Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

8 Ağu 2011

Ali Erkan - 7 Full Albüm




Uploaded with ImageShack.us
1-Ali Erkan - Kaderi Ben Yazmadim

Ali Erkan - Aramuzda Engel Var.mp3
Ali Erkan - Bana Laz Oglu Derler.mp3
Ali Erkan - Bekar Mi Kalacaksin.mp3
Ali Erkan - Benumle Kaçarmisin.mp3
Ali Erkan - Ilk Sevda Unutulmaz.mp3
Ali Erkan - Kaderi Ben Yazmadim.mp3
Ali Erkan - Kizlara Akil Ermez.mp3
Ali Erkan - Mutlumu Oluyorsun.mp3
Ali Erkan - Nankör Sevdugum.mp3
Ali Erkan - Trabzonun Güzeli.mp3


2-Ali Erkan - Katerina

Ali Erkan - Aysem.MP3
Ali Erkan - Cakal Yesin Anani.MP3
Ali Erkan - Delikanli Horonu.MP3
Ali Erkan - Iki Gönül Bir Olsun.MP3
Ali Erkan - Karayemis Kara Kara.MP3
Ali Erkan - Katarina.MP3
Ali Erkan - Kaybettim Eminemi Ararim Yana Yana.MP3
Ali Erkan - Kiz Pestamalìn Yama.MP3
Ali Erkan - Ölüm Var Ayrilik Yok.MP3
Ali Erkan - Ufagìm.MP3
Ali Erkan - Yar Beni Ömür Boyu Yakacakmisin.MP3


3-Ali Erkan - Nankör

Ali Erkan - Ah Kader.mp3
Ali Erkan - Aramizda Engel Var.mp3
Ali Erkan - Benimle Kacarmisin.mp3
Ali Erkan - Dügününde Agladim.mp3
Ali Erkan - Ilk Sevda.mp3
Ali Erkan - Istedigin Oldumu.mp3
Ali Erkan - Kavusmamiz Imkansiz.mp3
Ali Erkan - Mutlumu Oluyorsun.mp3
Ali Erkan - Nankör.mp3
Ali Erkan - Trabzonun Güzeli.mp3
Ali Erkan - Var Ayvada Karinca.mp3
Ali Erkan - Yesil Mavi.mp3


4-Ali Erkan - Uyut Beni

Ali Erkan - Balimsin.mp3
Ali Erkan - Bende Hata Arama.mp3
Ali Erkan - Bi Durur Bi Yurursun.mp3
Ali Erkan - Canim.mp3
Ali Erkan - Duman.mp3
Ali Erkan - Gururum.mp3
Ali Erkan - Huyum Kurusun.mp3
Ali Erkan - Salla Beni.mp3
Ali Erkan - Sar Beni Sarilayim.mp3
Ali Erkan - Uyut Beni.mp3
Ali Erkan - Yarum On Dört Yasina.mp3


5-Ali Erkan & Sultan Kaynak

Ali Erkan - 01 - Suyun Altinda Gügüm.mp3
Ali Erkan - 02 - At Kendini Bu Bastan.mp3
Ali Erkan - 03 - Yazi Yaziyorum Yazi.mp3
Ali Erkan - 04 - Bir Sen Söyle.mp3
Ali Erkan - 05 - Karadenizin Rüzgari.mp3
Ali Erkan - 06 - Karadeniz Efem.mp3
Ali Erkan - 07 - Çesmenin Yollarina.mp3


6-Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Karadenizli Natasa 1

Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Armudun Dalinayim.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Atma Türkü.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Babani Allah Alsin.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Eniste Baldiz.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Horon.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Natasaya Benziyisun.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Osmanli Torunu Natasa ~.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Sevdan Eritti Beni.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Sevdigime Doyamadim.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Sevenler.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Yarumin Adi Oya.mp3
Ali Erkan - Hüseyin Erbas - Yazsinlar Tabutuma.mp3


7-Oflu Neriman & Ali Erkan - Çatla Yarim Çatla 1993

Oflu Neriman & Ali Erkan - 01 Mensure.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 02 Gemime Çektim Yelken.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 03 Geminin Içindeyim (Tirilam Havasi).mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 04 Laz Ali.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 05 Armudun Dali.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 06 Derule.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 07 Laz Oglu.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 08 Hala (Dola Beline).mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 09 Pestemal.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 10 Çatla Yarim.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 11 Samsunun Üstüne.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 12 Kaybettim Eminemi.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 13 Yaylanin Çimenleri.mp3
Oflu Neriman & Ali Erkan - 14 Hos Geldiniz.mp3

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/18008347644f398c6732144
Share-online...
http://linksave.in/4112861644f398cf61a13b
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë