Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

16 Haz 2010

Mustafa Ozturk - Turk Sanat Muzigi...


Mustafa Ozturk Beni De Alin Ne Olur Koynunuza Hatiralar.mp3
Mustafa Ozturk Beni Kor Kuyularda Merdivensiz Biraktin.mp3
Mustafa Ozturk Bir Yanardag Gibidir Sana Hasret Bu Gonul.mp3
Mustafa Ozturk Gonlume Gir Dersem Giremem Deme.mp3
Mustafa Ozturk Hani Bir Gun Bile Gormezsen Olurdun Guzelim.mp3
Mustafa Ozturk Her Bir Bakisinda Nese Buldum.mp3
Mustafa Ozturk Ictim Suyunu Coskun Derenin.mp3
Mustafa Ozturk Kalbi Sevda Zedeler Ah Ile Daim Inler.mp3
Mustafa Ozturk Neden Bana Karsisin Hep Dinlemiyorsun Beni.mp3
Mustafa Ozturk Nurten Demirkol Korfezdeki Uc Bes Guzel Soylesinler Sarki Gazel.mp3
Mustafa Ozturk O Siyah Gozlerini Bir Daha Olsun Goreyim.mp3
Mustafa Ozturk Oyle Bir Afet I Yekta Yi Emelsin Melegim.mp3
Mustafa Ozturk Sana Eller Ne Guzelsin Demesin Kiskanirim.mp3
Mustafa Ozturk Sen Nazla Gezerken Guzelim Guller Icinde.mp3
Mustafa Ozturk Sevmek Aci Bir Arzu Derler Sevilmiyor Sevenler.mp3
Mustafa Ozturk Umitsiz Bir Aska Dustum Aglarim Ben Halime.mp3
Mustafa Ozturk Yalniz Benim Ol El Yuzune Bakma Sen.mp3

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/450033994f498640275c8
Share-online...
http://linksave.in/5922160654f49868343d28
rar sifreleri : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë