Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

28 Şub 2010

Suat Sayin sarkilari - 167 Adet TSM...

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/17795961704b8ad9da3d265
rar sifresi - derya








Uploaded with ImageShack.us
A Benim Mor Cicegim - Suat Sayin.mp3
Acmam Acamam - Suat Sayin.mp3
Ahimi Geri Almam - Suat Sayin.mp3
Akasyalar Acarken - Suat Sayin.mp3
Aklin varsa asik olma - Suat Sayin.mp3
Aksam Olunca Yarelerim Sizlar - Suat Sayin.mp3
Al Geriye Resmini - Suat Sayin.mp3
Alay Ettin Sen Benimle - Suat Sayin.mp3
Aldanma Dostum Kadin Kalbine - Suat Sayin.mp3
aldirmayalim ele - Suat Sayin.mp3
Allah Kurtarsin Seni - Suat Sayin.mp3
Arama anma beni-Suat Sayin.mp3
Arkamdan Konusma - Suat Sayin.mp3
Artik Yakami Birak - Suat Sayin.mp3
Ask Aglatir Dert Soyletir - Suat Sayin.mp3
Ask Bende - Suat Sayin.mp3
Ask Dilencisi - Suat Sayin.mp3
Askimin Bulbulu - Suat Sayin.mp3
Askimiz Gizli Kalsin - Suat Sayin.mp3
Askin Kanunu - Suat Sayin.mp3
Askin Son Aksami - Suat Sayin.mp3
Askina Lanet Olsun - Suat Sayin.mp3
Ates Olsan Ne Cikar - Suat Sayin.mp3
Ates yanar kor olur - Suat Sayin.mp3
Atesi Suzani Firkat - Suat Sayin.mp3
Ayran Gonullu Yarim - Suat Sayin.mp3
Ayrildi Gonul - Suat Sayin.mp3
Ayrilik Yaman Kelime - Suat Sayin.mp3
Azap - Suat Sayin.mp3
Azicik asim olsun - Suat Sayin.mp3
Azize - Suat Sayin.mp3
Bahtim Kara Saçim Ak - Suat Sayin.mp3
baska sevgilin mi var - Suat Sayin.mp3
Batan Gun Kana Benziyor - Suat Sayin.mp3
Ben Evliyim Biliyorsun - Suat Sayin.MP3
Beni Bir Öpmek Istersen - Suat Sayin.mp3
Beni Canimdan Ayirdi - Suat Sayin.mp3
Benimle Kal Bu Gece - Suat Sayin.mp3
Biliyorum - Suat Sayin.mp3
Bir Gonlume Bir Hali Perisanima - Suat Sayin.mp3
bir gun karsilasirsak - Suat Sayin.mp3
Bir Kadeh Saraba Feda Ettin - Suat Sayin.mp3
Bir Sevda Geldi Basima - Suat Sayin.mp3
Bir Sevgi Ariyorum - Suat Sayin.mp3
Birakip Gittin Beni - Suat Sayin.mp3
Bos gonul - Suat Sayin.mp3
Bu Aksam Gun Batarken - Suat Sayin.mp3
Bu Sana Son Mektubum - Suat Sayin.mp3
Bu Yalan Dünya - Suat Sayin.mp3
Dünyada hiç kimsenin ahi kimsede kalmaz - Suat Sayin.mp3
Dusmem Pesine - Suat Sayin.mp3
Eller Guler Ben Aglarim - Suat Sayin.mp3
Essiz sevgilim benim - Suat Sayin.mp3
Eyvah - Suat Sayin.mp3
Felek - Suat Sayin.mp3
Gamzedeyim Deva Bulmam - Suat Sayin.mp3
Garibin Sansi - Suat Sayin.mp3
Garip Kusun Yuvasini - Suat Sayin.mp3
Gelse O Suh Meclise - Suat Sayin.mp3
Gonul Kimi Severse - Suat Sayin.mp3
Gonul Ne Kahve Ister - Suat Sayin.mp3
Gonul Sana Tapali - Suat Sayin.mp3
Gözlerin Bende Aklin Baska Yerde - Suat Sayin.mp3
Gul Dalinda Oten Bulbul - Suat Sayin.mp3
Gul Yuzlulerin Sevkine Gel - Suat Sayin.mp3
Gunah - Suat Sayin.mp3
Günah Bende Mi - Suat Sayin.mp3
Hadi Gel Geleceksen - Suat Sayin.mp3
Hasret kolaymi çekilir - Suat Sayin.mp3
hasta ettin beni - Suat Sayin.mp3
hatirla - Suat Sayin.mp3
Hayat Acilari - Suat Sayin.mp3
hayatima karisma - Suat Sayin.mp3
Hayatimi Geri Ver - Suat Sayin.mp3
her seyin sahte senin - Suat Sayin.mp3
Hic Sevmem Daha Iyi - Suat Sayin.mp3
Içiyorum Bu Gece - Suat Sayin.mp3
Iftira Ettin Bana - Suat Sayin.mp3
Ihtiyacim Var Sana - Suat Sayin.mp3
Iki elim yakanda - Suat Sayin.mp3
Ikimizi Gorduler - Suat Sayin.mp3
Intizar - Suat Sayin.mp3
Intizar (orj.) - Suat Sayin.mp3
Islak Asfalt Yollarda - Suat Sayin.mp3
Iste Seni Seven Benim - Suat Sayin.mp3
Istemem boyle kismet - Suat Sayin.mp3
Kader Diyorlar Buna - Suat Sayin.mp3
Kader Yazimsin - Suat Sayin.mp3
Kaderimdir Çekiyorum - Suat Sayin.mp3
Kadin Capkin Olunca - Suat Sayin.mp3
Kalbimizde Evliyiz - Suat Sayin.mp3
Kapimi Çalan Olmaz - Suat Sayin.mp3
Kaybolan baharim - Suat Sayin.mp3
Kederli Gunlerimde - Suat Sayin.mp3
Kimseye Etmem Sikayet - Suat Sayin.mp3
Kir Atima Bineyim - Suat Sayin.mp3
Kismet - Suat Sayin.mp3
Kiz Sen Geldin Cerkesten - Suat Sayin.mp3
Kolay Olmuyor ki - Suat Sayin.mp3
Kollarinda Oleyim - Suat Sayin.mp3
Kucuk Yasta Aldim Sazi - Suat Sayin.mp3
Kurnaz - Suat Sayin.mp3
Kusade Talihim - Suat Sayin.mp3
Manada Guzel Ruhta Guzel - Suat Sayin.mp3
masamdaki yerin bos - Suat Sayin.mp3
Maziyi Nasil Taslara - Suat Sayin.mp3
Ne talihsiz bir insanim - Suat Sayin.mp3
nedir kusurum - Suat Sayin.mp3
Nefret Ediyorum - Suat Sayin.mp3
Neler çekirdin - Suat Sayin.mp3
Nideyim Sahni Cemen - Suat Sayin.mp3
Oh olsun sana - Suat Sayin.mp3
Olmaz Bu Is Olmaz - Suat Sayin.mp3
Olmaz Ilac - Suat Sayin.mp3
omrumun tek gecesi - Suat Sayin.mp3
Onikiye on kala - Suat Sayin.mp3
Perisan Saclarin Askimin Agidir - Suat Sayin.mp3
Pesimden Cok Kosacaksin - Suat Sayin.mp3
postaci - Suat Sayin.mp3
Ruzgar Uyumus Ay Daliyor - Suat Sayin.mp3
Sana Bir Plak Yolladim - Suat Sayin.mp3
sana donmeyecegim - Suat Sayin.mp3
Sana Tapardim - Suat Sayin.mp3
Sana Yalvarmadim Mi - Suat Sayin.mp3
Sen Ask Nedir Bilmez Misin - Suat Sayin.mp3
Sen Gençligimin katilisin - Suat Sayin.mp3
Sen Sanki Baharin Gulusun - Suat Sayin.mp3
Senden Bilirim Yok Bana - Suat Sayin.mp3
seni firsat duskunu - Suat Sayin.mp3
senin gonlun dunden razi - Suat Sayin.mp3
senin kahrin cekilmez - Suat Sayin.mp3
Seninle Dustum Dile - Suat Sayin.mp3
Sevemez Kimse Seni - Suat Sayin.mp3
Seversen Beni - Suat Sayin.mp3
Sevgili babacigim - Suat Sayin.mp3
Sevme artik eksik olsun - Suat Sayin.mp3
Seytana Uydun - Suat Sayin.mp3
Simarik Bir Cocuksun - Suat Sayin.mp3
Solsan da sararsan - Suat Sayin.mp3
Soyleyemem derdimi - Suat Sayin.mp3
Su Guzele Bir Bakin - Suat Sayin.mp3
Suc Mu Seni Sevmek - Suat Sayin.mp3
Sus Sus - Suat Sayin.mp3
Talihsizim - Suat Sayin.mp3
Tanri verdi çalmadim ki - Suat Sayin.mp3
Tas Kalpli - Suat Sayin.mp3
Tatli Dil - Suat Sayin.mp3
Tel Tel Taradim Zulfunu - Suat Sayin.mp3
Tovbeler Tovbesi - Suat Sayin.mp3
Ummadik Tas Bas Yarar - Suat Sayin.mp3
Unutamam Asla Seni - Suat Sayin.mp3
Unuttun Beni - Suat Sayin.mp3
Yak Bir Sigara & Ah Bu Dunya - Suat Sayin.mp3
Yalan - Suat Sayin.mp3
Yalniz Benim Ol - Suat Sayin.mp3
Yapayalniz kalacaksin - Suat Sayin.mp3
Yarim Kalan Ask - Suat Sayin.mp3
Yarina Allah Kerim - Suat Sayin.mp3
Yasamak Sevmek Demek - Suat Sayin.mp3
Yasli Gözler - Suat Sayin.mp3
Yeni Bir Ask - Suat Sayin.mp3
Yesil Gozlerini Ufkuma Ger ki - Suat Sayin.mp3
Yine Bir Gulnihal - Suat Sayin.mp3
Yuz Goz Olduk Seninle - Suat Sayin.mp3
Zehir Ettin Omrumu - Suat Sayin.mp3
Zehirledin Beni - Suat Sayin.mp3
Zorla Güzellik Olmaz - Suat Sayin.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë