Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

16 Haz 2010

Necla Ozmen - Turk Sanat Muzigi

Necla Ozmen Bulbulum Altin Kafeste.mp3

Necla Ozmen Bulbulum Altin Kafeste.mp3
Necla Ozmen Gonul Askinla Gozyasi Dokmekten Usandi Artik.mp3
Necla Ozmen Heder Ettim Yillarimi Bos Umide Bagladim.mp3
Necla Ozmen Heder Ettim Yillarimi Bos Umide Baglandim.mp3
Necla Ozmen Kirdin Ummidimi Yiktin Su Gonul Lanesini.mp3
Necla Ozmen Manada Guzel Ruhta Guzel Tende Guzelsin.mp3
Necla Ozmen Menekselendi Sular Sular Menekselendi.mp3
Necla Ozmen Sira Sira Duran Daglar Benim Halim Viran Daglar.mp3
Necla Ozmen Soyleyemem Derdimi Kimseye Derman Olmasin Diye.mp3
Necla Ozmen Su Guzeller Guzeli Yar Gibi Geldi Bana.mp3
Necla Ozmen Yad Eller Aldi Beni Taslara Caldi Beni.mp3
Necla Ozmen Yeter Hicranli Sozler Gectim Ummud I Visalinden.mp3

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/330493644f498e62978c0
Share-online...
http://linksave.in/10329709704f498ea4112aa
rar sifreleri : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë