Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

7 Ağu 2011

Ali Aslan - 13 Full album...


 Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?

Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
12 Full albüm linki..
http://linksave.in/115162598551a9238e1356b

Ali Aslan - Hayat Kadini...
http://linksave.in/185455054051a92a8c81862
rar sifresi - derya

17054541_1-ali-aslan.jpg

Agit Ve Barak - 1...

Ali Arslan - Neredeysen Karagözlüm Al Beni.mp3
Ankarali Yilmaz Yildiz - Ay Dost.mp3
Anonim - Arzuhalim.mp3
Baki Kilicaslan - Arabam Cikdida.mp3
Bülent Ayüner - Bölemedim.mp3
Cumali Sari - Aman Esmesin Yerler.mp3
Mehmet Eglen - Durnam.mp3
Selahattin Bölük - Hasretim Anam.mp3
Vedat Cöke - Zeynebim.mp3
Yildirim Babacan - Yar Olamadim.mp3



Ali Aslan - Ah Gönlüm...

17054542_ali-aslan-ah-gnlm.jpg
17054543_ali-aslan-ah-gnlm-1.jpg
Ali Aslan - Ah Gonlum.mp3
Ali Aslan - Anacigim.mp3
Ali Aslan - Anlamadim.mp3
Ali Aslan - Bende Yurek Var.mp3
Ali Aslan - Geri Ver Bana.mp3
Ali Aslan - Gurbet.mp3
Ali Aslan - Her Gun Bir Dert.mp3
Ali Aslan - Mahserde Gorusuruz.mp3
Ali Aslan - Oyna Trabzon.mp3
Ali Aslan - Seni Unutacagim.mp3
Ali Aslan - Uy Fadime.mp3
Ali Aslan - Yaniyorum.mp3



Ali Aslan - Biktim Bu Hayattan...

17054570_ali-arslan-bktm-bu-hayattan.jpg
Ali Aslan - Adanali Kiz.mp3
Ali Aslan - Adananin Bayirina.mp3
Ali Aslan - Avsar Elleri.mp3
Ali Aslan - Ben Yanarim Gurbetelde Ölene.mp3
Ali Aslan - Biktim Bu Hayattan.mp3
Ali Aslan - Bu Dünyada Her Canli Ölecek.mp3
Ali Aslan - Devrana Bak Devrana.mp3
Ali Aslan - Fidayda.mp3
Ali Aslan - Geline Bak Geline.mp3
Ali Aslan - Halime Kiz.mp3
Ali Aslan - Haydi Gel Gel.mp3
Ali Aslan - Nazli Yara De Gelsin.mp3
Ali Aslan - Yare Yarali Gidem.mp3



Ali Aslan - Böyle Güzel Varmidir...

Ali Aslan - Ayrilik.mp3
Ali Aslan - Böyle Güzel Varmidir.mp3
Ali Aslan - Bu Aksam Icecegim.mp3
Ali Aslan - Dert Bir Degil Elvan Elvan.mp3
Ali Aslan - Eline Düstüm.mp3
Ali Aslan - Elleri Koynunda Hali Perisan.mp3
Ali Aslan - Havar.mp3
Ali Aslan - Mevlam Verdin Bütün Dertleri Bana.mp3
Ali Aslan - Nedendir Suna Boylum.mp3
Ali Aslan - Oturup Kalkmiya Takadimmi Var.mp3
Ali Aslan - Seher Yeli.mp3
Ali Aslan - Unutursun Diye Cok Korkuyorum.mp3
Ali Aslan - Yine Seni Seviyorum.mp3



Ali Aslan - Daglara Düsünce Ayaz...

Ali Aslan - Acil Gel Ömrümün Vari.mp3
Ali Aslan - Al Berelim.mp3
Ali Aslan - Bir Asker Sehit Olsa.mp3
Ali Aslan - Bürüncek.mp3
Ali Aslan - Daglara Düsünce Ayaz.mp3
Ali Aslan - Dert Kervani.mp3
Ali Aslan - Fatmam.mp3
Ali Aslan - Gönül Arzeyliyor.mp3
Ali Aslan - Gönül Dagi.mp3
Ali Aslan - Hasta Düstüm.mp3
Ali Aslan - Kirat.mp3



Ali Aslan - Harcama Beni & Allahim Yeter...

Ali Aslan - Allahim Yeter.mp3
Ali Aslan - Don Hayirsiz.mp3
Ali Aslan - Harcama Beni.mp3
Ali Aslan - Hoscakal Annem.mp3
Ali Aslan - Istanbul Kacpara.mp3
Ali Aslan - Samata.mp3
Ali Aslan - Sevda Cicegim.mp3
Ali Aslan - Sipsevdi.mp3
Ali Aslan - Yasaksin Bana.mp3
Ali Aslan - Yavru Kusum.mp3



Ali Aslan - Hasret Bitiren Yollar...

Ali Aslan - Ak Elleri Salla Gelen Yar.mp3
Ali Aslan - Ana Sütü Helal Eyle.mp3
Ali Aslan - Anam Saclarini Yoluyorkuzum.mp3
Ali Aslan - Aslanim Eller.mp3
Ali Aslan - Barak Kizi.mp3
Ali Aslan - Divane Gönül.mp3
Ali Aslan - Hasret Bitiren Yollar.mp3
Ali Aslan - Muhanet.mp3
Ali Aslan - Niye Cattin Kaslarini.mp3
Ali Aslan - Ormanci.mp3
Ali Aslan - Seher Yeli.mp3
Ali Aslan - Telli Turnam.mp3
Ali Aslan - Yikilasi Gurbet.mp3



Ali Aslan - Hayat Kadini

Ali Aslan - 01 Annem.mp3
Ali Aslan - 02 Hayat Kadini.mp3
Ali Aslan - 03 Meyhaneci.mp3
Ali Aslan - 04 Benim Köyüm.mp3
Ali Aslan - 05 Yanma Dostum.mp3
Ali Aslan - 06 Gurbet.mp3
Ali Aslan - 07 Hapishane.mp3
Ali Aslan - 08 Ne Hayat.mp3
Ali Aslan - 09 Yigit Askerim.mp3
Ali Aslan - 10 Geliver Yanima.mp3
Ali Aslan - 11 Enstrümantal.mp3



Ali Aslan - Suna Boylum...

Ali Aslan - Adeletin Bu Mu Dünya.mp3
Ali Aslan - Ati Ver Cemberi Salin Üstüne.mp3
Ali Aslan - Bendeki Yaralar Türlüdür.mp3
Ali Aslan - Benim Yarim Eskisinden Güzelmi.mp3
Ali Aslan - Bir Garibim.mp3
Ali Aslan - El Cek Tabib.mp3
Ali Aslan - Gel Ne Olur.mp3
Ali Aslan - Gül Tükendi Ben Tükendim.mp3
Ali Aslan - Mecnun Oldum.mp3
Ali Aslan - Nem Kaldi.mp3
Ali Aslan - Neredeysen Karagözlüm Al Beni.mp3
Ali Aslan - Renk Ayri Dil Ayri.mp3
Ali Aslan - Suna Boylum.mp3
Ali Aslan - Türkmen Kizi.mp3



Ali Aslan - Unutamadim 2007...

Ali Aslan - Garip Güzel.mp3
Ali Aslan - Geliver.mp3
Ali Aslan - Liselim.mp3
Ali Aslan - Muhtac Oldum Anam.mp3
Ali Aslan - Rüyamda.mp3
Ali Aslan - Sensiz Olmuyor.mp3
Ali Aslan - Tik Tik Tik.mp3
Ali Aslan - Unutamadim.mp3
Ali Aslan - Vefasiz Birisin.mp3
Ali Aslan - Yazili Gülüm.mp3



Ali Aslan - Yolun Sonu Görünüyor...

Ali Aslan - Biter Biter Kirsehirin Gülleri.mp3
Ali Aslan - Bu Nedir.mp3
Ali Aslan - Bülbül.mp3
Ali Aslan - Daglarin Eteklerinde.mp3
Ali Aslan - Durmuyor Gözümün Yasi Sevdigim.mp3
Ali Aslan - Fidayda.mp3
Ali Aslan - Getireyim Güzel Seni Bizim Ellere.mp3
Ali Aslan - Hasan Dagi.mp3
Ali Aslan - Seher Yildizi (Uzun Hava).mp3
Ali Aslan - Seher Yildizi Ayirdi Bizi.mp3
Ali Aslan - Sen Olasin Ürgüp.mp3
Ali Aslan - Vasiyetim Sana Kardas.mp3
Ali Aslan - Yaban Eller.mp3
Ali Aslan - Yine Haber Gelmis.mp3
Ali Aslan - Yolun Sonu Görünüyor.mp3



Ali Aslan - Yoruldum Ben...

Ali Aslan - Damdan Dama (U.H.).mp3
Ali Aslan - El Vurma Doktor.mp3
Ali Aslan - Gelin Oluyormus.mp3
Ali Aslan - Gulluye Bak Gulluye.mp3
Ali Aslan - Kucuk Sevdigim.mp3
Ali Aslan - Oldureceksin.mp3
Ali Aslan - Omrumuz Bosa Gitti.mp3
Ali Aslan - Sakin Aglama.mp3
Ali Aslan - Yavrum (U.H.).mp3
Ali Aslan - Yoruldum Ben.mp3



Ali Aslan - Yüreğimdeki Sesler 2012...

http://t4.pixhost.org/show/1020/11937018_ali-aslan-yuregimdeki-sesler.jpg http://t4.pixhost.org/show/1020/11937019_ali-aslan-yuregimdeki-sesler-1.jpg

01-Aramiza Girmis Daglar Denizler (Öf Öf)
Söz & Müzik: Ali Kiziltug
02-Oldu Mu Yar
Söz Murat Yalçinkaya
Müzik: Mehmet Balaman
03-Sevdamiydin Hasretmiydin
Söz & Müzik: Asik Ali Nursani
04-Gakkos
Söz: Cahit Tatar
Müzik:Mehmet Balaman
05-Karalari Baglamadim Mi (Nerelerdesin)
Söz & Müzik: Hüseyin Korkmaz
06-Vah Malamine (Vah Evim)
Söz & Müzik: Mehmet Serif Kayran
07-Yar Yanimda Olaydi
Söz & Müzik: Malatyali Ibrahim
08-Sen Unuttun Ama Ben Unutmadim
Söz: Asik Garip Bektas
Müzik: Mehmet Balaman
09-Diyarbekir
Söz & Müzik: Ahmet Satilmis


2 yorum:

  1. Ali Aslan aalbümleri icin cok tesekkür ederim.
    Sadece 3 albüm indirebildim.Tamamini nasil indirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar..
      Tüm albümleri Share-online dan indirebilirsiniz.2 bölüm olarak eklemisim..
      Aciklamasini da ekledim suan...
      Aciklamasina göre yaparsaniz sorunsuzca indirebilirsiniz..
      Selamlar...

      Sil

ë