Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

2 Mar 2010

43 Damar Operasyonu

Adnan Senses - Erkekler Aglamaz.mp3
Ankarali Namik - Gozlerin aklimda kaldi.mp3
Arif Susam - -Bitmyuor geceler,Cilginim.mp3
Ayhan Asan - Sende mi.mp3
Ayse Mine - Özlerken Seni.Mp3
Bahar - Yalanmis.mp3
Burhan Cacan - Allahin Varsa Dön Geri.mp3
Cansever - Duman Oldum.Mp3
Cengiz Imren - Kolay mi.mp3
Ceylan - Don maralim.mp3
Cihan Erman - Canima Yetti.mp3
Devran Caglar - Sahte sevgililer.mp3
Erol Budan - Harabe Gonlum.mp3
Fatih Kisaparmak - Ben Iki Kere Agladim.Mp3
Ferdi Tayfur - Prangalar.mp3
Hakan Altun - Gelen Olmadi.mp3
Hakan Tasiyan - Geceler.mp3
Halit Arapoglu - Tanirmi acep.mp3
Hayri Sahin - Gün Bugün - Beterin Beteri Var.mp3
Ibrahim Erkal - Yalnizim.mp3
Ismail Ve Yurtseven Kardesler - Solo Album - Hayatimi Mahvettin.mp3
Izzet Yildizhan - Birisi.mp3
Kahtali Mici - Bir gurbette aksam.mp3
Kibariye - Eledim eledim.mp3
Kurtulus - Istanbul Sokaklari.mp3
Latif Dogan - Unutamadim.mp3
Mahmut Tuncer - Bileydim.mp3
Mahsun Kirmizigul - Bu sevda bitmez.mp3
Mechul Sarkici - Ay degil mevsim degil.mp3
Metin Senturk - Canim yaniyor.mp3
Meyhane Sarkilari - Birak Bos Kalsin Elim.mp3
Muslum Gurses - Hasret Ruzgarlari.mp3
Mustafa Ugur - Olmem Mi.mp3
Ömer Danis - O Kendini Biliyor.mp3
Orhan Gencebay - Ziyankar.mp3
Selahattin Özdemir 2006 - Mutlu Ol Yeter.mp3
Selami Sahin - Mumkun degil.mp3
Semih Koc - Yüregimi Ver.mp3
Sinan Zorbey - Yanmis Bir Yurek Var.mp3
Volkan Konak - Ben Seni Sevdugumu.Mp3
Yilmaz Morgul - Kolay degil.mp3
Yusuf Harputlu - Zalim.mp3
Zeki Erdem - Almanya Geceleri.mp3

http://linksave.in/5415365524b8c4b7f7eac6
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë