Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

6 Haz 2013

Hayal Has - THM Radyo Kayitlari...

http://t2.pixhost.org/show/4785/17095838_hayal-has.png http://t2.pixhost.org/show/4785/17095839_hayal-has-1.png

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?

Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/73295941251ad2adb8a264
rar sifresi - derya

Hayal Has - Açma Zülüflerin Yellere Karsi (Kirsehir).mp3
Hayal Has - Adana Köprü Basi (Adana).mp3
Hayal Has - Aglama Ceylan Balasi (Kerkük).mp3
Hayal Has - Aglama Yar Aglama (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Ahçigi Yolladim Urum Eline (Elazig).mp3
Hayal Has - Al Almayi Daldan Al (Elazig).mp3
Hayal Has - Altin Yüzügüm Kirildi (Adiyaman).mp3
Hayal Has - Ana Meni Yaz Agla (Kars).mp3
Hayal Has - Anacan Bagrimi Gan Eylemisem Men (Azerbaycan).mp3
Hayal Has - Anlatmam Derdimi Dertsiz Insana (Sivas-Sarkisla).mp3
Hayal Has - Arkadaslar Benim Derdim Yegindir (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Asagidan Gelir Hozali Gelin (Kayseri).mp3
Hayal Has - Ask Bagrimda Yar Asti (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Ayrilik Hasreti Kar Etti Cana (Tunceli).mp3
Hayal Has - Baca Baca Barhana (Kars-Digor-Sögütlü Köyü).mp3
Hayal Has - Basindaki Pusu Mudur (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Begim Gözün Aydin Olsun (Kars).mp3
Hayal Has - Ben Bir Yakup Idim Kendi Halimda (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Bende Döndüm Mecnun ile Leyla'ya (Erzincan).mp3
Hayal Has - Bir Mektup Yazdirdim Urfa'li Kizina (Adiyaman).mp3
Hayal Has - Bogazinda Hakik Var (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Hayal Has - Bu Dere Derin Dere (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Bu Hal Ne Haldi (Kerkük).mp3
Hayal Has - Bu Maral Bakisin Ey Peri Suret (Malatya).mp3
Hayal Has - Bu Tepe Pulli Tepe (Erzurum-Narman).mp3
Hayal Has - Bugün Ben Sahimi Gördüm (Kahramanmaras).mp3
Hayal Has - Bunca Kahri Bunca Derdi (Erzincan).mp3
Hayal Has - Can Dedim ki Can Diyesen (Erzurum-Kars).mp3
Hayal Has - Cevizin Yapragi Dal Arasinda (Afyon-Dinar).mp3
Hayal Has - Çigrisir Bülbüller Gelmiyor Bagban (Sivas-Sarkisla).mp3
Hayal Has - Çiktim Yücesine Seyran Eyledim (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Hayal Has - Dam Basinda Oturur (Aksaray-Ortaköy).mp3
Hayal Has - Derdinden Del'oldum Inan Vallahi (Tokat-Zile-Çakircali Köyü).mp3
Hayal Has - Deymen Benim Gamli Yasli Gönlüme (Tokat).mp3
Hayal Has - Dost Baginin Meyvalari Erisdi (Sivas-Kangal).mp3
Hayal Has - Ekin Ekilen Yere (Yozgat).mp3
Hayal Has - El Ele Ver Gidah Puruthanaya (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Malatya).mp3
Hayal Has - Erzurum Çarsi Pazar (Erzurum).mp3
Hayal Has - Erzurum'dan Çevirdiler Yolumu (Afyon-Emirdag).mp3
Hayal Has - Esgimiz Hazan Bilmez Bahar Olsun (Azerbaycan).mp3
Hayal Has - Esti Baharin Nesimi (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Evlerinin Önü Lale Bagidir (Elazig).mp3
Hayal Has - Evlerinin Önü Yoldur Yolaktir (Sanliurfa-Siverek).mp3
Hayal Has - Evlerinin Önü Yonca-Ninne Ninne (Kerkük).mp3
Hayal Has - Ey Sahin Bakislim Bülbül Avazlim (Sivas-Yildizeli).mp3
Hayal Has - Ey Sevdigim Sana Sikayetim Var (Sivas-Kangal).mp3
Hayal Has - Garip Bir Kusdu Gönlüm (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Geçti Gitti Vatanina Yurduna (Erzincan-Tercan).mp3
Hayal Has - Gel Benim Gelin Yarim (Elazig).mp3
Hayal Has - Gelmisem Otagina Oyadam Seni (Azerbaycan).mp3
Hayal Has - Gölbasi'na Vardim Gülleri Çoktur (Adiyaman-Gölbasi).mp3
Hayal Has - Gözelim Yürekten Bagliyim Sene (Azerbaycan).mp3
Hayal Has - Gülüm Seni Alir Daga Kaçarim (Malatya).mp3
Hayal Has - Güzellerden Üç Güzel Var Sevilir (Kerkük).mp3
Hayal Has - Güzelligin On Par'etmez (Sivas-Sarkisla).mp3
Hayal Has - Hangi Bagin Bagbanisan Gülüsen (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Hani Yaylam Hani Senin Ezelin (Erzurum).mp3
Hayal Has - Hele Dadas Hosmusan (Erzurum).mp3
Hayal Has - Hüseynik'ten Çiktim Seher Yoluna (Elazig).mp3
Hayal Has - Iki Dagin Arasinda Kalmisam (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Ilgit Ilgit Esen Seher Yelleri (Tunceli).mp3
Hayal Has - Indim Kuyu Dibine (Kilis).mp3
Hayal Has - Kagizman'a Ismarladim Nar Gele (Erzurum).mp3
Hayal Has - Kalenin Ardinda Laleler Biter (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Kalk Gidagin Sih Bagina Gazele (Kerkük).mp3
Hayal Has - Kalk Gönül Yola Gidelim (Sanliurfa-Kisas Köyü).mp3
Hayal Has - Kar Etmez Ahim Sen Gülizar'e (Kerkük).mp3
Hayal Has - Kara Çadir Düzdedir (Kahramanmaras).mp3
Hayal Has - Kara Kas Altina Çekmis Sürmeler (Ankara-Sereflikoçhisar).mp3
Hayal Has - Karanfil Eken Bilir (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Kaslarin Karasina (Çorum-Sungurlu).mp3
Hayal Has - Kavakta Kuru Dallar-Mavilim (Sivas-Sarkisla).mp3
Hayal Has - Keklik Gibi Kanadimi Süzmedim (Erzincan).mp3
Hayal Has - Kime Kin Ettin de Giydin Allari (Malatya-Akçadag-Bekirusagi).mp
Hayal Has - Körpe Iken Kirdin Felek Dalimi (Kahramanmaras).mp3
Hayal Has - Liverimin Kaytani (Erzurum).mp3
Hayal Has - Mavi Baglar Basina (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Mavi Yelek Mor Dügme (Erzurum).mp3
Hayal Has - Mecnun'um Leyla'mi Gördüm (Sivas-Sarkisla).mp3
Hayal Has - Mektebin Bacalari (Mus).mp3
Hayal Has - Meselidir Engin Daglar Meseli (Antalya-Elmali).mp3
Hayal Has - Meteris'ten Ineydim (Elazig).mp3
Hayal Has - Mevlam Birçok Dert Vermis (Malatya).mp3
Hayal Has - Nazli Yare Fiske ile Tas Attim (Malatya).mp3
Hayal Has - Niçin Aglamayim Niçin Gülmeyim (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Hayal Has - Oglan Kolunu Sallama (Ankara).mp3
Hayal Has - Oy Aksamlar Aksamlar  (Elazig).mp3
Hayal Has - Oy Aksamlar Aksamlar (Elazig).mp3
Hayal Has - Pencereden Bir Tas Geldi (Elazig).mp3
Hayal Has - Sabahtan Ugradim Ben Bir Figana (Erzincan).mp3
Hayal Has - Sen Bir Ceylan Olsan Ben de Bir Avci (Sivas-Sarkisla).mp3
Hayal Has - Seyreyle Güzel Kudret-i Mevla Neler Eyler (Erzurum).mp3
Hayal Has - Su Yüce Daglari Duman Kaplamis (Erzincan).mp3
Hayal Has - Tamburam Rebap Oldu (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Tükenmek Bilmiyor Kara Günlerim (Kahramanmaras).mp3
Hayal Has - Urfa'liyam Dagliyam (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Urfa'liyam Gül Ne Edim (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Urfa'nin Etrafi Dumanli Daglar (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Vardim Kirklar Kapisina (Erzincan-Tercan).mp3
Hayal Has - Yaban Gülü Müsün Sarp Kayalarda (Erzincan-Tercan).mp3
Hayal Has - Yandi Yürek Yar Elinden (Erzincan).mp3
Hayal Has - Yayik Yaydim Kolum Sisti (Diyarbakir).mp3
Hayal Has - Yesil Basli Telli Durnam (Sanliurfa).mp3
Hayal Has - Yesil Ördek Gibi Daldim Göllere (Sivas-Zara).mp3
Hayal Has - Yesil Yaprak Arasinda Kirmizi Gül Goncesi (Elazig).mp3
Hayal Has - Yüce Dag Basinda Yanar Bir Isik (Nevsehir-Hacibektas).mp3
Hayal Has - Yüce Dagim Yagar Bana (Van-Ercis).mp3
Hayal Has - Zeytin Yapragi Yesil (Kilis).mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë