalbime
11-Gül Dalinda Öten Bülbülün Olsam


CD 3 Segah Pesrev...

01-Olmaz Ilaç Sine Segah (Haci Arif Bey)
02-Ayrilik Yaman Kelime Segah (Sadettin Kaynak)
03-Manada Güzel Ruhta Güzel Tenden Güzelsin Hüzzam (Rüstü Sardag, Sadi Isilay)
04-Gelse O Suh Meclise Rast (Hafiz Post)
05-Yine Bir Gül Nihal Rast (Ismail Dede Efendi)
06-Gül Yüzlülerin Sevkine Gel Beyati (Tub'i Mustafa Efendi)
07-Senden Bilirim Yok Bana Bir Faide Ey Gül Hüseyni (Nevre'i Kadim, Tanbur Ali Efendi)
08-Rüzgar Uyumus Ay Daliyor Acemkürdi (C.M.Kozanoglu, Refik Fersan)
09-Bir Sevda Geldi Basima Muhayyerkürdi (Arif Sami Toker)
10-Gönül Sana Tapali Acemasiran (F.Hulisi Demirelli, Sadettin Kaynak)
11-Su Güzele Bir Bakin Mahur (Semsettin Ziya Bey)



22-Suat Sayin - Damarimda Kanimsin ( Kervan 602 )...

Suat Sayin - Adanin Yesil Camlari.mp3
Suat Sayin - Akasyalar Acarken.mp3
Suat Sayin - Ask Aglatir.mp3
Suat Sayin - Ates Bacayi Sardi.mp3
Suat Sayin - Beyoglunda Gezersin.mp3
Suat Sayin - Bir Cikar Yol Bulalim.mp3
Suat Sayin - Damarimda Kanimsin.mp3
Suat Sayin - Gozden Irak Olanlar.mp3
Suat Sayin - Kendime Hayrim Yok Ki.mp3
Suat Sayin - Kimsenin Ahi Kimsede Kalmaz.mp3
Suat Sayin - Kole Olayim Sana.mp3
Suat Sayin - Kule Donmussun.mp3
Suat Sayin - Sen Benim Olacaksin.mp3
Suat Sayin - Sevgili Babacigim.mp3
Suat Sayin - Son Sozumde Ismin.mp3
Suat Sayin - Ugurlar Olsun Sana.mp3
Suat Sayin - Yazik Bu Aska.mp3
Suat Sayin - Yemenimde Hare Var.mp3
Suat Sayin - Yollarimiz Ayrildi.mp3
Suat Sayin - Yuz Goz Olduk Seninle.mp3


23-Suat Sayin - Seversen Beni...

Suat Sayin - Biliyorum.mp3
Suat Sayin - Bir Sevgi Ariyorum.mp3
Suat Sayin - Bu Yalan Dunya.mp3
Suat Sayin - Eyvah.mp3
Suat Sayin - Garibin Sansi.mp3
Suat Sayin - Hadi Gel Geleceksen.mp3
Suat Sayin - Hayat Acilari.mp3
Suat Sayin - Hic Sevmem Daha Iyi.mp3
Suat Sayin - Kolay Olmuyorki.mp3
Suat Sayin - Nefret Ediyorum.mp3
Suat Sayin - Seversen Beni.mp3
Suat Sayin - Yasamak Sevmek Demek.mp3
Suat Sayin - Yasli Gozler.mp3
Suat Sayin - Zorla Guzellik Olmaz.mp3


24-Suat Sayin - Kir Kahvesi..

Suat Sayin - Ayri Düstük Ikimiz
Suat Sayin - Ben Evliyim
Suat Sayin - Benden Zarar Gelmez Sana
Suat Sayin - Bu Aksam
Suat Sayin - Bu Günün Insanlari
Suat Sayin - Dilek Çesmesi
Suat Sayin - Kir Kahvesi
Suat Sayin - Korkmuyorum
Suat Sayin - Mutluluk Hakkimdir Diyemem Artik
Suat Sayin - Yollara Sor Sevgilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë