Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

7 Ağu 2011

Nevra Gunay Tosun - Turk Sanat Muzigi


Nevra Gunay Tosun  Bir Sarki Duyarsan Sevdadan Yana.mp3
Nevra Gunay Tosun  Biraz Kul Biraz Duman O Benim Iste.mp3
Nevra Gunay Tosun Aglaya Aglaya Giderim Diyor Ayagi Esikten Disarda Gelin Gelin Alayi.mp3
Nevra Gunay Tosun Artik Yeserecek Bir Dalim Yok Yagmurlar Yagsa Da Hos Yagmasa Da.mp3
Nevra Gunay Tosun Benim Gonlum Bir Kelebek Dolasiyor Cicek Cicek.mp3
Nevra Gunay Tosun Diz Coksem Onunde Ah Niyaz Etsem.mp3
Nevra Gunay Tosun Gel Guzelim Biz De Cosalim Gulelim Oynayalim.mp3
Nevra Gunay Tosun Geldi Yine Guzelim Yaz Gonul Eglensin Biraz Istanbua Hasret.mp3
Nevra Gunay Tosun Gizli Ask Bu Soyleyemem Derdimi Hic Kimseye.mp3
Nevra Gunay Tosun Hani Bir Gun Gelecektin Yine Beni Sevecektin Yalancisin.mp3
Nevra Gunay Tosun Her Gece Yollarda Gozledim Seni Inanki Gonulden Ozledim Seni.mp3
Nevra Gunay Tosun Inleyen Nagmeler Ruhumu Sardi Bir Deniz Ki Orda Sarkilar Vardi.mp3
Nevra Gunay Tosun Nese Oztas Ne O Bensiz Edebilir.mp3
Nevra Gunay Tosun Nese Oztas Nenliyi Aldim Kacaktan.mp3
Nevra Gunay Tosun Ozlesem De Seni Her An Aglasam Da Olmaz Duyan Kadere Bak.mp3
Nevra Gunay Tosun Ruya Gibi Ucan Yillar Biraz Durun.mp3
Nevra Gunay Tosun Unutulmus Ne Varsa Sevgiden Geri Kalan.mp3
Nevra Gunay Tosun Yagmur Git Penceremden Uykum Kaciriyorsun.mp3
Nevra Gunay Tosun Zehretme Hayati Bana Cananim.mp3

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/3609838304f4a4ebae3bbc
Share-online...
http://linksave.in/19615382344f4a4ef06006a
rar sifreleri : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë