Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

6 Haz 2013

Münevver Özdemir - THM Radyo Kayitlari...

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/22048877650da44e717420
rar sifresi - derya







Münevver Özdemir - Aglarim Gülenim Yok (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Ahdim Olsun Konusmayim Kizinan (Kayseri).mp3
Münevver Özdemir - Ak Tas Diye Beledigim (Güneydogu Anadolu).mp3
Münevver Özdemir - Al Almanin Dördünü (Malatya).mp3
Münevver Özdemir - Al Eyvanda Han Kalmadi (Elazig).mp3
Münevver Özdemir - Al Yesil Dökün Anneler (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Alaydim Elin Elime (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Ana Meni Yaz Agla (Kars).mp3
Münevver Özdemir - Arap Ati Gibi Sallar Basini (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Arpa Bugday Daneler (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Münevver Özdemir - Ask Bagrimda Yar Asti (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Askin Ne Derin Yaralar Açti Cigerimde (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Atiye Hanimin Bahçesinde (Mugla).mp3
Münevver Özdemir - Ay Daglar Sende Gözüm Var (Kars).mp3
Münevver Özdemir - Ayli Gece Serin Külek Göy Çemen (Azerbaycan).mp3
Münevver Özdemir - Baba Bugün Daglar Yesil Boyandi (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Baba Bugün Ter Sinemi Çürüttü (Sivas-Zara).mp3
Münevver Özdemir - Baga Girdim Üzüme (Gaziantep-Nizip).mp3
Münevver Özdemir - Bahar Geldi Gül Açti (Mardin).mp3
Münevver Özdemir - Baharin Gülsen Çaginda-Sari Bülbül (Kars).mp3
Münevver Özdemir - Bahçada Yesil Çinar (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Bahçede Nar Agaci (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Ben Giderim Oduna (Afyon).mp3
Münevver Özdemir - Beni Görüp Yüzün Öte Dönderme (Sivas-Divrigi).mp3
Münevver Özdemir - Beyaz Gül Kirmizi Gül (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Bilirsen Mi Sennen Niye Küsmüsem (Azerbaycan).mp3
Münevver Özdemir - Bir Ay Dogmus Ilk Aksamdan Geceden (Gaziantep-Gavurdagi).mp3
Münevver Özdemir - Bir Mektup Yazdirdim Urfa'li Kizina (Adiyaman).mp3
Münevver Özdemir - Bir Oda Yaptirdim Hurma Dalindan (Malatya).mp3
Münevver Özdemir - Bir Taphir Gögerçinim (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin).mp3
Münevver Özdemir - Bu Dagin Ensesine-Hamayli Boynundayim (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Bu Dagin Kari Menem (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Bu Dere Derin Dere (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Bu Dere Yonca (Orta Anadolu).mp3
Münevver Özdemir - Bu Sular Akar Aglar-Hoylama-Is Türküsü (Sanliurfa-Kisas Köyü).mp3
Münevver Özdemir - Bülbülüm Bag Gezerim (Elazig).mp3
Münevver Özdemir - Çay Içinde Dögme Tas (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Çayir Ince Biçilmez-O Yana Dönder Beni (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Cerrevin Kulpu Burma (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Çiktim Beyoglu Basina (Istanbul).mp3
Münevver Özdemir - Çorabi Çektim Dizime (Van).mp3
Münevver Özdemir - Dagidir Yar Dagidir (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Daglar Basi Karli Olur (Kirsehir).mp3
Münevver Özdemir - Daglar Dagimdir Benim (Elazig).mp3
Münevver Özdemir - Daglara Septim Ekin (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Daracik Sokakta Yare Kavustum (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Deymen Benim Gamli Yasli Gönlüme (Tokat).mp3
Münevver Özdemir - Eledim Eledim Höllük Eledim (Erzurum).mp3
Münevver Özdemir - Erzurum'dan Çevirdiler Yolumu (Afyon-Emirdag).mp3
Münevver Özdemir - Esme Seher Yeli Esme (Hakkari).mp3
Münevver Özdemir - Esmerim Güzel Esmer (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Esti Baharin Nesimi (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Evlerinde Var Badiya (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Evlerinin Önü Marul (Kirsehir).mp3
Münevver Özdemir - Evlerinin Önü Tahta Daraba-Zello (Kaval Osman Aktas-Kilis).mp3
Münevver Özdemir - Evlerinin Önü Tahta Daraba-Zello (Kilis).mp3
Münevver Özdemir - Ey Bostanci Bir Bostan Ver Hastam Var (Istanbul).mp3
Münevver Özdemir - Geceler Yarim Oldu (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Gezmedim Yorulmadim (Malatya).mp3
Münevver Özdemir - Gide Gide Bir Sögüde Dayandim (Adana-Karaisali).mp3
Münevver Özdemir - Giderem Burdan Artik (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Giderem Yolum Dagdi-Aman Ayse (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Girma Tasin Kenari (Malatya).mp3
Münevver Özdemir - Güle Güle Ay Hanim (Azerbaycan).mp3
Münevver Özdemir - Güzele Bak Güzele (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Hangi Bagin Bagbanisan Gülüsen (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Hanim Evi Geçelemis (Ankara-S.Koçhisar-Solakusagi).mp3
Münevver Özdemir - Havalar Ayaz (Adiyaman).mp3
Münevver Özdemir - Hayatlari Degirmi (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Hel Hele Verin Geline (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Helliyden Daglar Kamis (Kerkük-Tezehurmati).mp3
Münevver Özdemir - His Hisi Hançer Boynuma (Gaziantep).mp3
Münevver Özdemir - His Hisi Hançer Boynuma (Gaziantep)-Bir Dalda Iki Payam (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Hüsnün Senin Ey Dilber-i Nadide Kamer (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Hüsnün Senin Ey Dilber-i Nadide Kamer Mi (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Ireyhan Eker Misin (Sivas).mp3
Münevver Özdemir - Kalenin Dibinde Bir Das Olaydim-KK Ümit M. Akçay-F.Kalayli-S.Saatçi (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Kapuyu Çalan Kimdir (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Kara Çadirin Kizi (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Kara Köprü Narliktir (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Kara Tren Gelmez M'ola (Malatya).mp3
Münevver Özdemir - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak).mp3
Münevver Özdemir - Karsidan Gelir Eli Develi (Gaziantep).mp3
Münevver Özdemir - Kirklar Daginin Düzü (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Kurbanam Han Gözüve (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Mavi Yelek Mor Dügme (Erzurum).mp3
Münevver Özdemir - Meclisinde Mail Oldum (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Mektup Yazdim Yare Almadi (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Mendil Bagladim Yandan (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Meydanda At Oynadi-Gülboy Çelebi (Kerkük).mp3
Münevver Özdemir - Mizika Çalindi Dügün Mü Sandin (Erzurum).mp3
Münevver Özdemir - Odasina Vardim Gayfe Büsürür (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Münevver Özdemir - Pinara Varmadin Mi (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Pozanti'nin Irmagi Cosar Akar Bulanir (Çukurova).mp3
Münevver Özdemir - Sarardim Ben Sarardim (Sivas).mp3
Münevver Özdemir - Sevda Olmasaydi-Nar Danesi (Kirsehir).mp3
Münevver Özdemir - Sinem Beni Yandirir (Diyarbakir).mp3
Münevver Özdemir - Siyah Zülfün Tellerine (Sanliurfa-Siverek).mp3
Münevver Özdemir - Tamburam Rebap Oldu (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Tasa Çaldim Ayvam ile Narimi (Nevsehir-Avanos).mp3
Münevver Özdemir - Tilfidir Hastane Karsima Karsi (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Urfa'liyam Gül Ne Edim (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Vardim Baktim Demir Kapi Sürgülü (Elazig).mp3
Münevver Özdemir - Yaram Sizlar Agrir Basim (Sanliurfa).mp3
Münevver Özdemir - Yel Eser Kum Savrulur (Elazig).mp3
Münevver Özdemir - Yenice Yollari Bükülür Gider (Adana).mp3
Münevver Özdemir - Yesil Yaprak Arasinda Kirmizi Gül Goncesi (Elazig).mp3
Münevver Özdemir - Yogurt Koydum Dolaba (Kilis).mp3
Münevver Özdemir - Zeytin Dallarinda Tabakam Kaldi (Içel-Silifke).mp3
Münevver Özdemir - Zeytin Dallarinda Tabakam Kaldi (Mersin-Silifke).mp3
Münevver Özdemir - Zeytinyagli Yiyemem (Bursa).mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë